020 - 420 20 70

Hoe werkt my.tentoo?

Hoe vul ik een werkbrief in?

Het invullen van een werkbrief op my.tentoo gebeurt in drie eenvoudige stappen:

  1. Je logt in op my.tentoo.nl
  2. In een formulier vul je de gegevens van jezelf en je opdrachtgever in. Je geeft hier ook je prijsafspraak en gewerkte dagen aan ons door.
  3. Je stuurt je werkbrief voor controle naar je opdrachtgever. Wanneer je opdrachtgever akkoord is met jouw werkbrief, word je binnen zeven dagen uitbetaald.

In deze handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe je een werkbrief invoert.
Op de FAQ-pagina Uitbetaling lees je meer over wanneer je werkbrief wordt uitbetaald en waar je salaris uit is opgebouwd.

Hoe registreer ik mezelf bij Tentoo?

Wil je via Tentoo aan de slag? Dan kun je je in drie eenvoudige stappen registreren via my.tentoo.nl.

Stap 1. Vul je persoonlijke gegevens in en beantwoord enkele vragen over je arbeidsverleden.
Stap 2. Tijdens je registratie kun je jouw registratieformulier bij Tentoo downloaden. Op dit formulier staan de persoonlijke gegevens die je bij stap 1 hebt ingevuld. Onderteken dit formulier en maak er met je smartphone een duidelijk leesbare foto van.
Stap 3. Upload dit ondertekende registratieformulier in my.tentoo. Zorg er op dit moment ook voor dat je met je smartphone een foto maakt van je paspoort of identiteitskaart. De foto’s van de voor- en achterzijde van de plastic kaart stuur je op dit moment naar ons toe.

Hiermee is je registratie bij ons afgerond. Binnen 24 uur na je registratie kun je in my.tentoo.nl werkbriefjes invoeren.

Ik heb geen inloggegevens ontvangen

Heb je na je registratie geen inloggegevens voor my.tentoo ontvangen? Neem dan contact op met onze adviseurs via 020 420 20 70 of info@tentoo.nl. Wij helpen je graag.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ga naar my.tentoo.nl en klik op de button Gebruikersnaam of Wachtwoord vergeten.

Ter controle, word je gevraagd om je loginnaam en e-mailadres in te vullen. Hierna ontvang je op je e-mailadres een nieuw wachtwoord om in te loggen op my.tentoo.nl.

Kan ik werkbriefjes wijzigen of verwijderen

Het is zeker mogelijk om een werkbrief te wijzigen of te verwijderen. Maar het werkbriefje mag dan nog niet zijn goedgekeurd door je opdrachtgever.

Ga naar het overzicht van je werkbriefjes en dubbelklik op het werkbriefje dat je wilt wijzigen of verwijderen. Onderaan de pagina kun je het werkbriefje wijzigen of verwijderen.

Heb je het werkbriefje gewijzigd? Klik dan op Wijzigingen opslaan en verstuur de werkbrief naar je opdrachtgever.

Heb je het werkbriefje verwijderd? Dan wordt je opdrachtgever hierover geïnformeerd per e-mail.

Wat betekent pre-pay status?

De pre-pay status betekent dat een werkbrief wordt uitbetaald zodra de opdrachtgever onze factuur voor dit werkbriefje heeft voldaan.

Je kunt meer informatie over de pre-pay status lezen in onze Algemene Voorwaarden.

Wat is de declaratieregeling?

Maak je veel kosten en zijn deze kosten niet aan één specifieke opdracht of opdrachtgever toe te rekenen? Dan kun je gebruikmaken van onze declaratieregeling. Het onbelast vergoeden van zakelijke onkosten verhoogt je netto resultaat.

Wil je meer weten over de declaratieregeling, hoe het werk en welke zakelijke onkosten kunnen worden gedeclareerd? Lees meer over de regeling op onze informatiepagina.

Hoe vul ik een werkbrief in voor een medewerker?

