
Flexwerk
Vind je volgende baan via Tentoo! Bekijk alle beschikbare vacatures hieronder en solliciteer direct. Tentoo helpt je aan een nieuwe baan door je in contact te brengen met duizenden werkgevers die zitten te springen om medewerkers. Tentoo beweegt met je mee.
Klaar voor een nieuwe stap?
In de snel veranderende arbeidsmarkt kan het ieder moment tijd zijn voor een nieuwe baan of opdracht. Ben jij toe aan een nieuwe functie? Solliciteer op één van onderstaande vacatures, of navigeer direct naar ons matchingsplatform.
Ben je werkgever en op zoek naar personeel? Neem dan direct contact op met Tentoo. Ben je een freelancer en heb je al een opdracht? Neem dan contact op met Tentoo Freelance.

VACATURES
DevOps
DevOps
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Utrecht
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een Database-ontwikkelaar. Verdien tot wel 5400 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Wat ga je doen?
Binnen de Tribe Insurance & Pension zijn we op zoek naar een Database-ontwikkelaar. Je zult onderdeel uitmaken van de area Insurance Link.
Als intermediair en assurantie broker verkoopt verzekeringen aan zowel particuliere- als zakelijke klanten en doet dat in toenemende mate Online/STP. Voor een deel van de polis administratie wordt gebruikt gemaakt van software van CCS, welke op dit moment nog on premises draait op Windows servers. Vorig jaar is de opdrachtgever is begonnen met het uitgeven van zowel Beurs en Volmacht polissen, die eveneens worden geadministreerd in deze applicatie. De opdrachtgever is van plan de Beurs en Volmacht producten de komende jaren sterk uit te breiden. Daarnaast ligt de ambitie om de applicatie naar de Cloud te brengen. Als gevolg van deze uitbreiding is er de behoefte om bestaande Access applicaties te vervangen door ondersteunde tools en technieken. De Access-macro’s en VBA-code kunnen omgebouwd worden met bijvoorbeeld C#, Powershell, T-SQL, Visual Studio (SSIS) en het visualisatie gedeelte kan gerealiseerd worden in Power BI.
De Database-ontwikkelaar werkt mee in een Squad, maar houdt zich voornamelijk bezig met het ombouwen van Acces applicaties naar ondersteunde tools en technieken.
Over de opdrachtgever:
De opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Functie-Eisen:
Wij zoeken iemand die aan de volgende eisen voldoet:
- Een afgeronde HBO (bachelor, master) opleiding op een relevant gebied;
- Minstens 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
- Gedegen affiniteit met technologie (zoals servers, netwerken, protocollen, Windows, ODBC);
- Kennis en ervaring van ITIL service processen (bij voorkeur ITSM);
- Uitstekende vaardigheden om complexe problemen op te lossen / sterke analytische vaardigheden;
- Beweegt zich makkelijk op verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie;
- Een agile mindset en ervaring met agile werken (Scrum / Azure DevOps);
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in het Engels en Nederlands;
- Kennis van data warehouses;
- Ervaring en affiniteit van Verzekeren is een pré;
- Rabobank ervaring is een pré;
Technische kennis (must):
- Praktische ervaring met Windows, Azure, en Azure DevOps;
- Relationele databases;
- (T-)SQL;
- SQL Server Integration Services (SSIS) packages;
- Microsoft Access en Excel;
- Programmeertalen, in ieder geval VBA (in MS Access toepassingen);
Technische kennis (pré)
- Level databases en werking van applicatie Level;
- Microsoft SQL Server en Progress databases;
- Azure Data Factory in combinatie met SSIS;
- Data modellen verzekeren (SIVI AFD);
- Microsoft Power BI;
Competenties
- Resultaatgericht;
- Analytisch denkvermogen;
- Creatief en out-of-the-box denken;
- Klantgerichtheid;
- Samenwerking;
- Organiseren en bewaken;
- Pro-activiteit en verbeteringen initiëren, veranderingsgericht;
- Communicatiekracht”.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Recruiter
Recruiter
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Arnhem
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een Recruiter Support Expert. Verdien tot wel 3400 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Het team HR Talentmanagement faciliteert onder andere de werving en selectie van nieuwe medewerkers en de inhuur van externen. Ook is het team proactief actief in de instroom van jong talent: trainees, stagiairs en afstudeerders.
Wat ga je doen?
Je voert zelfstandig activiteiten uit ter ondersteuning van de recruiters en het recruitmentproces. Je hebt daarbij veel contact met de recruiters, secretaresses, managers en kandidaten. Het recruitment team bestaat uit 21 personen.
De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het inplannen van interviews met kandidaten in de diverse agenda’s van de lijnmanagers en de desbetreffende recruiter. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verwerken van kandidaat gegevens, vacatures, plaatsingen en verlengingen in ons recruitmentsysteem en alle overige administratieve werkzaamheden. Mede door jouw bijdrage beleeft de kandidaat een goed sollicitatieproces, waardoor deze graag bij TenneT aan de slag gaat.
De belangrijkste werkzaamheden:
- Plannen van interviews;
- Kandidaten aanmelden en ruimtes boeken;
- CV’s uploaden;
- Vacatureteksten updaten;
- Vacatures en aanvragen publiceren;
- Plaatsingen aanmaken en verlengingen verwerken;
- Vragen beantwoorden over bijvoorbeeld inhuur, recruitment processen, formulieren, etc;
- Aanvragen Assessments GITP;
- Admin flow voor hires verzorgen richting operations;
- Inplannen interviews met kandidaten en business managers;
- Support aan meerdere recruiters.
Over de opdrachtgever:
De opdrachtgever is de eerste grensoverschrijdende elektriciteitstransporteur van Europa. Met 22.000 kilometer aan hoogspanningsverbindingen en 41 miljoen eindgebruikers in Nederland en Duitsland behoren we tot de top 5 elektriciteitstransporteurs van Europa. Onze focus is gericht op de ontwikkeling van een Noordwest-Europese energiemarkt, op de integratie van duurzame energie en onze safety performance. Safety is een belangrijke kernwaarde voor deze opdrachtgever. We leggen de lat hoog, voor zowel medewerkers als onze contractors. Taking power further.
Functie-Eisen:
- Minimaal een afgeronde relevante MBO opleiding en je beschikt over HBO werk- en denk niveau;
- Affiniteit met recruitment / HR (ervaring is een pre);
- Werkervaring met complex agendabeheer en het inplannen van afspraken is een pre;
- Je haalt echt lol uit de support van de recruitment processen en het organiseren ervan;
- Flexibel, collegiaal en je kunt zelfstandig werken binnen een team;
- Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
- Proactief, accuraat en je moet prioriteiten kunnen stellen;
- Je bent stressbestendig, je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en je vindt het leuk om altijd 10 stappen vooruit te denken;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
AML Analist
AML Analist
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Utrecht
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een AML Analist. Verdien tot wel 4000 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Jouw bijdrage heeft impact op de €16 miljard die jaarlijks wordt witgewassen in Nederland. De 300 AML Analisten van KYC C&TM controleren en analyseren verdachte financiële transacties van onze klanten om witwaspraktijken, fraude en terrorismefinanciering te voorkomen. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 resultaatgericht team binnen het bedrijf.
