
Flexwerk
Vind je volgende baan via Tentoo! Bekijk alle beschikbare vacatures hieronder en solliciteer direct. Tentoo helpt je aan een nieuwe baan door je in contact te brengen met duizenden werkgevers die zitten te springen om medewerkers. Tentoo beweegt met je mee.
Klaar voor een nieuwe stap?
In de snel veranderende arbeidsmarkt kan het ieder moment tijd zijn voor een nieuwe baan of opdracht. Ben jij toe aan een nieuwe functie? Solliciteer op één van onderstaande vacatures, of navigeer direct naar ons matchingsplatform.
Ben je werkgever en op zoek naar personeel? Neem dan direct contact op met Tentoo. Ben je een freelancer en heb je al een opdracht? Neem dan contact op met Tentoo Freelance.

VACATURES
Heftruckchauffeur
Heftruckchauffeur
- Bedrijf: Kobout B.V.
- Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Ben jij die flexibele topper die alles aanpakt? Wij zijn voor een trouwe opdrachtgever op zoek naar een heftruckchauffeur! Wij vertellen graag wat meer over het bedrijf.
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Binnenkomende goederen verwerken in het magazijn;
- Orders verzendklaar maken;
- Intern transport binnen het magazijn;
- Retouren verwerken;
- Administratieve handelingen;
- Je springt je collega’s bij waar nodig.
Wie is onze opdrachtgever?
Het is een echt familiebedrijf gevestigd in Hendrik – Ido – Ambacht en zij zijn al meer dan 40 jaar bekend in de import van bevestigingsmaterialen. Hun klantenbestand bestaat uit de industrie, bouw en de handel. Met bij elkaar zo’n 100 medewerkers staan zij elke dag voor hun klanten klaar. In hun magazijn zijn zij op zoek naar uitbreiding binnen hun team.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Je hebt een logistieke achtergrond;
- Een heftruckcertificaat is een pré;
- Je bent gemotiveerd en flexibel;
- Je hebt een opleiding richting de logistiek.
Wat heeft onze opdrachtgever te bieden?
- Je komt te werken binnen een mooi familiebedrijf;
- Samenwerken staat bij hun op nummer 1;
- Marktconform salaris
- Een vrijdagmiddag borrel, elke dag fruit en af en toe wat lekkers bij de koffie;
- Eventueel parrtime/avonddiensten is bespreekbaar.
Ben jij de heftruckchauffeur die wij zoeken? Reageer dan meteen, wij kijken er naar uit om je te ontmoeten!
Solliciteer direct
Recruiter
Recruiter
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Utrecht
Jezelf blijven uitdagen binnen een professionele en dynamische organisatie? Word Recruiter in Utrecht en verdien tot wel 6500 euro bruto per maand. Bel naar 010 26 88 144 en Jesca vertelt je graag meer.
Stel je eens voor…
dat jij een significante bijdrage levert aan het behalen van de strategische doelen van bank door het werven, selecteren en binden van de best passende kandidaat. Als Recruiter ben jij de ambassadeur voor kandidaten en de sparringpartner voor onze business als het gaat om werving- en selectievraagstukken. Doordat je de wervingsbehoefte tijdig in beeld hebt en inspeelt op de ontwikkelingen op de interne en externe arbeidsmarkt, weet jij onze hiring managers te adviseren, challengen en overtuigen om de juiste keuze te maken!
Wat ga je doen?
In deze functie ben je van A tot Z verantwoordelijk voor het werving- en selectieproces;
- Het intake gesprek met de manager gebruik je als input voor een wervende vacaturetekst. Na het selecteren van kandidaten, spreek je hen in interviews, analyseer je (online) assessments en stem je arbeidsvoorwaarden af;
- Met het op- en uitbouwen van talentpools, zorg je dat kandidaten op de hoogte blijven van (toekomstige) mogelijkheden;
- Samen met jouw business bepaal je de wervingsstrategie, die je in combinatie met arbeidsmarktontwikkelingen vertaalt naar een concreet wervingsplan;
- Als Recruiter ken je de arbeidsmarkt als geen ander. Je bent dan ook continu op zoek naar manieren om onze way of working te innoveren.
Over de opdrachtgever:
Deze opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Hoe ziet jouw afdeling er straks uit?
Samenwerken is de manier waarop we werken. Recruitment bundelt de krachten om voor deze bank de juiste mensen te werven, selecteren en binden. Dit doen we binnen de Area Career in zes doelgroepenteams. Jij komt terecht in het team Corporate Banking/Customer Relations en HR, met jou erbij staat de teller van het team op 17 diverse collega’s waaronder:
Marieke Merkelbach, Teamlead Corporate Banking/Customer Relations en HR:
Als Corporate Recruiter ben je het gezicht van bank en zorg je er samen met een team van betrokken, gedreven collega’s voor dat je nieuwe collega’s aantrekt, bindt en boeit. Jouw persoonlijke en professionele groei zijn van groot belang en je krijgt dan ook alle ruimte om je verder te ontwikkelen.”
Wat wij zoeken in een recruiter:
Dat klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en overtuigingskracht essentieel zijn voor de functie van Recruiter is logisch. Wij zoeken een echte doorzetter die graag zijn/haar mouwen opstroopt. Daarbovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:
• Een afgeronde Bachelor;
• Circa 2 jaar ervaring als (Corporate) Recruiter;
• Ervaring met het stakeholdermanagement op verschillende niveaus;
• Goede beheersing van de Engelse taal, in woord en geschrift.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Laptop van de zaak;
- Mogelijkheid tot thuiswerken;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden;
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Operator Production
Operator Production
- Bedrijf: Uniper SE
- Locatie: Maasvlakte Rotterdam
Voor onze afdeling Asset Operations op Maasvlakte(Rotterdam) zijn we op zoek naar een Operator Production
Hoe wij werken
De mensen bij Uniper zijn de basis van ons succes. Het is één van onze centrale doelstellingen jou een ondersteunende en zakelijke werkomgeving te bieden, die samenwerking bevordert en onze medewerkers in staat stelt verantwoording op zich te nemen en hun vaardigheden optimaal te benutten. Gezamenlijk kunnen wij een stempel drukken op de toekomst van energie.
Waar zoeken wij iemand voor
Het bedienen en optimaliseren van installaties t.b.v. de bedrijfsvoering en het melden, beoordelen en oplossen van procesmatige verstoringen.
- Bewaakt, controleert, bedient en optimaliseert de werking van installaties, deelsystemen en componenten; test periodiek de veiligheid hiervan volgens procedures.
- Neemt installaties, deelsystemen en/of componenten in en uit bedrijf en past, in overleg met (Assistant) Shift Leader, de bedrijfsvoering aan. Analyseert stroringen en heft deze op.
- Verricht kleinschalig procestechnisch onderhoud.
- Assisteert bij installatie- en procesconditiemetingen en bij het analyseren van de resultaten hiervan; neemt bevindingen door met de (Assistant) Shift Leader Operations inzake eventuele wijzigingen of aanpassingen op de bedrijfsvoering – Rapporteert aan de (Assistant) Shift Leader omtrent het gevoerde bedrijf
- Werkt volgens de procedure Veilig Werken en ziet toe op de toepassing van deze procedure m.b.t. derden. Controleert deze werkzaamheden.
