Veranderingen op Pay4me - Tentoo
payrollsoftware

Veranderingen op Pay4me

Een team van ontwikkelaars werkt dagelijks aan het optimaliseren van Pay4me. Op die manier bewegen we mee met de wensen van onze klanten. Vorige week is een nieuw homescherm opgeleverd. We vertellen je graag wat er is veranderd en welke wijzigingen we in de toekomst doorvoeren.

Overzichtelijk startscherm

We hadden de wens om van het homescherm een overzichtelijke pagina te maken. Een multifunctioneel team heeft een plan gemaakt om het scherm te verbeteren en allerlei functionaliteiten toe te voegen. Er zijn inmiddels een aantal verbeteringen zichtbaar en de eerste reacties van de gebruikers zijn positief.

Wat is er veranderd?

Het nieuwe homescherm geeft belangrijke data weer in de vorm van grafieken. Ook worden de  berichten prominenter in beeld gebracht zodat je geen belangrijke informatie of nieuws mist. Het geeft daarnaast overzichtelijk inzicht in de belangrijke ‘to do’-items, zoals bijvoorbeeld de ontbrekende en afgekeurde documenten. Vanuit deze ‘to do’-items kun je direct doorklikken naar de betreffende pagina’s waar je meer detailinformatie kunt terugvinden.

Zo is er ook een nieuwe documentenpagina gebouwd waarbij direct duidelijk is welke documenten ontbreken of zijn afgekeurd. Daarnaast zie je waarom bepaalde documenten zijn afgekeurd en waarom. Je kunt doorlinken naar de betreffende opdrachtnemer en dus nu ook doorlinken bij een ontbrekende arbeidsovereenkomst. Vervolgens kun je direct de ontbrekende zaken aanvullen. De documenten zijn nu ook gegroepeerd per medewerker waardoor je een veel overzichtelijker beeld hebt wat er nog ontbreekt bij de opdrachtnemer. Een hele verbetering dus.

Toekomstplannen

De afgelopen maanden hebben een aantal van onze klanten het nieuwe homescherm al kunnen testen. Zij geven aan dat het nieuwe scherm overzichtelijker is. Ook de grafieken die zijn toegevoegd vinden zij mooi en handig. Daarnaast is feedback gegeven die we de komende tijd zullen integreren. We werken verder aan de doorontwikkeling van het startscherm. Zo werken we bijvoorbeeld nog aan de mogelijkheid om direct in contact te komen met je vaste contactpersoon bij Tentoo.

Het oude scherm zal nog een aantal weken benaderbaar zijn zodat iedereen rustig aan de nieuwe situatie kan wennen.

Hey werkgever! Nog meer weten?

Onze experts helpen je graag. Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.