Wat ga je doen?
Controleer en analyseer signalen/alerts uit het betalingsverkeer die duiden op criminele activiteiten. Mede dankzij jouw energie en inzet vind jij straks snel je weg in (complexe) dossiers over witwaspraktijken en andere frauduleuze financiële handelingen. Jij kunt dit verschil maken door als Anti Money Laundering (AML) Analist de diepte in te duiken.
Binnen Client & Transaction Monitoring (C&TM) hebben we drie afdelingen die zich bezig houden met transactie monitoring dossiers. De afdeling Alert voert onderzoek uit naar aanleiding van automatisch gegenereerde rules uit ons systeem (Riskhield). Bij de afdeling Lookback wordt onderzoek uitgevoerd naar transacties op basis van gewijzigde rules. Binnen de afdeling Signalen wordt onderzoek gedaan naar aanleiding van binnengekomen handmatige signalen. Je kunt hierbij denken aan media berichten, signalen van stakeholders, maar ook van collega’s binnen de bank.
Voorbeelden uit de praktijk
- Ongebruikelijk transacties traceren aan de hand van het klantprofiel;
- Bevindingen beknopt en helder wegschrijven in een deskundig rapport;
- Melding doen naar Financial Intelligence Unit (FIU).
Top 3 verantwoordelijkheden
- Adviseren om risico’s te beperken binnen transactieprofielen van klanten;
- Onderzoek doen naar de herkomst van verdachte financiële transacties aan de hand van betaalgedrag en klantprofielen;
- Ondersteun collega’s en zorg voor een correcte dossieroverdracht aan andere afdelingen.
Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van KYC C&TM.
Over de opdrachtgever:
De opdrachtgever is een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.
Functie-Eisen:
- HBO bachelor (bij voorkeur in de richting van rechten en criminologie);
- Circa 1 jaar werkervaring binnen de financiële dienstverlening op het gebied van klantintegriteit of CDD;
- Ervaring met analysetechnieken, cijferanalyse, bedrijfsanalyse en het voeren van (telefonische) klantgesprekken;
- Stressbestendig en je haalt energie en voldoening uit het halen van targets in teamverband;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Meeveren in veranderende situaties;
- Leren van fouten;
- Elke dag beter willen worden;
- Steven naar resultaat.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Specialist Inkomen
Specialist Inkomen
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Eindhoven
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een Specialist Inkomen. Verdien tot wel 4000 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Wat ga je doen?
Beoordelen aanvragen
- Je beoordeelt en verwerkt aanvragen (bijstand, Ioaw/z en bijzondere bijstand voor personen met een bijstandsuitkering en die onder andere binnenkomen via WIJeindhoven voor uitkeringen en verzorgt de intake c.q. cliëntgesprekken;
- Je voert onderzoek uit naar de rechtmatigheid van aanvragen doormiddel van o.a. dossieronderzoek, gesprekken met aanvrager en huisbezoeken;
- Je bent verantwoordelijk voor een eigen caseload.
Regie bestand op rechtmatigheid
- Je draagt zorg voor het continue proces rechtmatige verstrekking uitkering (signaalgericht, periodiek en caseloadgericht);
- Je controleert op het nakomen van afspraken;
- Je legt huisbezoeken (In overleg ) af;
- Je voert (confronterende) gesprekken met cliënten.
Rapportage en besluitvorming
- Je stelt rapportages, beschikken en plannen op;
- Je geeft advies richting burgers over rechtmatigheid uitkering met oog voor de menselijke maat;
- Je verwijst door naar (externe) deskundigen;
- Je werkt nauw samen met andere specialisten om te komen tot Integrale afweging en overlegt met externe instellingen/hulpverleners;
- Je neemt een beslissing over het recht op basis van vastgestelde wet- en regelgeving en mandaten (beschikken);
- Je bent samen met andere specialisten Inkomen verantwoordelijk voor de beheer fase uitkering, beperking toestroom op basis van rechtmatigheid uitkering.
Adviseren algemeen
- Je adviseert het afdelingshoofd over werkpraktijk en verbetering en vernieuwing van processen ;
- Je signaleert knelpunten in werkprocessen en geeft advies ten aanzien van mogelijke oplossingsrichting.
Over de opdrachtgever:
Wij maken samen Eindhoven. Een wereldspeler die barst van de kennis, creativiteit en kunde. En van de energie. Met diezelfde energie werken wij aan de stad van vandaag én de toekomst. Werken voor deze opdrachtgever is veelzijdig, concreet en heeft betekenis.
Functie eisen
- HBO denk- en werkniveau;
- Kennis van relevante wet- en regelgeving en Jurisprudentie;
- Kennis van de sociale kaart;
- Brede oriëntatie op sociale zekerheidswetgeving en beleid;
- Vaardig in het beheren van een caseload;
- In staat om inkomensvraagstukken integraal te benaderen.
Competenties
- Resultaatgericht;
- Omgevingsbewust;
- Zelfsturend vermogen;
- Samenwerken;
- Besluitvaardig;
- Sensitiviteit;
- Klant- en servicegericht;
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
HR-adviseur (24-32 uur)
HR-adviseur (24-32 uur)
- Bedrijf: Aqualab Zuid B.V.
- Locatie: Dordrecht
Voor onze klant met een groot laboratorium en de daarbij behorende afdelingen zoals administratie, sales, klantenservice en de buitendienstmedewerkers bestaande uit 100 medewerkers zoeken we een medior HR-adviseur.
Wat ga je doen?
- Samen met de huidige HR-adviseur een aantal deelgebieden van de HR-processen verzorgen en verder ontwikkelen
- Projectmatig werken d.m.v het projectmatig verder ontwikkelen van deelprocessen zoals:
- Recruitment, het vervullen van openstaande vacatures
- Onboarding trajecten begeleiden
- Talentontwikkeling
- Prestatiemanagement
- Opleidingsbeleid
- Verzuim en re-integratie
- Strategisch HR-beleid
- Het inbrengen, uitdragen en implementeren van een visie op bovengenoemde deelprocessen
- Het moderniseren, digitaliseren en automatiseren van HR-processen op hoogwaardig IT-niveau
- Allround HR werk
Functie-eisen
- Een goede sparringpartner
- Minimaal HBO opgeleid op HR-gebied
- Je hebt voldoende praktijkervaring (medior) om de volgende stap te zetten
- Je bent ervaren in het genoemde takenpakket
- Je hebt kennis van arbeidsrecht en de Wet verbetering Poortwachter (WvP)
- Je bent ICT-ervaren en hebt al eerder HR-processen geautomatiseerd
- Bij voorkeur met gebruik van O365/SharePoint
Wij bieden
- Marktconform salaris (€3200-€4400)
- Hybride werken
- Vaste baan
- Parttime werken 24-32 uur
- Pensioen
- Bedrijfsfeesten
- Opleidingen/cursussen
Is je interesse gewekt?