- Optimaliseert het stookproces inclusief de inzet van (bij)stookproducten, met inachtname van de kwaliteit van de bijproducten.
Wie zoeken wij
- A.O.T. (allround operationeel technicus) opleiding of vergelijkbaar
- Flexibel
- Team speler
- Analytisch
- Ervaring in de energiesector is een pré
ICT Unitleider Applicaties
ICT Unitleider Applicaties
- Bedrijf: Brainnet B.V.
- Locatie: Eindhoven
Jezelf blijven uitdagen binnen een professionele en dynamische organisatie? Word ICT Unitleider Applicaties in Eindhoven en verdien tot wel 6000 euro bruto per maand. Bel naar 010 26 88 144 en Jesca vertelt je graag meer.
Wat ga je doen?
Als unitleider binnen de afdeling Diensten van de sector Informatisering & Beheer werk je samen met ruim 145 andere ICT-professionals continu aan het verbeteren van de ICT dienstverlening. Daarbij staan klant-, service- en resultaatgerichtheid voorop. Je bent verantwoordelijk voor ongeveer 30 functioneel beheerders verdeeld over meerdere teams. Samen met 3 collega unitleiders zorg je voor de doorontwikkeling van technisch en functioneel beheer. Je speelt in op toenemende complexiteit en veranderingen op het gebied van ICT en de behoeften van onze klanten.
• Je gaat uit van de kracht van het team. Je hoeft de professionals niet bij de hand te nemen, nee, je zorgt voor de randvoorwaarden.
• Je coacht en stimuleert de medewerkers zodat ze zelf tot bloei komen in de nieuwe werkwijze.
• Je faciliteert de medewerkers, maakt de weg vrij voor ze en stemt processen en procedures af en richt deze in.
• Je stelt (mede) het jaarplan op en voert daar regie over.
• Je spart met en adviseert de afdelingsmanager I&B Diensten en de andere unitleiders over welke ontwikkelingen er spelen en wat die betekenen voor de afdeling.
• Je legt verbinding met onder andere strategisch informatiemanagers en adviseurs, demand managers, leveranciers en natuurlijk de (kern)gebruikers.
Met wie doe je dat?
De afdeling I&B Diensten is volop in beweging en staat voor een interessante ontwikkelopgave. We gaan meer proactief werken met onze klanten, samen met onze collega’s informatiemanagers en eindgebruikers. We zijn continu in gesprek met onze gebruikers om samen geautomatiseerde oplossingen te bedenken die hun processen verbeteren en versterken. We gaan steeds meer agile werken, zodat we samen tijdig kunnen bijsturen. Deze nieuwe werkwijze is al voorzichtig ingezet, maar zal de komende jaren een flinke boost krijgen. We willen namelijk van taakgericht naar servicegericht groeien. Aan jou de taak om de functioneel beheerders hierbij te begeleiden en in korte tijd de overgang te laten maken.
Hoe maak jij het waar?
Jij staat stevig in je schoenen. Samenwerkend en verbindend ga je te werk en je loopt graag voorop in veranderingstrajecten. Zo richt je je blik naar buiten en zorg je voor lange en vruchtbare relaties. Je bewaart het overzicht en legt verbanden over je eigen team en afdelingen heen. Als unitleider voel je goed aan welke stijl van leiderschap geschikt is. Waar je bij de ene persoon meer aanstuurt of begeleidt, ben je voor de ander een coach. Door vertrouwen te geven en uit te gaan van ieders eigen kracht, versterk jij je team. Daarnaast voel je goed aan welke (politieke) gevolgen bepaalde keuzes binnen de gemeente kunnen hebben. Verder werk je secuur, accuraat, zelfstandig en kun je goed communiceren.
• Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding en ervaring in een leidinggevende functie bij voorkeur binnen het werkveld van ICT dienstverlening;
• Je hebt brede of gespecialiseerde kennis van het IV-domein;
• Je hebt aantoonbare ervaring met procesverbeteringen en projectmanagement;
• Je kunt ontwikkelingen en problemen binnen en buiten het eigen werkgebied signaleren en analyseren;
• Je hebt aantoonbare ervaring met BISL/ASL of soortgelijke beheermethodieken;
• Je hebt kennis van Agile en SCRUM;
• Je kunt adviezen opstellen en producten en diensten procesmatig tot stand brengen;
• Je bent sterk in het coördineren van processen en procedures in een veranderende organisatie, waarin je te maken hebt met voortdurend veranderende kaders.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Laptop van de zaak;
- Mogelijkheid tot thuiswerken;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden;
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team
Solliciteer direct
Lasser/Samensteller
Lasser/Samensteller
- Bedrijf: Array Industries B.V.
- Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
Wij zijn op zoek naar een lasser/samensteller voor het bewerken van stalen en RVS platen of leidingdelen
Als lasser/samensteller bewerk je stalen en RVS platen of leidingdelen tot complexe rookgas-systemen voor de o.a. de utiliteitsbouw, industrie en energiesector. De werkzaamheden bestaan uit: Tekening lezen, fitten en MIG/MAG (of TIG) lassen. De werkzaamheden vinden plaats in onze werkplaats te Nieuwerkerk aan den IJssel. We werken met een leuk team van jonge mensen.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is een groeiende onderneming met ca. 40 medewerkers waar ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Ze bieden een betrokken werkklimaat waar je je snel thuis gaat voelen. Omdat ze geloven dat je dan tot de beste prestaties komt.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Je bent een allround MIG/MAG lasser en je bent bij voorkeur gecertificeerd voor MIG/MAG 3-10 mm dik RVS/staal.
- Je hebt ervaring met het lassen van dun plaatmateriaal (3mm dik).
- Je kunt tekening lezen en overlegt met jouw collega’s over aansluiting op andere onderdelen van het project.
- Je neemt initiatief, let op detail in de afwerking en bent een echte teamspeler.
- De normale werktijden zijn van 7.00 – 16.00 uur, maar je bent eventueel bereid om over te werken.
Als je een geldig VCA diploma hebt is dat een voordeel.
Wat heeft de opdrachtgever te bieden?
- Een functie waarbij je werkt aan uitdagende, grote en innovatieve projecten.
- Een uitstekend salaris met aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals een goede overwerk-regeling en kilometervergoeding voor woon-werk verkeer.
- Werken in een betrokken organisatie die veel mogelijkheden biedt voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgroei.
Ben jij de lasser/samensteller die wij zoeken? Reageer dan meteen, wij kijken er naar uit om je te ontmoeten!
Solliciteer direct
Productiemedewerker ‘Olijvenvuller’
Productiemedewerker ‘Olijvenvuller’
- Bedrijf: Selection Foods B.V.
- Locatie: Benschop
Ben je een echte aanpakker en wil jij bijdragen aan het productieproces van delicatessen als olijven?