Het invullen van een werkbrief gebeurt in drie eenvoudige stappen:

  1. Je logt in op my.tentoo.nl
  2. In een formulier vul je de gegevens van jezelf en je opdrachtnemer in. Je geeft hier ook de prijsafspraak en gewerkte dagen aan ons door.
  3. Je stuurt de werkbrief voor controle naar je opdrachtnemer. Wanneer je opdrachtnemer akkoord is met de werkbrief, word de medewerker binnen zeven dagen uitbetaald.

Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?

Het wijzigen van de bedrijfsgegevens kan heel eenvoudig in my.tentoo.

Log in op my.tentoo, ga naar het menu-item Bedrijfsgegevens en kies de pagina Bedrijfsgegevens. Op deze pagina kun je de gegevens wijzigen.

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Ga naar my.tentoo.nl en klik op de button Gebruikersnaam of Wachtwoord vergeten.

Ter controle, word je gevraagd om je loginnaam en e-mailadres in te vullen. Hierna ontvang je op je e-mailadres een nieuw wachtwoord om in te loggen op my.tentoo.nl.

Kan ik werkbriefjes wijzigen of verwijderen?

Het is zeker mogelijk om een werkbrief te wijzigen of te verwijderen. Maar het werkbriefje mag dan nog niet zijn goedgekeurd door je opdrachtnemer.

Ga naar het overzicht van alle werkbriefjes en dubbelklik op het werkbriefje dat je wilt wijzigen of verwijderen. Onderaan de pagina kun je het werkbriefje wijzigen of verwijderen.

Heb je het werkbriefje gewijzigd? Klik dan op Wijzigingen opslaan en verstuur de werkbrief naar je opdrachtnemer.

Heb je het werkbriefje verwijderd? Dan wordt je opdrachtnemer hierover geïnformeerd per e-mail.

Wat houdt de pre-pay status in?

De pre-pay status betekent dat een werkbrief wordt uitbetaald zodra jij als opdrachtgever onze factuur voor dit werkbriefje hebt voldaan.

Je kunt meer informatie over de pre-pay status lezen in onze Algemene Voorwaarden.

Is er een handleiding voor het werken met my.tentoo?

my.tentoo kent vele mogelijkheden. In deze handleiding vind je een beknopte uitleg over het werken met my.tentoo.

Wil je graag meer uitleg over de mogelijkheden van my.tentoo? Neem dan contact op met onze adviseurs via 020 524 60 52. Wij helpen je graag.

8,1

Klantbeoordeling Tentoo

Op basis van 1979 klantbeoordelingen van alle diensten van Tentoo


8,1 uit 10

  • "Door de geweldige service die jullie verlenen heb ik rust! Dank jullie wel!"

    Maria Kapteijns - Actrice
  • "Payrolling van Tentoo is dé oplossing die zowel voor onze reisorganisatie als voor de reisbegeleiders perfect uitpakt. Wij kunnen nu langer op flexibele basis samenwerken. Payroll is ideaal voor de seizoensbranche!"

    Marieke Warnaar - HR Executive Koning Aap
  • "Tentoo verzorgt voor ons de salarisadministratie. Onze mensen hebben elke maand netjes hun salaris, de loonstrookjes kloppen altijd en ik heb nergens omkijken naar. Tentoo is een professionele en efficiënte club."

    Henk Jan Beltman - CCO Tony’s Chocolonely
  • “Jullie maken mijn werkleven makkelijker en leuker met de ondersteuning en jullie klantvriendelijkheid”.

    Kim Coppes
  • “Uitstekend team, werkt snel en accuraat en neemt ons een hoop hoofdpijn uit handen.”

    Gerard de Rooij – Van Verre
  • “Heel, heel veel dank. Wat Tentoo belooft, maakt het meer dan waar. Zuinig zijn (en trots) op al die goede medewerkers!”

    Marius Schalwijk
  • “Ik ben zeer tevreden over het digitaal aanleveren van de uren, de uitbetaling van het loon en de herinnering als de uren nog niet zijn getekend door de opdrachtgever. Mijn dank hiervoor. Als ik dit in een cijfer uitdruk, is dit een dikke 10.”

    Els Slagter

Tentoo.nl maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan met het gebruik van deze website, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Lees meer »