Reageer op deze vacature via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over deze vacature? Neem dan telefonisch contact met ons op via 076-720 07 05 of stuur een e-mail naar hello@jobbrands.nl
#hradviseur #hr #hrassistent #hrmedewerker #hrprofessional #hrmanager #hrprojectmanager #hroperationsspecialist
Solliciteer direct
Groenvoorziener
Groenvoorziener
- Bedrijf: Hoveniersbedrijf J.W. 't Hoen B.V.
- Locatie: Alblasserdam
Ben je graag in de frisse buitenlucht? Werk je graag op verschillende locaties? Heb je graag afwisseling in je werk? Dan is deze functie écht iets voor jou! Als groenvoorziener ga je elke dag aan de slag in de frisse buitenlucht. Samen met je collega’s zal je op pad gaan om het groen te onderhouden. Dit zal vooral gemeentewerk zijn, maar zo af en toe ben je ook actief bij bedrijven en particulieren. Als groenvoorziener werk je altijd in teamverband waardoor het ook erg belangrijk is om goed met anderen samen te kunnen werken.Wat zijn je voornaamste werkzaamheden? Het schoffelen van gemeentegrond wat geharkt dient te worden.
Ben je graag in de frisse buitenlucht? Werk je graag op verschillende locaties? Heb je graag afwisseling in je werk? Dan is deze functie écht iets voor jou!
Als groenvoorziener ga je elke dag aan de slag in de frisse buitenlucht. Samen met je collega’s zal je op pad gaan om het groen te onderhouden. Dit zal vooral gemeentewerk zijn, maar zo af en toe ben je ook actief bij bedrijven en particulieren. Als groenvoorziener werk je altijd in teamverband waardoor het ook erg belangrijk is om goed met anderen samen te kunnen werken.Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Het schoffelen van gemeentegrond wat geharkt dient te worden.
- Maaien van bermen langs de weg.
- Zagen van takken van bomen.
- Snoeien van heggen en struiken.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Doorzettingsvermogen is erg belangrijk.
- Goed in teamverband kunnen werken.
- Fysiek en conditioneel zijn.
Wat heeft onze opdrachtgever te bieden?
- Fijne werksfeer
- Enthousiaste collega’s
- Buitenwerken
- Mogelijkheid tot opleiden
Ben jij de groenvoorziener die wij zoeken? Reageer dan meteen, wij kijken er naar uit om je te ontmoeten!
Solliciteer direct
Junior Tech Recruiter
Junior Tech Recruiter
- Bedrijf: SECURED BY DESIGN B.V.
- Locatie: Diemen
Wat doe jij?
Als Junior Tech Recruiter ben jij de schakel naar onze nieuwe collega’s en sta je aan de basis van onze groei. Je inventariseert, analyseert en adviseert ons in het vinden van de leukste ICT specialisten en bent verantwoordelijk voor het recruitment proces van A tot Z. Je schrijft messcherpe posts, bent een baas in het afnemen van interviews en selecteert de beste kandidaten.
Wie ben jij?
#searching #social media #werving #strategie #passie #ICT #detachering #vacatures #creatief #interviews #solliciteren #werkenbij #humor #innovatief #recruitment #tooling #talent #trainees #ervaring #kandidaten #communicatie #specialisten #plezier #kritisch #selectie #jijbentdebeste!
Wat kan jij?
- Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding;
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in ICT Recruitment (en goede referenties);
- Je hebt kennis van de meest recente recruitment tools;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
Wat krijg jij?
- Een goed salaris;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden;
- Smartphone, laptop;
- 25 vakantiedagen, pensioen;
- Je eigen carrière coach;
- Varen door de Amsterdamse grachten, uit de hand gelopen kerstdiners, BBQ’s op toplocaties en chaotische familiedagen;
- Een gezellig team binnen een snelgroeiend bedrijf;
Schilder
Schilder
- Bedrijf: STG. NATIONALE OPERA & BALLET
- Locatie: Amsterdam
As a painter/decorator, you will work with a team of six employees to decorate our sets for both new and existing opera and ballet productions. You interpret technical drawings and sketches from set designers and make test models. With your artistic attitude and practical skills in painting and decorating you know how to translate design into scenery. You will work mainly in our set design studio in Amsterdam Zuidoost and sometimes on location in the theater.
Medewerker Bijzonder Beheer
Medewerker Bijzonder Beheer
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Eindhoven
Zet jij jouw persoonlijke vaardigheden in om klanten met financiële stress te kunnen helpen? Ga jij er mede voor zorgen dat problemen kunnen worden opgelost? MAYFORCE is op zoek naar een Medewerker Bijzonder Beheer. Verdien tot wel 2900 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Jij & jouw functie
Als medewerker Administratie & Afwikkelen draag je bij doordat je werkzaam bent op de laatste halte voor alle teams binnen Bijzonder Beheer. Het overdragen van dossiers naar de deurwaarder, eindnota’s van deurwaarders, BKR verzoeken en de afwikkeling van het schuldsaneringsproces komen hier via verschillende kanalen binnen. Je wikkelt alle dossiers af, kwijt openstaande schulden en meldt de BKR registratie van de klant af.
Plezier & werk
‘We hebben geen klantcontact, maar door kwijting te verlenen in ons team en BKR in orde te maken, zorgen wij ervoor dat de klant minder stress ervaart en verder kan met een schone lei. De klant kan een nieuwe start maken zonder schulden. Hiermee helpen we de klant op weg naar een financieel gezonde toekomst. En daar krijg ik energie van.’ Hacer Gundogan, senior medewerker Afwikkelen & Boeken.
Een gemiddelde werkdag
Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-dolijst staat? Je draagt dossiers over naar de deurwaarder of je sluit dossiers af die van de deurwaarder komen. Dit doe je voor alle producten, namelijk Betalen, Consumptief & Wonen. Daarnaast zorg je voor het afwikkelen van de minnelijke of wettelijke schuldsaneringsprocessen en faillissementen. Dit doe je door het administratief afwikkelen van het dossier en alle schulden af te boeken en te kwijten. Tot slot meld je de BKR registratie van de klant af en bezorgt hem/haar hiermee een schuldenvrije toekomst.
Samen met je collega’s lever je een proactieve bijdrage aan het continue verbeteren van onze organisatie.
Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Afwikkelen & Boeken.