Dan is de functie olijvenvuller iets voor jou! Per direct zijn wij op zoek naar een olijvenvuller (m/v) voor 16-24 uur in de week.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is een producent en groothandel voor delicatessewinkels, speciaalzaken, foodservice en groothandels. Op de productielocatie wordt elke dag met veel zorg aandacht besteed aan het bereiden van ambachtelijke delicatesse, waaronder olijven, noten en zuidvruchten.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
• Iemand die het leuk vindt om met eten bezig te zijn;
• Die graag (grotendeels) zittend werk verricht;
• Waarbij netjes en zelfstandig werken voorop staat;
• Iemand met een praktische instelling en hands on mentaliteit;
• Die een echte teamplayer is en graag samen werkt;
• Waarbij de Nederlandse taal goed beheerst wordt;
• Iemand die wil werken in een vrolijk en gemotiveerd team!
Ervaring als productiemedewerker is een pré, geen vereiste.
Wat heeft onze opdrachtgever te bieden?
Een baan waarbij je verantwoordelijk bent voor het productie proces van begin tot eind van gevulde olijven. Jij vult op ambachtelijke wijze de olijven met heerlijkheden als kaas, noten of groente. Samen met je collega’s zorg je er voor dat de olijven van de juiste, heerlijke kwaliteit zijn. Aan het einde van een gezellige en productieve dag maak je gezamenlijk de productielocatie schoon.Jouw werktijden zijn van 08.00-17.00 uur inclusief 1 uur pauze. In overleg kiezen we samen vaste werkdagen. De productielocatie is zeer goed te bereiken. De bus stopt letterlijk voor de deur en op het terrein mag je gratis parkeren. Boven de 10km woon- werkverkeer krijg je een reiskosten vergoeding.
Ben jij de productiemedewerker die wij zoeken? Reageer dan meteen, wij kijken er naar uit om je te ontmoeten!
Solliciteer direct
Productiemedewerker
Productiemedewerker
- Bedrijf: Selection Foods B.V.
- Locatie: Benschop
Ben je een echte aanpakker en wil jij bijdragen aan het productieproces van delicatessen als olijven, noten en zuidvruchten?
Dan is de functie van productiemedewerker iets voor jou! Per direct zijn wij op zoek een nieuw teamlid (m/v) voor 32-40 uur in de week
Bij wie ga je werken?
Onze opdrachtgever is een producent en groothandel voor delicatessewinkels, speciaalzaken, foodservice en groothandels. Op de productielocatie wordt elke dag met veel
zorg aandacht besteed aan het bereiden van ambachtelijke delicatesse, waaronder olijven, noten en zuidvruchten.
Wij vragen:
- Iemand die het leuk vindt om met eten bezig te zijn;
- Waarbij netjes en zelfstandig werken voorop staat;
- Iemand met een praktische instelling en hands on mentaliteit;
- Die een echte teamplayer is en graag samen werkt;
- Waarbij de Nederlandse taal goed beheerst wordt.
- Iemand die wil werken in een vrolijk en gemotiveerd team!
Ervaring als productiemedewerker is een pré, geen vereiste.
Wij bieden:
Een baan waarbij je verantwoordelijk bent voor het productie proces van begin tot eind. Samen met je collega’s zorg je er voor dat de olijven, noten en zuidvruchten van de juiste, heerlijke kwaliteit zijn.
Aan het einde van een gezellige en productieve dag maak je gezamenlijk de productielocatie schoon.
- Jouw werktijden zijn van 08.00-17.00 uur inclusief 1 uur pauze. In overleg kiezen we samen vaste werkdagen.
- De productielocatie is zeer goed te bereiken. De bus stopt letterlijk voor de deur en op het terrein mag je gratis parkeren.
- Boven de 10km woon- werkverkeer krijg je van ons een reiskosten vergoeding.
Ben jij de productiemedewerker die wij zoeken? Reageer dan meteen, wij kijken er naar uit om je te ontmoeten!
Solliciteer direct
Chauffeur kipper nationaal
Chauffeur kipper nationaal
- Bedrijf: L''Ortye Transportbedrijf B.V.
- Locatie: Hoensbroek
Voor een opdrachtgever van ons zijn wij op zoek naar een chauffeur kipper. Het bedrijf zit in de grondverzet, je zal hier voornamelijk grond vervoeren.
De opdrachtgever zit in de omgeving Parkstad. Het betreft een fulltime functie, overuren worden uitbetaald.
Beschik je over:
- Rijbewijs CE;
- Geen 9 tot 5 mentaliteit;
- VCA basis;
- Ervaring.
Terreinmedewerker
Terreinmedewerker
- Bedrijf: Handels- en transportbedrijf Reijnders bv
- Locatie: Boxtel
ORGANISATIE
Je komt te werken bij een internationaal handels- en transportbedrijf met specialisatie in koolstofproducten. Door hun brede netwerk kunnen ze klanten snel van dienst zijn om goederen van welke vorm dan ook te vervoeren. Bij dit gezellige Brabantse bedrijf werken 60 gemotiveerde collega’s die zich voor de volle 100% inzetten om de klant optimaal te bedienen.
FUNCTIE
In deze functie ben jij verantwoordelijk voor de silo gerelateerde werkzaamheden. Jij draagt ervoor zorg dat het materiaal uit de silo in de bulkwagen terecht komt. Naast deze werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden op het terrein:
- Afzakken van materialen in Big Bags;
- Handmatig sorteren van producten;
- Opslaan van materialen;
- Laden en lossen van vrachtwagens;
- Intern transport en overslag.
FUNCTIE EISEN
- Bij voorkeur relevante werkervaring;
- Je verricht graag fysiek werk en werkt graag buiten;
- Je beschikt over doorzettingsvermogen;
- Je wordt blij van netjes en overzichtelijk werken;
- Je hebt affiniteit met transport;
- Goede kennis van de Nederlandse taal;
- Je bent in het bezit van een heftruckcertificaat (of bereid om deze te halen);
- Flexibel in de werktijden, over het algemeen zijn onze werktijden van 07.00 tot 17.00
AANBOD
- Een informele en gedreven Brabantse werkomgeving;
- Veel zelfstandigheid, afwisseling en verantwoordelijkheid;
- Veel contact met collega’s;
- Passende arbeidsvoorwaarden conform CAO beroepsgoederenvervoer;
- Kortom, een fijne werkomgeving waar hard gewerkt wordt maar ook ruimte is voor ontspanning (bijvoorbeeld een potje darten tijdens de pauze)
Ordermanager
Ordermanager
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Eindhoven
MAYFORCE is op zoek naar een Ordermanager.
Als Ordermanager bij VDL ETG Precision begeleidt je complexe orders succesvol door onze high tech organisatie. Je bent flexibel, denkt in oplossingen en je bent klantgericht. Een orderproces kent voor jou geen geheimen. Heb jij ervaring als ordermanager en heb je affiniteit met werken in een productieomgeving met oog op verbeteringen? Lees dan snel verder en kom ons team versterken!
Wat ga je doen?
Als Ordermanager ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en vertaal je de klantvraag binnen de organisatie naar onze QLTC-werkwijze (Quality, Logistics, Technology en Costs). Jij bewaakt voor jouw orderpakket de prestaties en zorgt voor een uitstekende dienstverlening. Concreet houd je je bezig met het verwerken van orders, de orderadministratie en het aansturen van de planning in de fabriek.