Over de opdrachtgever:
De opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Jij & jouw talent
- HBO werk- en denkniveau, minimaal MBO4 diploma (HBO Propedeuse of HBO Associate Degree is ook toegestaan);
- Kennis van de verschillende systemen, producten en processen binnen Rabobank;
- WFT basis of bereidheid om deze binnen 3 maanden te halen;
- Focus op de klant;
- Meeveren in veranderende situaties;
- Elke dag beter willen worden.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Specialist Klantonboarding CDD
Specialist Klantonboarding CDD
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Utrecht
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een Medior/ Senior Specialist Klantonboarding CDD. Verdien tot wel 4700 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Stel je eens voor…
Dat jij zorgt voor een geweldige klantbeleving en tegelijkertijd criminele activiteiten voorkomt. Jij kan dit verschil maken door als medior/ senior Specialist Klantonboarding integriteitsrisico’s op te sporen en tegen te gaan. Nieuwe klanten onderwerp jij aan een zorgvuldig integriteitsonderzoek. Ontdek je risico’s? Dan bepaal je op objectieve wijze of deze risico’s een klantrelatie in de weg staat. Hierbij heb je veel contact met klanten en verschillende collega’s binnen het bedrijf. Ook kun je vertrouwen op nieuwe technieken als machine learning, robotisering en geavanceerde data-analyse. Zo beschik jij over alle tools en expertise om witwassen, fraude en terrorismefinanciering tegen te gaan. Met als resultaat: een beter inzicht in onze klanten en een sterk en gezond financieel stelsel.
Met elkaar
Samenwerken is de manier waarop we werken. Ons team Klantonboarding bundelt de krachten om te zorgen dat de opdrachtgever alleen zakendoet met integere klanten. Jij en je collega’s hebben een essentiële rol in het verwelkomen en beoordelen van klanten ‘aan de poort’. Zo geven jullie invulling aan de maatschappelijke verantwoordelijkheid om ons financiële stelsel te versterken en vitaal te houden. De acceptatie van nieuwe klanten vindt plaats op 6 uitvalsbasissen op de locaties: Eindhoven, Amsterdam, Rotterdam, Elst, Hengelo en Groningen. Gezamenlijk zijn we onderdeel van KYC Operations Retail NL-organisatie. Het team bestaat uit diverse collega’s waaronder:
Mimi de Wit: ‘Als Specialist Onboarding sta jij aan de wieg van onze Poortwachtersrol en zorg jij dat jij nauw en effectief samenwerkt met de commercie.’
Edwin Wijermars: ‘Het bedrijf is echt koploper op het gebied van CDD. Organisatorisch, op het gebied van kennis en opleiding, en technisch; onze Risico Detectie Toets heeft een prestigieuze prijs gewonnen. Dit algoritme helpt je om je werk beter en sneller te doen’.
Impact creëren
- Voer zelfstandig risicoanalyses en onderzoeken uit voor de acceptatie van klanten en draag zorg voor de (her)acceptatie van bestaande klanten bij wijziging en/of uitbreiding van de dienstverlening;
- Signaleer en analyseer eventuele integriteitsrisico’s bij klanten en weeg deze risico’s af;
- Onderhoud hoogwaardige klantrelaties en overtuig klanten van de noodzaak van het onderzoek en het aanleveren van de juiste informatie;
- Signaleer commerciële kansen en breng ze onder de aandacht bij de klantverantwoordelijke;
- Treedt op als inhoudelijk expert en ben vraagbaak voor je collega’s;
- Een teamspeler en sparringpartner die het maximale uit jezelf en anderen weet te halen.
Over de opdrachtgever:
De opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Functie-Eisen:
Dat klantgerichtheid, een analytische geest, de drive om complexe zaken te ontrafelen en communicatieve vaardigheden onmisbaar zijn voor deze functie van Medior/Senior Specialist Klantonboarding is logisch. Je neemt gedegen beslissingen, gebaseerd op je eigen oordeel, kennis en ervaring, waarbij je alle risico’s en belangen goed afweegt. Daarnaast bekijk je zaken van meerdere kanten en bij verschillen van inzicht overtuig je op een integere manier, op basis van inhoud en met oog voor de relatie. Ook kan jij je collega meenemen in het vakmanschap en ben jij de counterpartner voor de commercie. Bovendien is het belangrijk dat je je in de onderstaande herkent:
- een hbo- of wo-diploma in de richting (bedrijfs-)economie, juridische dienstverlening of criminologie;
- minimaal 1-3 jaar (medior) of minimaal 4 jaar (senior) bancaire werkervaring als Specialist Klantonboarding of in een analytische functie;
- kennis van verschillende banksystemen waaronder Siebel;
- zeer diepgaande kennis van en inzicht in financiële dienstverlening, actuele wet- en regelgeving en juridische structuren;
- bent gespecialiseerd in één of meer aandachtsgebieden (Vastgoed, trust, etc.) en hebt aantoonbare ervaring met omvangrijke tot complexe dossiers aan de bovenkant van MKB en Grootzakelijk;
- herkent de hogere sectorrisico’s, organisatie met buitenlandse rechtsvormen. Voor deze groepen ben je in staat om alle risico indicator en CDD-risico’s zelfstandig te beoordelen;
- Je begrijpt hoe zakelijke relaties en organisatiestructuren in elkaar zitten.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
(Jr.) Recruiter
(Jr.) Recruiter
- Bedrijf: Expand Human Capital Management
- Locatie: Boxtel
Wil jij werken bij een echte specialist in HR?
Houd je van een oprechte, persoonlijke aanpak, naar zowel professionals als naar opdrachtgevers? Kan jij mensen goed doorgronden en vind je het leuk om iemand te helpen met een volgende stap in zijn/haar carrière? Kortom, word jij hun nieuwe collega?
Als recruiter bij Expand ondersteun je de gehele bedrijfsvoering. Je krijgt een brede rol en veel verantwoordelijkheid; hierdoor leer je hun proces goed kennen. Je bent onder andere verantwoordelijk voor recruitment van de juiste professionals, helpt bij het afnemen en verwerken van assessments en ondersteunt de business consultants bij hun opdrachten. Je leert gesprekken voeren met de kandidaten en opdrachtgevers (veelal hoogopgeleide professionals) en last but not least kun je op termijn je eigen procedures gaan invullen als je een meer commerciële functie mocht ambiëren. De functie laat zich moeilijk vangen in vaste kaders, omdat ze er bij Expand in geloven dat alle collega’s op hun eigen manier een bijdrage leveren, passend bij de eigen wensen en ambities.
Bedrijfsinformatie
Expand is een HR specialist, opgericht in 1992. Zij behoren tot de toonaangevende bureaus van Nederland. Ze werven, selecteren en detacheren hooggekwalificeerde professionals binnen HR. Recruitment, executive search, interim management en consultancy zijn hun kernactiviteiten. Zij werken voor een uiteenlopende portfolio aan klanten, landelijk en binnen alle sectoren.
Werken bij Expand is werken in een kleine en prettige organisatie. Je werkt in een overzichtelijk team waar de lijnen zeer kort zijn en waar open en transparant met elkaar wordt gecommuniceerd. Er is veel ruimte voor individuele ontwikkeling en werkgeluk van werknemers is een groot goed bij ons. De sfeer en cultuur zijn te kenmerken als informeel, waardoor je snel je plek kunt vinden in het team. Ze organiseren regelmatig leuke activiteiten en etentjes en de collega’s hebben een hechte band met elkaar.
Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om te groeien als persoon en professional; je ontwikkeltraject wordt in overleg vastgesteld en aangepast aan jouw persoon, hierdoor staat je ontwikkeling nooit stil. Anders dan bij de grote, generalistische bureaus zijn zij op zoek naar persoonlijkheden. Mensen die het fijn vinden om te werken voor een netwerkorganisatie, met oprechte interesse voor de professionals die tot dat netwerk behoren. Geen KPI’s, verplichte aantallen cv’s of minimaal aantal gesprekken. In plaats van zelf te bedenken wat er nodig is overleggen zij liever met jou over wat je zou kunnen doen en nodig hebt om een bijdrage te leveren aan hun en jouw succes.
Solliciteer directProject Management Officer
Project Management Officer
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Utrecht
MAYFORCE is looking for a Project Management Officer.
Our communicating skills and organizing capabilities could support the implementation of the core strategy of the company’s Risk Management Organization. Imagine you’re a trusted support for program management and all program boards. Imagine that you take the program communication, planning, budgeting and reporting to a next level. Together with other teams of experts across the world you will facilitate the change. As a Project Management Officer, you can make the difference!
Main purpose of the role
At the company, we are currently working on structurally improving the heart of our bank, the Risk domain. To achieve this improvement, we are looking for a Project Management Officer (PMO) who will be able to work with various implementation managers within a large dynamic program to achieve this improvement. As a Project Management Officer you will play an active role within Wholesale and Rural in supporting the implementation of the CreditCore QM delivery as well as the set-up of the way of working for all upcoming innovation .
Making a difference by
- Supporting with planning throughout the different stages of the program.
- Step in in case challenges come up and help coordinate the completion of deliverables
- Monitoring of project budget
- Facilitating meetings with regional implementation managers
- Reporting on progress activities to the program management.
- Preparing the agendas of the diverse governance bodies, facilitate decision making and monitor follow up of action items.
- Support with the set-up of the way of working within the team, for now and in the future
- Ad hoc project requests.
With each other
Within your role you support the Wholesale and Rural Program Management team and actively help with the project management work of the implementation managers. You will help coordinate and support the different workstream leads to make sure the team reaches their goals. You will also work closely with the various implementation managers to monitor progress and quality and to present it to the Wholesale and Rural Steering committee.
PMO colleague: “It’s great to work together with people across the world to make the implementation more tangible. There is a lot of positive energy in the team and every day is different!”
About the company
The company is a cooperative bank with over 8,5 million customers. Through large and small initiatives, the bank aims to make the world a little bit better. They support local enterprises and larger non-profit organisations and thus contribute to the welfare and prosperity of the community.
Functional competences
Customer focus, analytical skills and being able to deal with resistance are indispensable for a Project Management Officer. In addition, it is important that you recognize yourself in the following:
- project management experience;
- experience with stakeholder management in a dynamic environment
- excellent command of the Dutch and English language;
- expert user of supporting tools (e.g. PowerPoint; Excel; Word; Teams);
- result and detail oriented.
What we offer
- A job and salary with growth;
- Your own People Manager who will draw up a development plan with you;
- Good fringe benefits;
- Regular evaluation interviews to gauge whether you are in the right place;
- Laptop of the company;
- Possibility to work at home;
- Cosy get-togethers with professionals;
- Sports with Onefit;
- Your talent is our priority (and we regularly give you nice gifts).
- A company car is one of the possibilities;
- Travel expenses are reimbursed
How does the application procedure look like?
After sending your CV, we will contact you within 48 hours. Following, we will invite you to our office. If it is a match, we will invite you to another conversation with the client. The thought behind it is that we want to give an impression on how the company functions and to be acquainted with the team. Do you see yourself in this position? And is there a match on both ends? Then you will receive a reaction with the offer from the operator.
Solliciteer direct
Order voorbereider (2- ploegen & heftruck)
Order voorbereider (2- ploegen & heftruck)
- Bedrijf: Vila Etiketten B.V.
- Locatie: Breda
Onze opdrachtgever is een stabiele speler op het gebied van zelfklevende etiketten en zijn zij gespecialiseerd in etikettenproductie. Waarom zij zo’n sterke speler zijn? Ze vinden de persoonlijke aanpak belangrijk. Ze gaan met klanten in gesprek en denken mee hoe een etiket het beste tot zijn recht komt bij het product. Daarnaast zijn zij ook veel bezig met verduurzaming en blijven zichzelf ontwikkelen. Ze zijn van A tot Z betrokken bij een etiketproces: van drukproef tot voorraadbeheer. Dit maakt dat zij op maat kunnen werken en de klant écht koning is. Bedrijf in vijf woorden: ondernemend, innovatief, nuchter, specialistisch, klantgericht
Solliciteer directPlanner
Planner
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Schiedam
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een Planner Project control engineer. Verdien tot wel 3900 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Doel van de functie
Het binnen projecten opzetten en onderhouden van systemen voor planning en kostenbewaking, alsmede het uitvoeren van de projectrapportages, conform de gestelde eisen in het projectplan c.q. de opdracht, teneinde de verantwoordelijke Project Manager tijdig te adviseren over de haalbaarheid van planning en budget en eventuele maatregelen ter correctie.
Wat ga je doen?
- Systemen
Het adviseren over de opzet en het gebruik van systemen voor kosten- en voortgangsbewaking binnen projecten, zodanig dat de Project Manager in staat wordt gesteld het project op gebied van tijd en geld conform de eisen in het projectplan c.q. opdracht, de eisen van de klant en het TQM, te managen. - Projectplanning
Het opzetten en bijhouden van de planning en geselecteerde systemen voor voortgangsbewaking, conform de opdracht van de klant, het projectplan en rekening houdend met het TQM, teneinde de Project Manager te adviseren omtrent de voortgang, de haalbaarheid van de projectdoelstellingen en de inzet van de benodigde resources. - Budget en kosten
Het verzamelen, periodiek bewerken en bijhouden van informatie op het gebied van kosten en budget binnen projecten, rekening houdend met het projectplan c.q. de opdracht, de eisen en wensen van de klant en het TQM, teneinde de Project Manager te adviseren en hiermede hem in staat te stellen het project te managen. - Ontwerpwijzigingen
Het verzamelen, bewerken en bijhouden van gegevens van de verschillende vakdisciplines met betrekking tot wijzigingen in het ontwerp, rekening houdend met het projectplan c.q. de opdracht, de eisen en wensen van de klant en het TQM teneinde de Project Manager van de noodzakelijke informatie te voorzien. - Rapporteren
Het opstellen en distribueren van periodieke en incidentele projectrapportages op gebied van planning en budget, rekening houdend met het projectplan c.q. de opdracht, de eisen en wensen van de klant en het TQM, teneinde alle betrokken partijen van de noodzakelijke informatie te voorzien. - Communicatie
Het helder en beknopt communiceren op gebied van budget, kosten, planning en voortgang, rekening houdend met de wensen en behoeften van alle betrokken partijen, teneinde een actueel inzicht in geplande en gerealiseerde activiteiten binnen het project te verschaffen.