Daarnaast wordt onze klanttevredenheid bewaakt en bijgestuurd op basis van interne en externe metingen op het gebied van QLTC. Als ordermanager zorg je onder meer voor de correcte afhandeling van forecast, offertes, orders, vragen, afwijkende leveringen, facturen, bewaken en actueel houden van de prijslijst. Tevens ben je verantwoordelijk voor KPI dashboard van de klanten waarvoor je verantwoordelijk bent. Je stemt met de planning de leverdata af en bewaakt de voortgang van de leveringen. Je behandelt en beantwoordt adequaat vragen van klanten en de interne organisatie. Tot het verantwoordelijkheidsgebied behoort ook de afstemming met de account manager over het vraagplan van de klant en prijsmutaties als gevolg van wijzigingen en kostprijs reductie programma’s.
Het bedrijf:
Werk jij graag met de allernieuwste machines en technieken aan supernauwkeurige producten? Ben jij iemand die graag meedenkt over hoe je iets moet maken, waarvan andere mensen zeggen dat het onmogelijk is? Dan ben je bij VDL ETG Precisionaan het juiste adres. Samen met gemotiveerde en enthousiaste collega’s werken we aan uiteenlopende opdrachten voor internationale klanten in diverse markten zoals de voeding, medische, wetenschappelijke en semiconductor industrie. Je werkt met de allerlaatste technieken aan nauwkeurige onderdelen en samengestelde producten die op de grens van maakbaarheid zitten. We bieden jou uitdagingen op het gebied van engineering, productie(ultra precisie draaien en frezen, fijnmechanisch plaatbankwerken) en assemblage. Hou jij van variatie in je werk en technische uitdagingen binnen een open en informele werksfeer? Ga dan met ons de uitdaging aan
Jouw profiel:
• Minimaal een afgeronde technische MBO niveau 4 opleiding;
• Circa 3-5 jaar ervaring in een soortgelijke functie in een productie omgeving;
• Enige technische kennis / affiniteit met techniek;
• Gemakkelijk kunnen omgaan met beschikbaar ERP/PLM systemen, MS office (ruime Excel ervaring);
• Je hebt een proactieve opstelling, signaleert gaps/opportunities en weet deze op te pakken;
• Je beschikt over een goed analytisch vermogen en kunt dit opwerken tot stuur-informatie;
• Een teamplayer, communicatief sterk en klantgericht.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Laptop van de zaak;
- Mogelijkheid tot thuiswerken;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden;
- Reiskosten worden vergoed.
Solliciteer direct
Monteur / Machinebouwer
Monteur / Machinebouwer
- Bedrijf: Van Dulst Techniek
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Heb je affiniteit met techniek? Dan is deze functie misschien wel iets voor jou!
Voor een van onze opdrachtgevers in de omgeving van de Krimpenerwaard zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Monteur/Machinebouwer.Als Monteur/Machinebouwer houd je je dagelijks bezig met het assembleren van machinemodules en het plegen van onderhoud en reparaties. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband.In deze functie gaat het om het opstellen en aansluiten van machines bij afnemers en het construeren en lassen van machineframes.
Wie is onze opdrachtgever?
Het is een groothandel voor gereedschappen en machines voor zowel installatie-, bouwbedrijven als voor de industrie. Vakkundig, servicegericht en betrouwbaar advies op het gebied van gereedschap- en machinegebruik voor metaalbewerkings-, bouw- en installatiebedrijven.
Naast verschillende soorten boormachines, zoals kernboormachines, tafelboormachines, boortapmachines en kolomboormachines hebben wij zaagmachines, afkortmachines en diverse soorten gereedschappen van verschillende merken.
Daarbij leveren ze oplossingen voor uw specifieke bewerkingsvraagstukken, ook als daar niet direct standaard machines voor bestaan. Na de aanschaf kunt u ook op ze rekenen voor bijvoorbeeld het installeren, onderhoud & revisie, service of eventuele garanties. Een gedegen verkoopteam staat u hierbij ter zijde en zal u waar nodig snel en adequaat van dienst zijn.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Minimaal een VMBO/LTS Techniek denk- en werkniveau of een Monteur Montage/Onderhoud BBL of BOLdiploma op zak.
- Het is belangrijk dat je zelfstandig en nauwkeurig te werk kunt gaan maar ook goed kan functioneren inteamverband.
- Tekeningen kunnen lezen is zeer belangrijk.
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Construeren en lassen van machineframes.
- Assembleren/samenbouwen machinemodules.
- Mechanisch, elektrisch en pneumatisch afmonteren.
- Opstellen, uitlijnen en aansluiten van machines bij afnemers.
- Plegen van onderhoud en reparatie bij afnemers.
Wat heeft onze opdrachtgever te bieden?
- Een vaste baan bij gebleken geschiktheid in een groeiende organisatie.
- Brede en afwisselende taakinhoud.
- Prettige werksfeer in teamverband.
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ben jij de monteur/machinebouwer die wij zoeken? Reageer dan meteen, wij kijken er naar uit om je te ontmoeten!
Solliciteer direct
Medewerker Strand
Medewerker Strand
- Bedrijf: L.M. Beach Services
- Locatie: Zandvoort
Werken op het strand van Zandvoort.
Solliciteer direct als je zin hebt om zomers veel te werken!
Je bent verantwoordelijk voor het in- en uitzetten van strandbedden bij verschillende strandpaviljoens. Dit gebeurt natuurlijk alleen wanneer het lekker weer is, flexibiliteit is dus een must!
Ben jij enthousiast? Solliciteer dan nu! Dit doe je door op de solliciteer button te drukken. Laat hier je gegevens en je CV achter, dan nemen wij contact met je op.
L.M. Beach Services
Solliciteer directExpediteur
Expediteur
- Bedrijf: Blue Water Shipping B.V.
- Locatie: Barendrecht
Start your career at Blue Water Shipping, in which opportunities abound.
A unique career in an international setting
As the sole, Blue Water Shipping presents a widely recognised two-year learning journey, providing numerous career opportunities. The program offers international expertise by working in a global organisation, developing talent and skills.
About us
Blue Water Shipping is a global provider of all logistics services in modern supply chain management. At the heart of Blue Water is an organisation of professionals skilled to offer complete and tailor-made solutions to any shipping and transport requirement anywhere in the world.
Since the company’s founding almost half a century ago, our ambition has been to provide clients with the best service and highest quality in the industry.
Our foundation is knowledge, decades of experience and dedicated employees.
Today, Blue Water is represented with more than 60 offices worldwide. In every Blue Water office, we combine our strong global network with local expertise – thereby adding value and providing our clients with services beyond transporting cargo safely and efficiently.
Job requirements:
Completed secondary school or equivalent
- You are fluent in English
However, do not hesitate to send your application when not fulfilling the requirements; we are looking widely for our upcoming talents.
Please make sure you have prepared your CV and a motivational letter telling us why you are applying for the position at Blue Water Shipping. Please send your application in English.