Over de opdrachtgever:
Onze industriële klanten staan voor de uitdaging om te verduurzamen door het zoeken naar alternatieven energiebronnen, het sluiten van de grondstoffencyclus en het minimaliseren van impact op de omgeving. Hoe vertaalt dit zich in concrete oplossingen? Wij zorgen ervoor dat onze klanten uit de industrie hun uitdagingen kunnen waarmaken. Door innovatieve technieken en het gebruik van hedendaagse mogelijkheden van digitalisering maken wij de ambities van onze klanten waar. Al sinds de wederopbouw na de oorlogsjaren in 1945, zijn we hèt toonaangevende ingenieurs- en adviesbureau voor het creëren van een toekomstbestendige industrie.
Onze engineers en consultants lopen voorop in het realiseren van industriële investeringsprojecten. Onze toonaangevende klanten zijn actief in zeer uiteenlopende industrieën zoals de olie en gas, voedingsmiddelenindustrie, chemie en farmacie. Ze vertrouwen hun investeringsprojecten toe aan een team dat voorop loopt in het begrijpen van hun business en kan bouwen op technische expertise en jarenlange ervaring. Voor deze klanten leveren wij consultancy, engineering, project management, inkoop en constructie management services, kortom alles wat de klant nodig heeft om hun project succesvol te maken.
Functie-Eisen:
- Je bent bekend met multi disciplinaire engineerings- en constructie projecten, en weet hoe je daar planningen voor moet opzetten. Tijdens de uitvoering weet je hoe je voortgang en planning bewaakt, en kun jij vroegtijdig mogelijke issues zien aankomen en de juiste maatregelen voorstellen;
- Je bent pro-actief en hakt op beslissende momenten de knopen door. Je kunt prima omgaan met de stress die opdrachten soms opleveren en zelfs onder druk blijf je klantgericht: voor je opdrachtgevers wil je altijd het beste resultaat behalen;
- Je hebt een technische achtergrond en ervaring binnen engineering en constructie projecten;
- Je bent bekend met planningssoftware, bij voorkeur MS Project en Primavera P6;
- Verder weet je je mondeling en schriftelijk gemakkelijk uit te drukken;
- Een technisch opleiding op hbo of WO niveau, bijvoorbeeld in de richting Werktuigbouwkunde;
- Ruime ervaring in een soortgelijke functie;
- Goede beheersing van de Engelse taal;
- Kennis van planningssystemen (bijvoorbeeld MS Projects of Primavera);
- Tevens ben je communicatief vaardig, pro actief iemand die doorvraagt, nieuwsgierig, zelfstandig en een teamplayer.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Chauffeur en Eventbouwer
Chauffeur en Eventbouwer
- Bedrijf: Booz Event Design B.V.
- Locatie: Delft
Chauffeur en Eventbouwer
Functieomschrijving:
Voor één van onze opdrachtgevers in de evenementen branche zijn wij op zoek naar een chauffeur en eventbouwer. Je gooit samen met je collega’s de bakwagen, vrachtwagen of trailer vol en gaat richting het evenement. Daar ga je de lading uitladen en vervolgens opbouwen. Je verlaat de locatie pas wanneer alles tot in de puntjes verzorgd is. Om dit allemaal uit te voeren heb je een paar gezonde spierballen nodig! Je bent daarnaast het gezicht van het bedrijf op locatie bij de klant. Het betreft een fulltime functie van 40 uur.
Wat vragen wij van de Chauffeur en Eventbouwer?
- Affiniteit met de horeca/evenementensector;
- In het bezig van Rijbewijs C en/of CE;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Geen 9 tot 5 mentaliteit;
- Fysiek sterk;
- Flexibel, zelfstandig en oplossingsgericht;
- Woonachtig in de regio Delft;
Wat bieden wij de Chauffeur en Eventbouwer?
- Goede arbeidsvoorwaarden;
- Marktconform salaris;
- Dynamische werkomgeving;
- Mogelijkheden om verder te groeien.
Solliciteer direct
Allround timmerman
Allround timmerman
- Bedrijf: Booz Event Design B.V.
- Locatie: Delft
Allround timmerman
Functieomschrijving:
Voor één van onze opdrachtgevers in de evenementen branche zijn wij op zoek naar een allround timmerman. Je draagt de verantwoordelijkheid voor het productieproces in de werkplaats en de bijbehorende spuiterij. Je gaat aan de slag met opdrachten van klanten, dit doe je in samenwerking met het designteam. Ook zorg je dat de huidige materialen onderhouden worden. Je maakt deel uit van een team van vier personen. Jij bent de verbindende factor tussen het idee en de uitvoering. Je creativiteit kan je daarnaast ook de vrije loop laten. Het betreft een fulltime functie van 40 uur.
Wat vragen wij van de Allround timmerman?
- Ervaren allround meubelmaker, timmerman en/of interieurbouwer;
- Ervaring met houtbewerking;
- Ervaring met hand- en machinaal gereedschap;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Fysiek sterk;
- Flexibel, zelfstandig en oplossingsgericht;
- Woonachtig in de regio Delft;
Wat bieden wij de Allround timmerman?
- Goede arbeidsvoorwaarden;
- Marktconform salaris;
- Dynamische werkomgeving;
- Mogelijkheden om verder te groeien.
Solliciteer direct
Content Marketeer- SEA
Content Marketeer- SEA
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Ben je op zoek naar een uitdaging naast je studie in de marketing? Wordt dan Content Marketeer of SEA specialist. Wij zijn op zoek naar jou! Bel naar 010 26 88 144 en we vertellen je graag meer.
Google Ads is het belangrijkste marketingkanaal bij onze toffe opdrachtgever. En jij als SEA en Content marketeer kunt hen hierdoor naar een nieuw niveau tillen! Het is een zelfstandige functie, maar je werkt ook intensief samen met je collega’s. Feeling voor teamspirit is dan ook mooi meegenomen.
Wat ga je doen?
Je bent zelfstandig verantwoordelijk voor het SEA account en houdt het marketingbudget en ROI in het oog. Iedereen die op zoek is naar een perfect cadeau ga je verleiden om te kijken en zeker ook te kopen! Met jou optimisme en passie voor content marketing met een commerciële drive kent geen enkel kanaal geheimen voor jou. Je deinst niet terug voor Google Ads, Shopping of Display. Je bent daarnaast samen met de content manager verantwoordelijk voor de complete marketing. Denk hierbij aan de SEA, SEO, e-mailmarketing en social media.
Sinds onze oprichting in 1999 hebben wij maar één doel: jou helpen iemand écht te verrassen. De cadeaus op onze site zijn stuk voor stuk onvergetelijke belevenissen. Een standaard diner kom je bij ons niet tegen, tenzij dat diner op 100 meter hoogte is.
We maken het je graag gemakkelijk: eenvoudig bestellen, supersnelle levering en gratis personalisatie van je cadeau.
Wie ben jij?
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en een relevante, afgeronde opleiding;
Affiniteit met de e-commerce branche;
Enige (werk) ervaring met SEA of content marketing.
Dit krijg je van ons:
Een baan bij de leukste e-commerce partij van Nederland en België;
Een zelfstandige functie met veel verantwoordelijkheid;
Pensioenopbouw;
Groepsbonussen;
Mogelijkheid tot thuiswerken;
Een marktconform salaris afhankelijk van je ervaring & opleiding en 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
Goede bereikbaarheid van ons kantoor in Capelle a/d IJssel met OV, fiets en auto, met eigen parkeerplaatsen;
Een informele en leuke werksfeer binnen een klein team met korte lijnen;
Korting op al onze belevenissen!
Solliciteer direct
Adviseur Bedrijvendesk
Adviseur Bedrijvendesk
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Heerenveen
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een Adviseur Bedrijvendesk. Verdien tot wel 3400 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Wat ga je doen?
Als Adviseur Bedrijvendesk draag je bij door online complexe vragen te beantwoorden en bij financieringsaanvragen te helpen voor de zakelijke klanten van de opdrachtgever. Tijdens het opleidingsprogramma word jij in zeven weken volledig voorbereid om als Adviseur Bedrijvendesk in de praktijk aan de slag te kunnen gaan. De eerste drie weken richten zich op theoretische kennis. De vier opeenvolgende weken word jij gekoppeld aan een buddy die jou alle handvatten zal geven die jij nodig hebt. Zo kan jouw buddy jou helpen met de benodigde vaardigheden en het ontwikkelen van de benodigde competenties.
Doel van de functie
Het informeren, ondersteunen en helpen van klanten bij de keuze voor bancaire diensten of producten en het signaleren van en adequaat reageren op klantbehoeften om de klant te helpen, bij te dragen aan diens totale klantreis en bij te dragen aan de realisatie van commerciële en service doelstellingen van de bank.
Over de opdrachtgever:
De opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Functie-Eisen:
Wij zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten die zich hierin herkennen:
- MBO4 met aantoonbaar HBO werk- en denkniveau (dmv assessment);
- Relevante werkervaring is een grote pré;
- Kennis van dagelijkse- of complexe bankzaken.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Functioneelbeheerder / Tester
Functioneelbeheerder / Tester
- Bedrijf: Politie
- Locatie: Den Haag
De Eenheid Den Haag zoekt een doortastende functioneel beheerder / tester voor het ontwikkelen van applicaties voor het software development team TROI (Team Rendement Operationele Informatie).
Als tester / functioneel beheerder versterk je het Team Rendement Operationele Informatie (TROI) van de Dienst Regionale Informatie Organisatie Den Haag (DRIO) en de Dienst Regionale Recherche (DRR).
Jij bent een belangrijke schakel tussen het ontwikkelteam en de eindgebruikers.
Dat betekent dat jij je bezighoudt met de volgende activiteiten:
• opstellen van testplannen en testgevallen
• opzetten en op een hoger plan brengen van de testpraktijk binnen TROI
• documenteren van de applicaties en eindgebruikers ondersteunen bij het gebruik ervan
• geven van voorlichting en instructies over nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden
• snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen
Hoewel de standplaats Voorburg is, wordt er van je verwacht dat je op diverse locaties en Online werkzaam bent.
Eisen:
– hbo niveau, bij voorkeur een opleiding in de richting ICT / business, of vergelijkbaar.
kennis en werkervaring:
• Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met testen en testmethodieken, zoals TMap.
• Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met functioneel beheer in een agile omgeving.
Met vriendelijke groet,
Solliciteer directIT work student
IT work student
- Bedrijf: BOSTON CONSULTING GROUP B.V.
- Locatie: Amsterdam
As an IT work student, you play an important part of our IT operations team. You are responsible for prioritising and assisting in our day to day IT requests and issues, managing our IT assets and supporting implementation of projects with the team.
You report directly to the Local IT Team and are able to perform successfully in a fast-paced, high-performing, service-orientated environment. You apply and interpret rules and guidelines flexibly to enrich the business and in keeping with BCG’s values and culture.
Your key responsibilities will be:
- Providing on-site technology support in both client and office environments, over a variety of platforms and devices (e.g. PC, Mac, iOS)
- Troubleshooting and logging any technical issues received via phone call or ticket in the IT Service Management tool Service Now
- Operate video conference and telecommunications systems and support key users if required
- Assist in preparing and deploying laptops for staff, including all required user profile configuration and data migration
- Assist with hardware asset tracking and inventory management
Quality Assurance
Quality Assurance
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Amersfoort
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een Medewerker Quality Assurance – Dossierbehandelaar. Verdien tot wel 4000 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Wat ga je doen?
Deze functie komt voor binnen het project compensatie variabele rente dat wordt geleid door Team Coöperatief Klantbelang. Je bent aanwezig op kantoor op de momenten dat dit nodig is. Of de werkzaamheden op kantoor of vanuit huis zullen plaats vinden is nader te bepalen. Je staat midden in de maatschappij. Weet de coöperatieve en maatschappelijke kant van de opdrachtgever uit te dragen in je dagelijkse werkzaamheden.
Als dossierbeoordelaar ben je verantwoordelijk voor de beoordeling van dossier conform de werkinstructie. Belangrijkste taken zijn het beoordelen of klanten in aanmerking komen voor vergoeding en het berekenen van de hoogte van deze vergoeding. De medewerker Quality Assurance (QA) is verantwoordelijk voor een interne controle op de uitkomsten uit de beoordeling en berekening van de beoordelaar conform de werkinstructies.
De rol van medewerker QA zal worden vervuld door de dossierbeoordelaars die hebben laten zien dat zij in deze rol voor langere tijd een goede kwaliteit leveren binnen de gestelde tijdslijnen en hiermee voldoende kennis en ervaring hebben opgedaan om de kwaliteit van beoordeelde dossiers te kunnen borgen.