In Blue Water Shipping, we have an ongoing hiring process. Send your application along with your CV soonest to ensure one of the coveted trainee positions at Blue Water Shipping.
Solliciteer directLasser
Lasser
- Bedrijf: Nijhuis Engineering Dronten B.V.
- Locatie: Dronten
Je gaat werken in een hypermodern bedrijfspand met leuke collega’s die met jou elke dag de mooiste machineonderdelen samenstellen en lassen die over de hele wereld worden geëxporteerd. De machines worden van begin tot eind in eigen huis gemaakt en zijn voornamelijk bestemd voor landbouwdoeleinden.
Werkzaamheden:
Samenstellen en Mig/Mag lassen van machines en onderdelen.
Tekening lezen.
Je bent voornamelijk werkzaam met je collega’s van de afdeling.
Verantwoording dragen voor jouw project en zorgen voor een kwalitatief hoogwaardige afwerking.
Maatwerk voor vakmensen in bouw en techniek. Daar maken we ons hard voor. Of dat nu op het dak, binnenshuis, op de bouwplaats of onder de grond is; samen vinden we jouw nieuwe baan. Een werkplek op maat, met de beste arbeidsvoorwaarden die wij voor jou regelen. Mouwen opstropen en aan de slag.
Solliciteer directHR Medewerker
HR Medewerker
- Bedrijf: Vila Etiketten B.V.
- Locatie: Breda
Voor een etikettenspecialist uit Breda zijn wij op zoek naar iemand de HR afdeling van het bedrijf gaat ondersteunen. Jij brengt structuur aan in jouw functie en weet snel te schakelen met jouw collega’s en relaties. Word jij hier al enthousiast van? Lees dan snel verder!
Waarom is deze baan voor jou interessant?
• Direct in dienst bij opdrachtgever;
• Een diverse en uitdagende functie in een groeiende organisatie;
• Werken in een professioneel en gezellig team;
• Flexibel in te vullen uren.
Wat ga je doen?
Als HR Medewerker werk je nauw samen met de HR Manager en Senior HR Adviseur. Jij biedt ondersteuning aan het team door voornamelijk administratieve taken uit te voeren. Je werkt gestructureerd en hoort alles wat zich op de werkvloer afspeelt. Dit is natuurlijk wel vertrouwelijke informatie, maar jij weet daar goed en nauwkeurig mee om te gaan. Je fungeert als vraagbaak voor jouw collega’s en weet het antwoord te geven op iedere vraag en denkt met hen mee.
Takenpakket:
• Mutaties verwerken van bijvoorbeeld in- en uitdiensttreding, ziekteverzuim en functiewijzigingen;
• Het opstellen en verwerken van HR-rapportages en diverse correspondentie;
• Het onderhouden van contact met uitzendbureaus;
• Inplannen van gesprekken.
Wat neem je mee?
• Afgeronde MBO+ opleiding in de richting van administratie of HR;
• Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
• Goed overweg kunnen met computer- en personeelsinformatiesystemen;
• Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;
• Je werkt structureel en bent communicatief sterk.
Waar ga je werken?
Onze opdrachtgever is een stabiele speler op het gebied van zelfklevende etiketten en zijn zij gespecialiseerd in etikettenproductie. Waarom zij zo’n sterke speler zijn? Ze vinden de persoonlijke aanpak belangrijk. Ze gaan met klanten in gesprek en denken mee hoe een etiket het beste tot zijn recht komt bij het product. Daarnaast zijn zij ook veel bezig met verduurzaming en blijven zichzelf ontwikkelen. Ze zijn van A tot Z betrokken bij een etiketproces: van drukproef tot voorraadbeheer. Dit maakt dat zij op maat kunnen werken en de klant écht koning is.
Bedrijf in vijf woorden: ondernemend, innovatief, nuchter, specialistisch, klantgericht
Solliciteer directVerkeerskundige
Verkeerskundige
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Beverwijk
MAYFORCE is op zoek naar een Verkeerskundige.
We hebben veel ambities voor de inrichting en gebiedsontwikkeling van onze stad. Eén van de grote projecten is de herontwikkeling van de Spoorzone Beverwijk. Een groot gebied aan de oost en westkant van het spoor en de A22. Bij dit project (én andere projecten) is het een uitdaging om Beverwijk mobiel en bereikbaar te houden. Als Junior Verkeerskundige houd je je bezig met de verkeerskundige aspecten van inrichtingsplannen bij gebiedsontwikkeling.
Je doet onderzoek en maakt analyses, waardoor de consequenties van keuzes zichtbaar worden, bijvoorbeeld in schetsen, maquettes of in een technische tekening. Op basis van jouw verkeerskundige adviezen worden bij grote én kleine projecten de juiste infrastructuurkeuzes gemaakt. Kleine opdrachten doe je helemaal zelf; bij grote projecten werk je samen met ervaren collega-verkeerskundigen. Door hen word je meegenomen in het brede werkveld van verkeerskunde. Wij geven je de kans mee te denken én werken aan het mobiel en bereikbaar houden van Beverwijk!
Waar ga je werken
Gevormd door de stad Beverwijk en het dorp Wijk aan Zee, is Beverwijk met 40.000 inwoners een middelgrote gemeente. De gemeente Beverwijk doet het allemaal nét iets anders. We zijn doeners die werken op een eigentijdse manier. Onze werkplekken laten dit ook zien. Gekleurde muren, grote gezellige tafels, duo-banken en flexplekken. Je gaat werken bij het team Ingenieursbureau, één van de 12 teams van de gemeente Beverwijk. Dit team beheert de data met betrekking tot de openbare ruimte, inclusief de basisregistraties BAG en BGT. Daarnaast stellen ze een meerjarenprogramma op om de woonomgeving ‘heel en veilig’ te houden. De werksfeer in het team is informeel en samenwerkingsgericht, naast hard werken houden zij van een lach op zijn tijd!
Jouw talenten
Er zijn veel partijen betrokken bij verkeerskundige vragen en soms is er sprake van tegengestelde belangen. Daarom breng jij zowel gevoel voor je omgeving mee, als het vermogen om samen te werken. Tegelijk kun je prima zelfstandig werken en je weet je werk goed te plannen. Je volgt ontwikkelingen in je vakgebied en bent bereid om te leren van collega’s.
Daarnaast;
- Ben je een verkeerskundige op mbo-niveau met een aantal jaar (gemeentelijke) werkervaring én de ambitie om je verder te ontwikkelen óf ;
- Ben je recent afgestudeerd van de hbo-opleiding Ruimtelijke Ontwikkeling, specialisatie Verkeerskunde.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Laptop van de zaak;
- Mogelijkheid tot thuiswerken;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden;
- Reiskosten worden vergoed.
Solliciteer direct
Operator 2-3 ploegen
Operator 2-3 ploegen
- Bedrijf: Tremco CPG Netherlands B.V.