Over de opdrachtgever:
De opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Functie-Eisen:
- HBO/WO werk- en denkniveau;
- Affiniteit met particuliere kredieten;
- Kennis van processen en systemen Rabobank is een pré maar geen vereiste;
- Resultaten realiseren;
- Kwaliteitsbewust;
- Gestructureerd;
- Nauwkeurig;
- Samenwerken;
- Analytisch;
- Eigenaarschap;
- Samenwerken.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Medewerker MPX (eerstelijns) SOS International
Medewerker MPX (eerstelijns) SOS International
- Bedrijf: Moongro Flex B.V.
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Kwetsbare doelgroepen ontvangen een uitnodiging voor een vaccinatie tegen de monkeypox. Er leven op dit moment veel binnen en buiten deze doelgroep, over de ziekte en de vaccinatie. Deze landelijke informatielijn ondersteunt de regio’s met het bieden van (medische en) logistieke informatie aan de burgers.
SOS International is een onderneming die zich richt op het verlenen van medische hulp en veiligheidsdiensten aan andere bedrijven en overheden.
Het helpt organisaties met de zorg voor de gezondheid en veiligheid van medewerkers in het buitenland. Het bedrijf heeft in 2009 circa 6.000 medewerkers in dienst, verspreid over 70 landen. International SOS voert jaarlijks ongeveer 1 miljoen interventies uit, inclusief ruim 16.000 evacuaties. Daarnaast biedt International SOS een uitgebreid online platform waarmee bedrijven hun medewerkers optimaal kunnen voorbereiden en informeren voordat ze op een zakenreis gaan en terwijl ze in het buitenland zijn.
KYC Quality Lead
KYC Quality Lead
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Utrecht
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een KYC Quality Leads – Reviewen – Valideren – Accorderen. Verdien tot wel 5400 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Wat ga je doen?
twee externe KYC Service Centra krijgen gedurende een project specifieke complexe ORG toegewezen (40.000 stuks). Deze dienen gereviewd, gevalideerd en geaccepteerd worden.
Opgeleverde dossiers van de externe KYC analisten dienen gereviewd, gevalideerd en geaccordeerd en/of geaccepteerd worden:
- Terugkoppelingen en observaties uitvoeren op de uitgevoerde KYC werkzaamheden;
- Aanvullende beheersmaatregelen stellen i.v.m. risicoborging.
De externe KYC analisten naar een hoger kwaliteitspercentage (%EKG) brengen in externe KYC Service Centra:
- Terugkoppeling observaties en bevindingen op opgeleverde KYC dossiers;
- Voortgang inzichtelijk maken middels voortgang- en ontwikkelrapportages;
- Kwaliteit waarborging a.d.h.v. trendanalyses en aansluitende interventies ontwerpen;
- Vormgeving kwaliteitsdoelstellingen en voortgangsbewaking i.s.m. stakeholders.
- Voortgang wordt in een projectopzet periodiek gedeeld met de opdrachtgever en stakeholders;
- Het deelnemen aan en faciliteren van periodieke kwaliteitssessies met de externe partners;
Het werkveld betreft de dossier selectie toegewezen aan de externe KYC Service centra en gaat om 15 fte.
Over de opdrachtgever:
De opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Het project duurt naar verwachting 2 jaar. Dit betreft een opdracht voor min. 32 uur.
De opdracht is afgerond als bovenstaande doelstellingen zijn behaald en conform alle gestelde kwaliteitsparameters en dit conform juiste interventies is uitgevoerd en geborgd. Riskwise verplicht, verdere opleidingen niet van toepassing.
Functie-Eisen:
- Minimaal hbo of wo-opleiding;
- Gedegen kennis en minimaal 2 jaar ervaring op het gebied van KYC;
- Minimaal 1 jaar ervaring met het beoordelen en de kwaliteitstoetsing van KYC dossiers, bijvoorbeeld opgedaan in een rol als Teamlead of Kwaliteitsmedewerker;
- Goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, effectief (bij)sturend op kwaliteit en overige KPI’s.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Financieringsspecialist
Financieringsspecialist
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Utrecht
Ben jij toe aan een carrière switch? MAYFORCE is op zoek naar een Financieringsspecialist – Service en Beheer Grootzakelijk. Verdien tot wel 3400 bruto per maand (obv 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Jij & jouw functie
Op projectmatige basis ga je aan de slag bij het team Service en Beheer Grootzakelijk als kwaliteitsmedewerker met focus Re- Rating. Je controleert daarbij Grootzakelijke dossiers die op een verlichte manier gereviseerd worden. Je bent daarbij verantwoordelijk voor het kwalitatief goed en tijdig uitvoeren van deze dossiercontrole. Je deelt jouw bevindingen maar ook jouw expertise met de betrokken medewerkers en management. Je stelt rapportages op en je signaleert en realiseert verbetermogelijkheden in het proces.
Jouw onderzoekende en analyserende inzichten maken het verschil voor onze (interne) klanten en helpt onze kwaliteit te verbeteren!
Samen bereiken we meer dan alleen.
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan dit project.
Over de opdrachtgever:
De opdrachtgever is een coöperatieve bank met meer dan 8,5 miljoen klanten. Met grote en kleine initiatieven wil de bank de wereld een beetje beter maken. Zo ondersteunen ze lokale ondernemingen en goede doelen organisaties en leveren ze op deze manier bij aan de welvaart en het welzijn in de omgeving.
Functie-Eisen:
- 24- 36 uur per week beschikbaar;
- Analytisch sterk;
- Je kan snel een goed oordeel vormen over uitgevoerde werkzaamheden;
- Je kan snel verbinding maken met de collega’s die de werkzaamheden uitvoeren;
- Inhoudelijke kennis van (revisie)beleid en producten voor de grootzakelijke klant is een must;
- Communicatief sterk: je adviseert gevraagd en ongevraagd en feedback geven gaat je goed af.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Na het versturen van jouw CV, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Software developer
Software developer
- Bedrijf: Zuydermarkt B.V.
- Locatie: Heerlen
Vind je het leuk om aan een bestaand project mee te werken dat internationaal wordt uitgerold en je vast te bijten om het te optimaliseren.
Voor een opdrachtgever uit de automotive is Zuydermarkt op zoek naar een software developer. Je werkt in een klein team samen met andere developers. Samen bouwen jullie aan een maatwerk systeem.
Wat vragen wij:
• je bent een enthousiaste en collegiaal ingestelde medewerker;
• je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding in de ICT;
• je hebt het vermogen om je snel nieuwe technieken eigen te maken;
• je hebt de ambitie om jezelf te blijven ontwikkelen;
• je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een pro actieve houding.
De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform
Solliciteer directSchilder (test)
Schilder (test)
- Bedrijf: Link Werkt
- Locatie: Rotterdam
Testvacature
………………………………………………………………………………………………
Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………Testvacature
………………………………………………………………………………………………
Solliciteer direct