- Locatie: Arkel
Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging in een productieomgeving en wil je dit graag doen in een snelgroeiend bedrijf waar je ook nog eens een erkend diploma productiemedewerker A of B kan halen. Onze opdrachtgever is onderdeel van een wereldwijd bedrijf dat afdichtmiddelen maakt die worden gebruikt in o.a. woningen en kantoren. De locatie in Nederland is een groeilocatie en onze opdrachtgever is opzoek naar mensen met een operator achtergrond die mee willen werken aan deze uitdaging. Ben jij de operator die ervaring heeft met onderstaande werkzaamheden en ben jij 32 tot 40 uur per week beschikbaar? Dan kan dit de baan voor jou zijn!
Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging in een productieomgeving en wil je dit graag doen in een snelgroeiend bedrijf waar je ook nog eens een erkend diploma productiemedewerker A of B kan halen.
Ben jij de operator die ervaring heeft met onderstaande werkzaamheden en ben jij 32 tot 40 uur per week beschikbaar? Dan kan dit de baan voor jou zijn!
- Het volgens instructies opstarten, ombouwen en afsluiten van de productielijnen
- Het zelfstandig bedienen van één of meerdere productielijnen
- Het uitvoeren van kwaliteitscontroles
- Het oplossen van kleine storingen
Onze opdrachtgever is onderdeel van een wereldwijd bedrijf dat afdichtmiddelen maakt die worden gebruikt in o.a. woningen en kantoren. De locatie in Nederland is een groeilocatie en onze opdrachtgever is opzoek naar mensen met een operator achtergrond die mee willen werken aan deze uitdaging.
- Ervaring in een productieomgeving
- Verantwoordelijkheidsgevoel
- Je vind het leuk om in teamverband te werken
- Technisch inzicht
- Salaris €2200 en €2600 bruto per maand (exclusief ploegentoeslag)
- 13% ploegentoeslag 2-ploegen
- 27% ploegentoeslag 3-ploegen
- Overwerk toeslagen van 25% en 50%
- Mogelijkheid om 32 of 40 uur per week te werken
- Bij goed functioneren een vast dienstverband bij onze opdrachtgever
- 8% vakantiegeld
- Goede reiskostenvergoeding
Solliciteer direct
Data Analist binnen KYC Change & Support
Data Analist binnen KYC Change & Support
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Utrecht
Jezelf blijven uitdagen binnen een professionele en dynamische organisatie? Word Data Analist binnen KYC Change & Support in Utrecht en verdien tot wel 8000 euro bruto per maand. Bel naar 010 26 88 144 en Jesca vertelt je graag meer.
Wat ga je doen?
• Het periodiek genereren van managementrapportages zoals ‘Global CAMS‘, ‘Fraude‘ en ‘Een-Keer-Goed‘ en de daaruit volgende vragen onderzoeken en beantwoorden;
• Beantwoorden van complexe ad-hoc vraagstukken van onder andere DNB betreft capaciteit, planning en bezetting van mensen en middelen;
• Continu monitoren en onderzoeken van datakwaliteit;
• Rapportage, advies en controle van Focused reviews;
• Het (her)schrijven van Power BI dashboards op bronnen die niet door het CITO-team worden ontsloten zoals Delphi, FIM en Een-keer-Goed;
• Sparringpartner van het Pega WFM team betreft datakwaliteit en continuïteit van informatie die zij aanleveren als ook het vertalen van business wensen ten aanzien van de uitvoering.
Over de opdrachtgever:
Deze opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Functie-eisen:
• Minimaal HBO/WO diploma;
• Sterk analytisch vermogen: het kunnen onderscheiden van hoofd- en bijzaken, verbanden kunnen leggen, de essentie van een vraagstuk benoemen;
• Snel kunnen acteren en anticiperen op een immer veranderende dynamische omgeving;
• Sterke communicatieve vaardigheden; het helder kunnen formuleren en delen van conclusies en aanbevelingen in woord en schrift;
• Kritische houding ten aanzien van aangeboden data en cijfers: wat betekenen deze, hoe zijn ze tot stand gekomen en zijn ze conform verwachting?;
• Grondige ervaring met Microsoft Excel; met name het creëren van complexe draaitabellen, helder visualiseren en conclusies trekken;
• Het kunnen schrijven van complexe queries (Common Table Expressions, Outer Joins en Sub-selects) in Microsoft Transact SQL;
• Aantoonbare ervaring met Microsoft Power BI;
• Ervaring met Databricks is zeer welkom.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Laptop van de zaak;
- Mogelijkheid tot thuiswerken;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden;
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Customer Succes Manager
Customer Succes Manager
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Utrecht
Jezelf blijven uitdagen binnen een professionele en dynamische organisatie? Word Customer Success Manager in Utrecht en verdien tot wel 5500 euro bruto per maand. Bel naar 010 26 88 144 en Jesca vertelt je graag meer.
Wat ga je doen?
Stel je voor dat jij als Customer Success Manager (CSM) in team To Digital, de regie voert over het hele financieringsproces; startend bij de aanvraag tot aan de uitboeking via COZ. Elke week pak je 3 nieuwe aanvragen op. Je analyseert, voert videogesprekken met ondernemers, werkt aanvragen uit en verzorgt de documentatie. Je zit strak op je werkvoorraad zodat je overzicht houdt. De focus die jij hierdoor aanbrengt zorgt er voor dat het hoge werktempo nooit ten koste gaat van de tijd en aandacht die jij hebt voor de klant. Digitale oplossingen en automatisering verlichten je werk. Je bent een kei op het gebied van financieren en legt de lat voor jezelf hoog. Welkom bij het Customer Success Center!
Impact creëren
klanten en prospects uit het midden- en kleinbedrijf een passende financiering bieden is jouw verantwoordelijkheid. Zo voel je dat ook en daarom gá je volledig voor deze MKB’ers. Je bedient klanten met een obligo tot 1 Mio vanuit heel Nederland. Je werkt virtueel vanuit huis en spreek collega’s en klanten via telefoon, chat of videoafspraak.
Jouw taken:
Samenwerken is de manier waarop we werken. Binnen het Customer Succes Center (CSC) gaan we uiteindelijk met zo’n 140 Customer Succes Managers zorgen dat alle bestaande MKB klanten en new to the bank klanten met een financieringsobligo/behoefte van maximaal 1 miljoen, snel, efficiënt, klant gedreven en risico bewust worden bediend. Dit doen wij door een combinatie van high tech en ijzersterke Customer Succes Managers.
- Als CSM onderhoudt je nauwe contacten met de interne en externe stakeholders, waaronder:
- Klanten en hun adviseurs, zoals de accountant, tijdens het financieringsproces;
- Collega’s binnen het CSC, zowel in je eigen team als in de 7 andere teams;
- Collega’s van RCP en het kwaliteitsteam;
- Collega’s binnen de teams MKB in de Kringen;
- Collega’s binnen RGO in de Keten Geld Nodig Bedrijven – Keten Klant/KYC.
Team “To Digital”
Nog niet alle aanvragen kunnen/gaan digitaal naar het CSC. Een deel wordt direct door de lokale bank (via Siebel) aangeleverd. Het “To Digital” team pakt deze “offline” aanvragen op en beoordeelt en verwerkt deze aanvragen op de traditionele LBB wijze. Ondanks de traditionele werkwijze, is dit het meest innovatieve team binnen het CSC. Dit komt omdat – naast het financieren – dit team als opdracht heeft om bij te dragen aan het digitaal maken van de “offline” aanvragen. Dit doen zij door te inventariseren waarom aanvragen niet digitaal binnenkomen en mee te denken over hoe en met welke prioriteit dergelijke aanvragen gedigitaliseerd kunnen worden. Het team bestaat uit enthousiaste en vernieuwende Customer Succes Managers die graag een brede bijdrage leveren aan de bank. De CSM’ers in dit team hebben ruime ervaring in het vak (vergelijkbaar met Accountmanagers MKB B en C).
Over de opdrachtgever:
Deze opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Functie-eisen:
Natuurlijk ben jij klantgericht, ondernemend en krijg je energie van een pionierende en vooruitstrevende afdeling. Je helpt klanten graag vooruit. Juist die eigenschappen maken jou tot een goede CSM , zeker in combinatie met:
• Minimaal een hbo-diploma met relevante commerciële werkervaring;
• Kennis van financieringen in het MKB segment;
• Affiniteit met verandering en procesmatig sterk;
• Sterke commerciële en communicatieve vaardigheden;
• Eerder werkzaam bij de bank geweest is een eis.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Laptop van de zaak;
- Mogelijkheid tot thuiswerken;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden;
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Planner
Planner
- Bedrijf: Glasservice Emmery B.V.
- Locatie: Barendrecht
Ben jij gek op puzzelen en efficiëntie? Wil je met jouw werk anderen helpen en daarnaast jezelf blijven ontwikkelen?
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Je bent eerste lijn aanspreekpunt bij inkomend telefoonverkeer voor de planning
- Je bent verantwoordelijk voor de planning van alle monteurs in onze buitendienst (ca. 23 Fte)
- Naast de planning houdt jij je ook bezig met de ondersteuning van de Planner/Werkvoorbereider ofwel;jouw directe én vaste collega!
- Ook zal je onze werkplaatsmonteurs aansturen en voorzien van orders om gereed te maken voor de buitendienst.
- Je werkt ook nauw samen met je collega’s op kantoor zoals commerciële binnendienst
Wie is onze opdrachtgever?
Het is een groot glasbedrijf uit Barendrecht en doen vrijwel alles op het gebied van glas. Ze zijn voornamelijk thuis in het service- en glasherstel en doen dit voor diverse grote verzekeringsmaatschappijen van Nederland, een aantal woningbouwverenigingen, bouw- en aannemingsbedrijven en natuurlijk de particuliere klant.
Daarnaast is het een glashandel en bedienen ze diverse grote- en kleine aannemings- en bouwbedrijven, schildersbedrijven, interieurbedrijven, wandenzetters en vastgoedbedrijven. Natuurlijk mag ook hier de particuliere klant niet ontbreken en bedienen zij hen met alle soorten glas en toebehoren zoals glazen achterwanden voor keukens, doucheschermen, spiegels, balustrades en bijvoorbeeld beloopbaar glas. Projectmatig voeren zij ook werkzaamheden uit. Zo zijn ze ook voor een aantal grote- en kleine bouw- en aannemingsbedrijven op diverse renovatieprojecten actief. Ook voeren ze veelal projecten uit voor diverse VvE’s en bouwen ze met bijvoorbeeld balustrades graag mee aan een stukje nieuwbouw in het particuliere segment.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Jij bent een enthousiaste, gedreven en gezellige collega die van aanpakken weet!
- Je hebt bij voorkeur ervaring in de glasbranche/montagebranche maar zeker ervaring als planner!
- Geen 9 tot 5 mentaliteit
- Communicatief vaardig, tegen kritiek kunnen maar ook tegengas kan én durf te geven
- No-nonsense mentaliteit
- Stressbestendig
Wat heeft onze opdrachtgever te bieden?
Wij bieden jou dan ook een leuke, uitdagende en veelzijdige planners functie binnen een bedrijf die volop in beweging is. Je krijgt de kans en de mogelijkheden jezelf optimaal te ontwikkelen in het vak. Eigen ideeën en werkwijze zijn altijd welkom! Daarnaast stimuleren wij opleidingen en cursussen altijd om jezelf te ontwikkelen.
Uiteraard past hier een goed salaris bij, goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een auto van de zaak. Eventueel een laptop, telefoon om ook vanuit huis te kunnen werken als dit nodig is.
We vallen onder het Vlakglas CAO en onze werkweek bedraagt 38 uur per week.
Ben jij de planner die wij zoeken? Reageer dan meteen, wij kijken er naar uit om je te ontmoeten!
Solliciteer direct
Magazijnmedewerker Waterkoelers
Magazijnmedewerker Waterkoelers
- Bedrijf: Eden Springs Nederland B.V.
- Locatie: Zoetermeer
Tijdelijk aan de slag als magazijnmedewerker.
Magazijnmedewerker Waterkoelers
Solliciteer direct
Ouvreuse
Ouvreuse
- Bedrijf: STICHTING THEATER DE VEST EN GROTE SINT LAURENSKER
- Locatie: Alkmaar
Functieomschrijving
Verantwoordelijk voor de ontvangst van gasten en voor het ordentelijk en vlot laten verlopen van het innemen van plaatsen.
Beantwoordt vragen en helpt de gast waar nodig.
Verzoekt gasten huisregels in acht te nemen.
Is verantwoordelijk voor het bewaren en beveiligen van kleding en andere afgegeven zaken.
Houdt de garderobe op orde.
Ondersteunt de horeca bijvoorbeeld bij het uitschenken van drankjes.
Deelt programmafolders uit.
Heeft de verantwoordelijk om in het geval van calamiteiten de BHV/ontruimer functie snel en adequaat in te vullen
Solliciteer directFulltime receptioniste Spijkenisse
Fulltime receptioniste Spijkenisse
- Bedrijf: Framo Nederland B.V.
- Locatie: Spijkenisse
Onze opdrachtgever is al meer dan een halve eeuw de erkende leider in pompsystemen voor de scheepvaartindustrie. Klanten over de hele wereld wenden zich tot hun, zowel voor pompen als voor expertise bij het aangaan van hun uitdagingen.
De receptie bevindt zich in de entree en is het middelpunt van de organisatie. Belangrijk bij deze opdrachtgever is dat je jezelf dienstbaar en gastvrij opstelt.
Wij zoeken per direct een receptioniste. De aanvragen van deze opdrachtgever zijn overdag, op werkdagen van maandag t/m vrijdag. De werktijden variëren van 08:30 tot 17:00 En ze zijn goed te bereiken met de auto en OV.
Solliciteer directOperator 3-ploegen
Operator 3-ploegen
- Bedrijf: Vika B.V.
- Locatie: Ede
Op zoek naar een baan met afwisseling en groeimogelijkheden? In de rol van operator vind je dit zeker. Je komt te werken in de levensmiddelenindustrie bij een wereldspeler en wereldmarktleider in haar segment. De komende tijd gaat de locatie flink uitbreiden en verder moderniseren, waardoor meerdere operators worden gezocht.
Als operator werk je dagelijks aan het maken van unieke kwaliteitsproducten en kom je te werken in een schone en moderne omgeving. De sfeer is positief, waar je als team werkt aan een optimaal productieproces.
De werkzaamheden bestaan uit het voorbereiden van productie orders, het verzamelen van de grondstoffen. Het instellen, ombouwen en opstarten van de productielijn. Tijdens productie ben je verantwoordelijk voor het mengen, verwarmen en drogen van het product, tot het afvullen van gereed product en het verzendklaar maken van de klantorders. Waar mogelijk los je (kleine) storingen op en zorg je continu voor een schone en veilige werkomgeving.
Onze opdrachtgever is een begrip in de levensmiddelenindustrie. Door de hoge kwaliteit van de producten, zijn zij uitgegroeid tot expert en tevens marktleider in hun segment. Als operator in de levensmiddelenindustrie, kom je te werken in een schone en moderne omgeving.
- MBO werk- en denkniveau (bij voorkeur een opleiding in productie, levensmiddelen of techniek).
- Ervaring in een productieomgeving.
- Verantwoordelijkheidsgevoel.
- Technisch inzicht.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Salaris :€2200 – €3100 bruto per maand
- Ploegentoeslag van 20%.
- ADV Compensatie.
- Bij goed functioneren een vast dienstverband bij de opdrachtgever.
- Ruimte voor persoonlijke en werk gerelateerde ontwikkeling.
- 25 vakantiedagen.
- 8% vakantiegeld.
- Reiskostenvergoeding.
Solliciteer direct
Teamleider Spijkenisse Medisch Centrum
Teamleider Spijkenisse Medisch Centrum
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Spijkenisse
Mayforce is op zoek naar een Teamleider Technische Dienst, Huisvesting en BHV.
Voor de huisvesting ben je verantwoordelijk voor de huur en verhuuraangelegenheden binnen het pand. Daarnaast coördineer je huisvestingsprojecten, (ver)bouw- en renovatieprojecten en ben je voorzitter van de huisvestingscommissie. Je hebt in deze coördinerende rol o.a. afstemming met huurders, stelt huurcontracten op, neemt deel aan projecten en bent voorzitter in het overleg waar alle huisvestingsaangelegenheden worden besproken. Daarnaast geef je advies aan managers en afdelingshoofden over de huisvestingsaangelegenheden. Je participeert in de Stuurgroep Huisvesting en Techniek.
Als neventaak ben je verantwoordelijk voor de organisatie van de BHV. Je beheert de BHV organisatie en verzorgt de (BHV) opleiding en oefening voor bedrijfshulpverleners. Je verzorgt de interne en externe communicatie t.a.v. BHV. Eén van de taken is het opzetten en beheren van de BHV structuur binnen het Spijkenisse Medisch Centrum, in samenspraak met de BHV deskundigen vanuit de coöperatieziekenhuizen het Van Weel Bethesda ziekenhuis en het Maasstad ziekenhuis.
Je rapporteert rechtstreeks aan de Raad van Bestuur van Spijkenisse Medisch Centrum en neemt deel in het Management Team. Functioneel ontvang je leiding van de manager Technische Dienst (Maasstad ziekenhuis). Het personeel dat werkzaam is binnen de Technische Dienst van Spijkenisse Medisch Centrum is in dienst van het Maasstad Ziekenhuis.
Als verbindende teamleider Technische Dienst ben je direct leidinggevende van het team dat werkzaam is binnen Spijkenisse Medisch Centrum. Je bent de verbindende factor tussen de techniek en de organisatie en snapt als geen ander wat de waarde is van de Technische Dienst, de installaties voor het zorgproces en kan dit ook zo uitdragen. Voor je team ben je een goede gesprekspartner en voldoende in staat om de techniek te doorgronden en de risico’s te overzien. Als leidinggevende coach je, stimuleer je de samenwerking en de ontwikkeling van de individuele medewerkers en het team. Waar nodig stuur je bij op inhoud, houding en gedrag.
Functie-eisen
- HBO werk- en denkniveau met bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding. Je hebt de nodige ervaring in (coördinatie van) bouw(technische) projecten en/ of renovatieprojecten en affiniteit met techniek;
- Leidinggevende ervaring, bij voorkeur in een ziekenhuisomgeving, waarbij ervaring in coördineren en projectmanagement, bij voorkeur Prince II / Agile, een grote pré is;
- Je bent op de hoogte van actuele ontwikkelingen op huisvestingsgebied, bouwprojecten en hebt kennis van Arbowet en –regelgeving en brandveiligheid.
- Kennis en ervaring met BHV organisatie is een pré;
- Ervaring met contract- en SLA management;
- Verbinden en samenwerken zit in je bloed. Je kan schakelen tussen de eigen afdeling en de andere onderdelen binnen het ziekenhuis, alsook met de partijen waarmee je samenwerkt, zoals huurders;
- Verder ben je gastvrij, resultaatgericht, ondernemend en legt makkelijk contact,;
- Bereidheid tot verdere bij- en nascholing indien nodig;
- Wij vragen aan iedere nieuwe medewerker een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Wat wij bieden
• Een functie en salaris met groei;
• Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
• Laptop van de zaak;
• Mogelijkheid tot thuiswerken;
• Gezellige borrels met professionals;
• Sporten met Onefit;
• Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
• Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden;
• Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je binnen zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Apothekersassistente
Apothekersassistente
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Rotterdam
Mayforce is op zoek naar een Apothekersassistente.
Door de nauwe samenwerking met artsen, de ziekenhuisapotheek en andere professionals in het Maasstad Ziekenhuis is een snelle levering van specialistische geneesmiddelen mogelijk. Daarbij beschikken de medewerkers van de apotheek over specifieke geneesmiddelenkennis ten behoeve van speciale patiëntengroepen die in het Maasstad Ziekenhuis onder behandeling zijn.
- Werkzaamheden zijn in apotheek ziekenhuis en poliklinisch apotheek.
De apotheek van het Maasstad Ziekenhuis bestaat uit de Maasstad Apotheek en de ziekenhuisapotheek. De Maasstad Apotheek is gelegen in de centrale hal van het ziekenhuis. Als patiënt krijgt u met name te maken met de apothekersassistenten van de Maasstad Apotheek voor bijvoorbeeld medicatieadvies, het afhalen van medicatie of indien u opgenomen wordt controleren zij uw medicatie. Achter de schermen zorgen de ziekenhuisapothekers, assistenten en vele andere medewerkers van de ziekenhuisapotheek voor uw medicatieveiligheid. In totaal werken er ruim 100 mensen in de apotheek. De apothekers worden ondersteund door een team van professionals bestaande uit apothekersassistenten, farmaceutisch medewerkers, analisten en administratief personeel.
Wat zijn de vereisten?
- Ervaring met HIX is een pré.
- Ervaring met CGM met medicatieverificatie is een vereiste.
Wat wij bieden
• Een functie en salaris met groei;
• Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
• Laptop van de zaak;
• Mogelijkheid tot thuiswerken;
• Gezellige borrels met professionals;
• Sporten met Onefit;
• Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
• Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden;
• Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je binnen zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct