Flexwerk
Vind je volgende baan via Tentoo! Bekijk alle beschikbare vacatures hieronder en solliciteer direct. Tentoo helpt je aan een nieuwe baan door je in contact te brengen met duizenden werkgevers die zitten te springen om medewerkers. Tentoo beweegt met je mee.
Klaar voor een nieuwe stap?
In de snel veranderende arbeidsmarkt kan het ieder moment tijd zijn voor een nieuwe baan of opdracht. Ben jij toe aan een nieuwe functie? Solliciteer op één van onderstaande vacatures, of navigeer direct naar ons matchingsplatform.
Ben je werkgever en op zoek naar personeel? Neem dan direct contact op met Tentoo. Ben je een freelancer en heb je al een opdracht? Neem dan contact op met Tentoo Freelance.
VACATURES
Secretaresse
Secretaresse
- Bedrijf: Bavak Beveiligingsgroep B.V.
- Locatie: Noordwijk
Ben jij die getalenteerde secretaresse/office medewerker? Heb je zin om in een gezellig en warm bedrijf te werken? Grijp dan nu je kans en solliciteer snel!
Functieomschrijvingen
Als secretaresse ben jij de steun en toeverlaat van de directie, sales en andere afdelingen. Naast secretariële werkzaamheden ga je ook administratieve ondersteuning bieden.
Je hebt een breed takenpakket, denk hierbij aan:
- Afhandelen inkomende telefonie;
- Afhandeling en beheer emailaccount secretariaat en infobox;
- Agendabeheer;
- Ontvangen van bezoekers;
- Verzorgen van koffie/thee;
- Bestellen lunches;
- Boeken van reizen (vlucht, verblijf, visa e.d.);
- Verzorgen in- en uitgaande offertes en correspondentie;
- Voorraadbeheer en verzorgen diverse bestellingen zoals kantoorartikelen en -benodigdheden;
- Ondersteuning diverse facilitair gerelateerde zaken.
Werktijden
Er wordt gewerkt op maandag t/m vrijdag. werktijden zijn flexibel in te plannen; 08:00-16:30 of 08:30-17:00.
Aanwezigheid op vrijdag is een vereiste!
Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een leverancier van elektronische-, cyber-, en fysieke beveiligingsoplossingen voor de vitale infrastructuur. Zij hebben al meer dan 45 jaar ervaring, is wereldwijd actief en heeft vestigingen in Nederland en de Verenigde Staten.
Wat vragen wij?
- Een secretariële opleiding op MBO niveau;
- Je bent minimaal 24-26 uur beschikbaar, verdeeld over 4 dagen. vrijdag is een must!
- Nederland en Engels in woord en geschrift;
- Ervaring in MS Office;
- Je bent service- en oplossingsgericht;
- Je kan zelfstandig werken;
- Je kan meedenken;
- Je neemt initiatief.
Wat beiden wij
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Professionele werkomgeving en informele werksfeer;
- Kansen om jezelf verder te ontwikkelen;
- Bij goed functioneren, uitzicht op een vast dienstverband.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul onderstaand inschrijfformulier in en upload je cv.
Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348.
Solliciteer direct
Service Technicus SI
Service Technicus SI
- Bedrijf: Magnit
- Locatie: Barendrecht
Voor een installateur in de Infra techniek, zoeken wij naar “Service Technicus si
Hiervoor zoeken wij een kandidaat die zelfstandig problemen oplost, klantvriendelijk is en nauwkeurig werkt. Je hebt al ervaring in de techniek en wil graag je kennis bijhouden en ontwikkelen. Dus als je passie hebt voor techniek en houdt van zelfstandig werken dan hebben wij op dit moment een mooie vacature voor jou!
Voor de functie van Service Technicus is het van belang:
– MBO (Nivo 4) opleiding Elektrotechniek of gelijkwaardige werkervaring;
– Ervaring in de Elektrotechniek en NEN1010, (NEN 3140 en NEN 3840);
– Ervaring met automatisering en PLC S7, Siemens is een Pré;
– Zelfstandig of met een collega aanleggen / storing zoeken van data-, meet-, regel- en
automatiseringsinstallaties (besturingsinstallaties);
– Kennis en ervaring in het verrichten van montage-, service & onderhoudswerkzaamheden;
– Storingen oplossen aan elektrotechnische en bedienings- en besturingssystemen (IA) van
bruggen, sluizen, tunnels en vliegvelden;
– Lichtinstallatie en verkeersinstallaties;
– Inventief in het zoeken en vinden van technische oplossingen, inspecties uitvoeren;
– Praktijkervaring en probleemoplossend vermogen;
– Coördineren, knelpunten en technische aanlopers oplossen.
Ben je geïnteresseerd? Reageer dan op deze email of bel naar: Joost Mendel 06-1751 1316 en/of Thijs Roso 06-8366 2672 en/of vast 030-290 05 37.
Solliciteer directProducer
Producer
- Bedrijf: NL12
- Locatie: Amsterdam
Ben jij een gepassioneerde en ervaren Film Producer die klaar is voor een nieuw avontuur? Wij zoeken een creatieve visionair die in staat is om hoogwaardige films van concept tot voltooiing te brengen. Als Film Producer ben je verantwoordelijk voor het coördineren van alle aspecten van de productie, van scriptontwikkeling tot postproductie. Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden, een scherp oog voor detail en een bewezen staat van dienst in het succesvol realiseren van films binnen het budget en de deadlines.
Verantwoordelijkheden:
- Ontwikkelen en beheren van projectbudgetten en -schema’s.
- Coördineren van preproductie, opnames en postproductieactiviteiten.
- Samenwerken met scenarioschrijvers, regisseurs en andere teamleden.
- Onderhandelen en beheren van contracten met cast en crew.
- Zorgen voor naleving van industrienormen en regelgeving.
Wij bieden een uitdagende en dynamische werkomgeving waarin jouw creativiteit en leiderschap gewaardeerd worden. Ben jij klaar om deel uit te maken van een team dat de grenzen van filmmaken verlegt?
Solliciteer directAssistend Projectleider
Assistend Projectleider
- Bedrijf: Visser en Smit Hanab
- Locatie: Papendrecht
Jouw rol als …
Voor onze opdrachtgever zijn wij opzoek naar een multidisciplinaire projectleider voor een van onze onderhoudslocaties in Zeeland. Onze opdrachtgever biedt multidisciplinair onderhoud aan bij diverse klanten binnen de petrochemische industrie.
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse multidisciplinaire werkzaamheden bij hun klanten in Vlissingen. Dit kan verschillen van mechanische, civiele en cleaning werkzaamheden. Je draagt zorg voor de adequate bedrijfsvoering, de dagelijkse aansturing van de verschillende disciplines en het correct laten uitvoeren van alle projecten. Daartoe stuur je rechtstreeks de operationele organisatie aan die bestaat uit de (hoofd)uitvoerders, werkvoorbereiding en de werkplaats (55fte)
Wat houdt deze functie in?
- Het op een actieve manier vertegenwoordigen en presenteren van onze opdrachtgever bij de klant
- Het zorgdragen voor een goede beheersing van financiële resultaten
- Het creëren van permanente aandacht voor nieuwe ontwikkelingen en verbeteringen binnen de organisatie
- Het zorgdragen voor goed contractmanagement en relatiebeheer (Multi-level stakeholdermanagement)
- Het toezicht houden op de correcte uitvoering en naleving van kwaliteit, veiligheid- en milieuaangelegenheden conform de daarvoor bestaande procedures en regelgeving
- Het structureren van de operationele processen in een ad hoc projectenomgeving en indien nodig operationele werkzaamheden voorbereiden, ondersteunen en uitvoeren
- Het initiëren van commerciële/ business development trajecten die moeten leiden tot een groei in uw regio (huidige en nieuwe opdrachtgevers).
Functie eisen
- Je hebt HBO werk- en denkniveau
- Je hebt 5+ jaar ervaring in een soortgelijke functie en ervaring met maintenance in de petrochemische industrie
- Kennis en ervaring in mechanical, cleaning en/of civiel is zeker een pre.
- Je bent ondernemend, klantgericht en analytisch aangelegd en beschikt over een grote dosis probleemoplossend vermogen
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden
- Je bent stressbestendig en een hands-on mentaliteit
Low Code Developer
Low Code Developer
- Bedrijf: Staay Food Group B.V.
- Locatie: Papendrecht
Ben jij een ervaren ICT’er die wel houdt van een uitdaging en graag helemaal in je kracht staat in je rol als low code ontwikkelaar? Dan is deze functie wellicht voor jou!
De uitdagingen binnen deze functie zijn divers. Het ene moment zorg je voor een heldere beschrijving van een gewenste aanpassing, het andere moment bouw je een compleet nieuwe module met het platform Thinkwise, dat onze opdrachtgever gebruikt. In deze rol bouw jij aan nieuwe en bestaande systeemonderdelen van het ERP systeem. Onze opdrachtgever vindt het eigen verantwoordelijkheidsgevoel voor hetgeen waar je mee bezig bent zeer belangrijk. Er wordt gekeken naar waar je kracht en je interesses liggen, zodat je jezelf kan blijven ontwikkelen in je rol. Daarnaast is het kunnen samen werken in een team essentieel. Ieders individuele ontwikkeling versterkt het team als geheel en op die manier kan er optimaal resultaat behaald worden, is de visie. Het team waarin je werkt is klein, en daardoor zijn er korte lijnen. Hierdoor heb jij alle ruimte om te laten zien en aan te geven waar je krachten liggen: jouw ideeën zijn waardevol! Eigen inbreng in de werkzaamheden en in de ontwikkeling van het applicatielandschap wordt volop aangemoedigd.
Onze opdrachtgever is de internationale leverancier van verse groenten en fruit met eigen teelt. En dat al sinds 1946. Zij bedienen een breed scala aan doelgroepen: van retail tot foodservice en van (markt)handel tot industrie. De visie is een gezonder leven met optimale beschikbaarheid van gezond, vers en veilig voedsel.
- HBO werk- en denkniveau gecombineerd met de nodige ICT-ervaring;
- Goede communicatieve eigenschappen;
- Analytisch sterk;
- Veelzijdigheid en een hands-on-mentaliteit;
- Je staat stevig in je schoenen en bent in staat om anderen te overtuigen van je standpunt;
- Praktijkkennis van en -ervaring met SQL;
- Programmeer-ervaring;
- Ervaring met Thinkwise of een ander low-code platform is een pré.
- Een informele werksfeer met leuke collega’s;
- Een goed bereikbaar kantoor, moderne faciliteiten en bedrijfskantine;
- Salaris is afhankelijk van ervaring, marktconform en bespreekbaar;
- Een goed pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- 4-5 dagen beschikbaarheid, is bespreekbaar.
Solliciteer direct
verhuizer
verhuizer
- Bedrijf: BERT OOMS VERHUIZINGEN BV
- Locatie: Hoorn
hard werken en veel lachen,
Sollicitatie gesprek vragen en antwoorden – in te vullen : ………………………… (naam)
………………………… (datum)
1. Heb je een CV, wat is je werkervaring ? referenties ?
2. Verhuiswerk al eerder gedaan (ervaring is min. 3 jaar bij Erkende Collega) ?
3. Waarom heeft u ontslag genomen / bent u ontslagen, wat niet leuk aan vorige baan ?
4. Waarom wilt u graag hier werken, waarom in deze functie als verhuizer ?
5. Schetst u eens uw eigen profiel, uw positieve en negatieve eigenschappen ?
6. Rijbewijs ? in bezit van eigen personenauto ?
7. Netheid, proper en frisheid is een vereiste
8. Kleding, spijkerbroek is ok maar een joggingbroek is geen gezicht en slechte bescherming voor jezelf
9. Correct taalgebruik is belangrijk, vooral bij onze particuliere klanten
10. Mobiele telefoongebruik dient beperkt te blijven
11. Kunt u goed samenwerken in een team ?
12. Heeft u Tatoeages ? hoe gaat u daar mee om ?
13. Kunt u een VOG verklaring goed gedrag bij de gemeente aanvragen ? heeft u een crimineel verleden ?
14. Bent u bereid om over te werken, onregelmatige tijden een probleem ?
15. Starten op payroll basis om dit werk te proberen een optie ?
16. Bent u lid van een vereniging? heeft u een druk sociaal leven? (FB check Insta check)
17. Hoeveel wenst u te verdienen (bruto / netto) ?
18. Persoonlijke situatie ? thuiswonend ? zelfstandig wonend ? samen wonend ?
19. Wanneer zou u kunnen beginnen / wat is uw opzegtermijn?
Solliciteer directCNC Kanter
CNC Kanter
- Bedrijf: VDL RPI METAAL B.V.
- Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Ben jij als CNC Kanter toe een nieuwe leuke uitdaging? Dan ben je bij onze opdrachtgever aan het juiste adres! Ze hebben een grote diversiteit aan afzetmarkten waarvoor metaalproducten worden geproduceerd. Ze produceren in opdracht van hun klanten zowel series, als enkelstuks. Solliciteer op de vacature van CNC Kanter en wie weet bedien jij binnenkort samen met een leuk team van collega’s de kantbanken.
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Lezen van technische tekeningen
- Zelfstandig instellen en bedienen van de kantbank
- Het vormen en controleren van de onderdelen
Wie is onze opdrachtgever?
Beschik jij over technisch inzicht en wil jij werken met nieuwe machines en technologieën? Bij onze opdrachtgever NSA Metaal verzorgen we met ons geavanceerde machinepark de ontwikkeling, protobouw, tooling, productie en samenstelling van plaatwerkonderdelen in kleine tot middelgrote series. Hun producten komen terecht in uiteenlopende branches; van de bouw tot de semiconductor industrie. Zo vind je hun interieurdelen terug in de Berlijnse metro en maken ze ook complete broodbakovens voor supermarkten. Bij hun is geen dag hetzelfde. Hun medewerkers, van lassers tot verkopers, zijn echte vakmannen; kennis is key! Naast training on-the-job krijg je veel ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Heb jij een passie voor techniek en werk jij graag in een open werksfeer? Dan pas jij erbij!
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Een afgeronde vmbo- of mbo opleiding (het liefste in de richting metaal)
- Beschikbaar in dagdienst of 2 ploegen: ma t/m do 6.30 tot 15.00 uur/15.00 uur tot 23.30 uur. vr 6.30 uur tot 12.45 uur/12.45 uur tot 18.30 uur
- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je kunt goed samenwerken
- Ervaring met tekening lezen en ruimtelijk inzicht hebben
- Een flexibele en oplossingsgerichte instelling
Wat heeft onze opdrachtgever jou te bieden?
- Je wordt onderdeel van het internationale industriële familiebedrijf
- Samenwerken op een professionele manier in een informele, no-nonsense omgeving waar open communicatie belangrijk is
- Een interessante functie binnen een gemoedelijk team
- Goed salaris
- Winstdelingsregeling
- 25 vakantiedagen
- Reiskostenvergoeding
- 8% vakantietoeslag
- Een goede pensioenregeling
- Interne opleidings-, doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden
- Een jaarlijks feest met alle collega’s
- Diverse collectiviteitsregelingen
Klinkt dit als de perfecte baan voor jou? Solliciteer vandaag nog en stuur je CV naar rick@breevaartpersoneel.nl! Neem voor verdere vragen of een kennismakingsgesprek contact met Rick op via 06-17774879.
Solliciteer direct
Calculator Werkvoorbereider
Calculator Werkvoorbereider
- Bedrijf: VDL RPI METAAL B.V.
- Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Als Calculator Werkvoorbereider ben je verantwoordelijk voor de kostprijscalculatie van zowel nieuwe als bestaande systemen. Je bent in staat om op systeem- als op onderdeelniveau een goede inschatting te maken van de kosten voor productie en industrialisatie. Ben jij de Werkvoorbereider waar onze opdrachtgever naar op zoek is? Dan hebben we een mooie kans voor jou!
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Je bent verantwoordelijk voor de kostprijscalculatie van zowel nieuwe als bestaande systemen.
- Je bent in staat om op systeem- als op onderdeelniveau een goede inschatting te maken van de kosten voor productie en industrialisatie. Hierbij werk je samen met de afdelingen Technologie en Development (T&D),New product introduction (NPI), Verkoop, Inkoop, Parts en Systems.
- Op basis van jouw kostprijscalculatie worden offertes gemaakt voor de klanten en wordt de target voor de productie bepaalt.
- Naast het calculeren van systemen en mono-delen, ben je ook medeverantwoordelijk voor het bepalen van de proto, pilot en volumeprijs en alle bijkomende kosten zoals tooling, programming etc.
- Bij nieuwe offerteaanvragen ben jij als één van de eerste aangesloten in het team, waarbij het bezoeken van klanten en toeleveranciers in overleg met Verkoop en Inkoop tot de jouw taken kan behoren om betere inzichten te krijgen in de producten en zijn prijzen
- Je hebt een ondersteunende rol in de kostprijsonderhandelingen met klanten en leveranciers. Ook bereid je de prijsdiscussies inhoudelijk voor in overleg met de groepsleider Cost Calculatie.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever ontwikkelt en produceert (high tech) complexe en innovatieve modules en systemen waarvan anderen zeggen dat het onmogelijk is. Ze bieden technische uitdagingen waarbij een bijdrage wordt geleverd aan de verdere ontwikkeling van computerchips, het bestrijden van ziekten, het onderzoeken van het heelal en het begrijpen van details in cellen en moleculen.
Wat verwacht de opdrachtgever van jou?
- Je beschikt over een technische MBO (niveau 4) opleiding bij voorkeur Werktuigbouwkunde, Mechatronica of een vergelijkbare opleiding.
- Je hebt goede kennis van metaalbewerkingsprocessen en aantoonbare ervaring op het gebied van verspaningstechnieken;
- Je hebt aantoonbare ervaring met werkvoorbereiding en het maken van calculaties;
- Je bent in staat de kostprijscalculatie zowel intern als bij de klant te onderbouwen;
- Je beschikt over een sterk analytisch vermogen;
- Je beschikt over een pro-actieve houding
- Je hebt ervaring met ERP-systemen (bij voorkeur Baan)
- Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
Wat heeft onze opdrachtgever jou te bieden?
- Een innovatief, ondernemend bedrijf waar ‘kracht door samenwerking’ centraal staat.
- Ze hechten veel waarde aan een collegiale, prettige werksfeer.
- Een jaarlijkse winstdeling
- 27 vakantiedagen en 13 ADV dagen
- Een goede pensioenregeling
- Volop persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen en opleidingen
- Een jaarlijks feest met alle collega’s
- Interne doorgroei mogelijkheden
- Diverse collectiviteitsregelingen
- Deelname aan sportactiviteiten
- Personeelsaanbiedingen
Klinkt dit als de ideale baan voor jou? Stuur dan je CV en sollicitatie naar rick@breevaartpersoneel.nl en neem contact met hem op via 06-17774879.
Solliciteer direct
Inkoper AGF
Inkoper AGF
- Bedrijf: Bakker Centrale Inkoop B.V. admi. org.
- Locatie: Ridderkerk
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de productgroep.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de productgroep. Zo zorg jij, in de keten van klant tot land, voor een optimale voorraad, een gestroomlijnd logistiek proces maar bovenal het inkoopproces. Uiteraard heb je bij al deze onderdelen een scherp oog voor de beste kwaliteit en prijs. Binnen onze klant hechten we tevens veel waarde aan delen en samenwerken, zo ook in deze functie. Als inkoper ben je betrokken aan het begin van de keten en zal je goed moeten kunnen samenwerken met de andere afdelingen om onze klant het beste resultaat te kunnen bieden.
Werken bij onze opdrachtgever is werken in een fijne omgeving, met goede arbeidsomstandigheden en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling. Van oudsher een familiebedrijf en dat merk je nog steeds. De sfeer is informeel en samen aanpakken om onze klant elke dag blij te maken. Net zo belangrijk trouwens, dat we daar zelf plezier in hebben. Dat doet onze opdrachtgever door te zorgen voor een fijn werkklimaat, goed arbeidsomstandigheden en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.Tegelijkertijd is het één van de grootste groente- en fruitbedrijven van Nederland en beweegt onze opdrachtgever zich in het internationale speelveld. Met een vers product werken, geeft een bijzondere en afwisselende dynamiek: hoe sneller bij de klant, hoe beter. Dat vergt creativiteit en eigen initiatief. Wat het mooie is aan onze opdrachtgever is dat al onze collega’s er al zo lang werken. Het plezier waarmee ze dat doen, maakt onze opdrachtgever uniek.
- Hbo- werk/ denkniveau (bijvoorbeeld de opleiding Logistics Management);
- Van huis uit heb je affiniteit met de agrarische sector;
- Bereidheid om soms ook in het weekend wel eens te moet werken;
- Analytisch sterk en cijfermatig goed onderlegd;
- Flexibele en klantgerichte instelling;
- Overtuigend en besluitvaardig;
- Resultaatgerichtheid;
- Planmatige manier van werken.
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Uitstekende doorgroeimogelijkheden, bijv. als productspecialist of senior inkoper;
- Een prima werksfeer in een informeel bedrijf;
- Werken voor de grootste retailer;
- Reiskosten vergoeding van 0,21 ct per km.
Solliciteer direct
Productiemedewerker
Productiemedewerker
- Bedrijf: Boven Loonwerk B.V.
- Locatie: Winschoten
Weet jij van aanpakken en ben jij helemaal klaar voor een leuke nieuwe uitdaging? Ga dan direct aan de slag als productiemedewerker in Winschoten. Lees hieronder de volledige vacature!
Wat houdt de functie in?
In deze functie van productiemedewerker werk je samen met een enthousiaste groep collega’s aan de productie van kozijnen, ramen, deuren en prefab systemen. De werkzaamheden worden op verschillende afdelingen uitgevoerd. Van het op maat maken van houten balken, tot het afmonteren en transport klaar maken van het gereed product, alle werkzaamheden worden uitgevoerd bij deze timmerfabriek.
Wat zijn de werkzaamheden?
Hierbij een greep uit jouw werkzaamheden als productiemedewerker:
- Afkorten houten balken
- Schaven
- Montagewerkzaamheden
- Afmonteren
- Transport klaar maken van producten
Waar ga jij aan het werk?
Je gaat als productiemedewerker aan het werk bij een veelzijdig familiebedrijf. Iedere medewerker van deze timmerfabriek in Winschoten draagt zijn steentje bij aan houtproducten van hoge kwaliteit.
Wat wordt er van je verwacht?
Er wordt het volgende van jou verwacht als productiemedewerker:
- Bij voorkeur achtergrond als productiemedewerker of montagemedewerker
- Je weet van aanpakken en hebt een praktische instelling
- Betrouwbaar
- Fulltime beschikbaar
Wat bieden wij?
- Een uurloon tussen €13,- en €16,- bruto
- Goede arbeidsvoorwaarden conform CAO Timmerindustrie
- Uitzicht op een rechtstreeks dienstverband bij onze opdrachtgever
Klaar voor een nieuwe baan als productiemedewerker in Winschoten? Solliciteer nu! Voor vragen kun je bellen met Goos op het telefoonnummer 0611430392 of mailen naar info@tigoo.nl
Solliciteer directAdministratief medewerker Finance
Administratief medewerker Finance
- Bedrijf: Staay Food Group B.V.
- Locatie: Papendrecht
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en lijkt het jou interessant om binnen de wereld van groenten en fruit zorg te dragen voor de juiste analyses? Voor de afdeling Finance & Control zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega.
Als Administratief medewerker Finance ben je de schakel tussen de business, ICT en Finance. Met de diverse afdelingen draag je zorg voor het verbeteren van de processen. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor het analyseren van de fustadministratie en heb je een controle functie m.b.t gegevens in het ERP systeem op financieel gebied. In deze dynamische functie werk je nauw samen met je collega’s van de afdeling Finance, ICT en de commerciële afdeling.Andere werkzaamheden:
- verwerken en controleren van uitgaande en binnenkomende facturen en transacties
- beheren van crediteuren en debiteuren
- bijhouden en controleren van de dagelijkse financiële administratie
- betalen van facturen
- archiveren van financiële documentatie
Onze klant is de internationale leverancier van verse groenten en fruit met eigen teelt. En dat al sinds 1946. Zij bedienen een breed scala aan doelgroepen: van retail tot foodservice en van (markt)handel tot industrie. De visie is een gezonder leven met optimale beschikbaarheid van gezond, vers en veilig voedsel.
• MBO werk-/denkniveau met bij voorkeur een afgeronde opleiding MBO-4 /Havo
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• Ervaring met MS Office, ERP systemen
• Analytisch werk- en denkvermogen;
• Enthousiasme, accuratesse en de vaardigheid om prioriteiten te stellen in een ad hoc omgeving.
- Aantal werkdagen in overleg vast te stellen
- Een informele werksfeer met grote diversiteit onder de collega’s
- Een goed bereikbaar kantoor met ruime parkeergelegenheid
- Moderne faciliteiten en bedrijfskantine
- Een afwisselende en uitdagende functie
- Een hoge mate aan zelfstandigheid
- Doorgroeimogelijkheden in de organisatie
- Gezond snacken tijdens het werk
- Een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden
- Een actieve personeelsvereniging voor de nodige borrels en andere leuke uitjes
Solliciteer direct
CRM Database Coördinator
CRM Database Coördinator
- Bedrijf: Staay Food Group B.V.
- Locatie: Papendrecht
Ben jij die persoon die zijn of haar mannetje kan staan in de dynamische wereld van verse groenten en fruit, en al ervaring heeft met het beheren van klant- en leveranciersdata? Dan is deze vacature voor de functie van CRM database coördinator wellicht de volgende stap in jouw carrière!
In deze functie ben jij primair verantwoordelijk voor het beheren van alle klant- en leveranciersdata. Je werkt nauw samen met de afdelingen Commercie, Marketing, Quality en Finance. Zo zorg jij voor een accurate database die onze business ondersteunt en voldoet aan de wettelijke eisen voor kwaliteit, privacy en financieel toezicht. Jij legt de juiste data vast, segmenteert naar doelgroep en coördineert de aanlevering vanuit alle vestigingen. Met de stamdata die jij beheert, zorg jij mede voor een soepel in- en verkoopproces en een gedegen CRM, kwaliteits- en financieel management. Ook optimaliseer jij de bedrijfsprocessen rondom database management. Kortom een verantwoordelijke en zeer brede functie waarin je jezelf volop verder kan ontwikkelen.
Spreekt jou dit aan en ben jij integer, nauwkeurig, gedreven en ook best assertief? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Onze opdrachtgever is een familiebedrijf, opgericht in 1946. Het is een onafhankelijke leverancier van verse groenten en fruit met eigen teelt en een wereldwijd netwerk. Zij leveren maatwerk voor klanten uit de retail, (groot)handel, foodservice en verwerkende industrie in meer dan 30 landen.
Wat neem je mee?
- HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Enthousiasme, accuratesse en de vaardigheid om prioriteiten te stellen in een ad hoc omgeving
- Een marktconform salaris afhankelijk van de ervaring en kennis die jij meebrengt
- Een informele werksfeer met grote diversiteit onder de collega’s
- Een goed bereikbaar kantoor met ruime parkeergelegenheid
- Moderne faciliteiten en bedrijfskantine
- Een afwisselende en uitdagende functie
- Een hoge mate aan zelfstandigheid
- Doorgroeimogelijkheden in een internationale organisatie
- Een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden
- Een actieve personeelsvereniging voor de nodige borrels en andere leuke uitjes
- Functie is op parttime (4 dagen) of fulltime basis
Onderdeel van deze sollicitatieprocedure is een internetscreening.
Solliciteer direct
Box medewerker
Box medewerker
- Bedrijf: P. van Duijvenvoorde Bloemenexport B.V.
- Locatie: Rijnsburg
Ter versterking van het team zijn wij op zoek naar een box medewerker! Ben jij een gemotiveerde harder werker en houd je van bloemen en planten? Dan ben jij die we zoeken!
Wat ga je doen?
Als box medewerker zal je de ingekochte bloemen gaan inbossen en verpakken in dozen en zal je je bezighouden met andere box werkzaamheden. Samen met je gezellige collega’s zal je de bestelde bloemen en planten verzendklaar maken.
Een leuke en afwisselende baan!
Werktijden
Dagelijks start je om 06.00 uur s’ochtends.
Over de opdrachtgever
Als hecht familiebedrijf zijn ze gestart met een locatie op de FloraHolland in Rijnsburg. Hier hebben zij zich ontwikkeld tot een internationale en groeiende onderneming. Hun jarenlange ervaring heeft ze gemaakt tot wie ze nu zijn. Met hun grote passie voor bloemen en planten, streven ze naar tevreden klanten.
Wat vragen wij?
- Enige ervaring met de werkzaamheden;
- Passie voor bloemen en planten;
- Een echte teamplayer.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende functie met veel eigen verantwoordelijkheid;
- Een enthousiast team in een informele sfeer;
- Een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via 071-8883348.
Solliciteer direct
Project Assistent 22-38 uur
Project Assistent 22-38 uur
- Bedrijf: Hoek Voorhout B.V.
- Locatie: Noordwijk
Vind jij het leuk om de regiomanager zo optimaal mogelijk te ondersteunen, bezorg jij onze bezoekers een warm welkom, hou je van klantcontact en ben jij “de spin in het web” met affiniteit voor groen?
Wat ga je doen?
Je ondersteunt de administratie en de regiomanager bij de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers, waarbij ruimte is voor eigen inbreng, creativiteit en innovatie. Je bent iemand die zelf werk ziet en oppakt in samenwerking met het team. Je taken zullen o.a. bestaan uit:
- Project- en personeelsadministratie en facturatie;
- Managen van klantverwachtingen en informatie;
- Zelfstandig kleinere offertes versturen en opvolgen;
- Rapportages maken en voorbereiden;
- Bouwvergaderingen organiseren en opvolgen;
- Presentaties plannen en organiseren;
- Receptiewerkzaamheden.
Over de opdrachtgever
Je gaat aan de slag bij een toonaangevend hoveniers- en groenvoorzieningsbedrijf.
Zij zijn een leuk en gezellig bedrijf die o.a. werkt op het gebied van boomverzorging, openbaar groen, sport & recreatie en tuinaanleg van particulieren.
Wat vragen wij?
- Bij voorkeur een afgeronde hbo-opleiding;
- Uitstekende communicatieve en contactuele vaardigheden;
- Uitstekende uitdrukkingsvermogen;
- Goede kennis van de Nederlandse – en Engelse taal;
- Ervaring met het MS Office pakket;
- Ervaring met administratie taken.
Wat bieden wij?
- Een leuke fulltime baan;
- Een goed loon;
- Goede arbeidsvoorwaarden;
- Gezellige collega’s;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer 071-8883348.
Solliciteer direct
Pijpfitter
Pijpfitter
- Bedrijf: Breko Nieuwbouw B.V.
- Locatie: Papendrecht
Ben je als Pijpfitter toe aan een nieuwe leuke uitdaging? Dan ben je bij onze opdrachtgever aan het juiste adres! Het werk bestaat uit het op locatie pas maken en/of monteren van nieuwe pijpleidingsystemen en het repareren van bestaande systemen. Als pijpfitter ben je in hun team bezig met het volgens de voorschriften en productievereisten monteren van diverse soorten pijpen en pijpleidingsystemen aan de hand van werk- en/of isometrische tekeningen. Inmeten, zagen, buigen, fitten en lassen van alle mogelijke leidingsystemen aan boord van schepen kunnen tot het takenpakket behoren.
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Op locatie pas maken en/of monteren van nieuwe pijpleidingsystemen en het repareren van bestaande systemen.
- Als pijpfitter ben je in het team bezig met het volgens de voorschriften en productievereisten monteren van diverse soorten pijpen en pijpleidingsystemen aan de hand van werk- en/of isometrische tekeningen.
- Inmeten, zagen, buigen, fitten en lassen van alle mogelijke leidingsystemen aan boord van schepen kunnen tot het takenpakket behoren.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is van origine een familiebedrijf, opgericht in 1974 als bedrijf voor reparatie, revisie en onderhoud van dieselmotoren. Waarbij ze beschikken over alle faciliteiten die tot onderhoud, reparatie en nieuwbouw van schepen behoren. Daarnaast hebben ze nog twee zusterbedrijven, gevestigd in Servië en België. Ze hebben ongeveer 70 collega’s werkzaam in vaste dienst en tevens diverse ingeleende medewerkers. Ze zijn gevestigd in Papendrecht, onder de rook van Rotterdam, een van de drukst bevaren gebieden van Nederland. Door deze gunstige ligging zijn ze altijd binnen enkele uren na een klantmelding ter plaatse. Hun medewerkers hebben ervaring met alle voorkomende leidingsystemen en kunnen de relaties desgewenst het juiste advies geven om eventuele toekomstige problemen te voorkomen. Het service- en reparatiepersoneel staat 24/7 klaar.
Wat verwacht de opdrachtgever van jou?
- Je hebt bij voorkeur een MBO opleiding afgerond, bijvoorbeeld Allround pijpfitten, en enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie;
- Je hebt een flexibele opstelling ten aanzien van de werktijden en werklocaties;
- Je bent in het bezit van een geldig VCA certificaat;
- Je hebt een leergierige werkinstelling, je wilt je blijven ontwikkelen op je vakgebied;
Wat heeft de opdrachtgever jou te bieden?
- Een salaris passend bij je kennis en ervaring (boven CAO);
- Direct een contract met de intentie tot een vast dienstverband;
- Bij een fulltime dienstverband 25 vakantiedagen en 13 adv-dagen conform CAO Metaalbewerkingsbedrijf;
- De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door middel van bijvoorbeeld het volgen van trainingen en cursussen etc;
- Een gezellige en informele werksfeer met leuke collega’s (vrijmibo en de mogelijkheid om lid te worden van onze personeelsvereniging);
Stuur vandaag nog je CV en sollicitatie naar rick@breevaartpersoneel.nl en neem contact met hem op om een kennismakingsgesprek in te plannen of verdere vragen te stellen: 06-17774879.
Solliciteer direct
IJzerwerker Constructiebankwerker
IJzerwerker Constructiebankwerker
- Bedrijf: Breko Nieuwbouw B.V.
- Locatie: Papendrecht
Ben je als IJzerwerker toe aan de volgende stap in je carrière? Dan heeft onze opdrachtgever een mooie kans voor jou!
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Zelfstandig werken aan alle facetten van het opbouwen van binnenvaartschepen
- Monteren van schroefassen, bussen, koelers e.d.
- Verrichten van diverse metaalwerkzaamheden: boren, branden, lassen, slijpen
- Inbouwen van componenten op de nieuwbouwschepen.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is van origine een familiebedrijf, opgericht in 1974 als bedrijf voor reparatie, revisie en onderhoud van dieselmotoren. Het is samen met hun zusterbedrijf gevestigd aan de oever van de beneden Merwede en de kade van de Ketelhaven in Papendrecht, waarbij ze beschikken over alle faciliteiten die tot onderhoud, reparatie en nieuwbouw van schepen behoren. Op hun werf of bij de klant aan boord verrichten ze tal van werkzaamheden, zoals onderhoud van alle merken dieselmotoren, stuurwerken, hydraulische systemen, keerkoppelingen, ladingpompen, elektrische installaties of ander soort onderhoud. Daarnaast hebben ze nog twee zusterbedrijven, gevestigd in Servië en België. Ze hebben ongeveer 70 collega’s werkzaam in vaste dienst en tevens diverse ingeleende medewerkers.
Wat verwacht de opdrachtgever van jou?
- Je hebt bij voorkeur een opleiding IJzerwerker/Constructiebankwerker op MBO 2 of 3 niveau, of hebt deze kennis verkregen door relevante werkervaring;
- Je hebt ervaring met elektrisch en mig/mag lasmethoden, snijbranden e.d.;
- Je bent technisch, oplossingsgericht en werkt netjes en secuur;
- Je hebt een passie voor (binnenvaart)scheepsbouw;
- Je bent zelfstandig, maar kunt daarnaast ook prima in een team samenwerken;
- Je hebt een leergierige werkinstelling, je wilt je blijven ontwikkelen op je vakgebied;
- Je bent fulltime beschikbaar;
- Je hebt een flexibele werkhouding en een leergierige werkinstelling, je wilt je blijven ontwikkelen op je vakgebied;
Wat heeft de opdrachtgever jou te bieden?
- Een salaris passend bij je kennis en ervaring (boven CAO);
- Direct een contract met de intentie tot een vast dienstverband;
- 25 vakantiedagen en 13 adv-dagen conform cao Metaalbewerkingsbedrijf;
- De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door middel van bijvoorbeeld het volgen van trainingen en cursussen etc.;
- Een gezellige en informele werksfeer met leuke collega’s (vrijmibo en de mogelijkheid om lid te worden van onze personeelsvereniging);
Stuur je sollicitatie met CV naar rick@breevaartpersoneel.nlen neem contact op met Rick via 06-17774879 om een intake in te plannen. Zien we je binnenkort? De koffie staat al klaar!
Solliciteer direct
Logistiek Medewerker
Logistiek Medewerker
- Bedrijf: F. Wellink Lekkerkerk B.V.
- Locatie: Lekkerkerk
Ben je als logistiek medewerker op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij onze opdrachtgever aan het juiste adres!
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Laden en lossen van vrachtwagens en interne logistiek werkzaamheden;
- In- en uitwegen van producten;
- Verpakken en eventueel herpakken van producten;
- Sorteren en stickeren van goederen;
- Verzendklaar maken van orders;
- Verwerken van geretourneerde goederen;
- Administratief verwerken van processen in een computersysteem;
- Signaleren en herstellen van eventuele fouten of afwijkingen van uitgaande of inkomende orders
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is een varkensvleesveredelingsbedrijf in Lekkerkerk. Ze veredelen al meer dan 40 jaar varkensvleesproducten voor onder andere de worstindustrie, snack- en maaltijdproducenten en ready- meal producenten. Onze opdrachtgever is in 1979 ontstaan als familiebedrijf en is uitgebreid tot een van de grootste spelers in Europa. Samenwerking, wederzijds respect, vertrouwen en identiteit zijn binnen het bedrijf belangrijk.
Wat verwacht de opdrachtgever van jou?
- Minimaal LBO/MAVO niveau;
- Ervaring in de logistiek is een pré;
- Je bent pro-actief, stressbestendig;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en/of Engelse taal;
- Je bent flexibel in je werktijden;
Wat heeft de opdrachtgever jou te bieden?
- Een salaris afhankelijk van werkervaring en opleiding;
- Je zal beginnen op basis van een tijdelijk contract met uitzicht op een permanent contract;
- Een vergoeding van de reiskosten;
- Een pensioensregeling;
- Uitstekende werksfeer met collega’s die betrokken zijn;
- Goede secundaire voorwaarden als 8% vakantiegeld, 2% eindejaarsuitkering, collectieve ziektekostenverzekering;
- Ontwikkelingsmogelijkheden d.m.v. cursussen en opleidingen.
Herken jij jezelf in de bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan meteen of neem contact op met Rick. App of bel Rick op 06-17774879 of stuur een mailtje naar rick@breevaartpersoneel.nl. Zien we je snel? De koffie die staat al klaar!
Solliciteer direct
Allround storingsmonteur
Allround storingsmonteur
- Bedrijf: F. Wellink Lekkerkerk B.V.
- Locatie: Lekkerkerk
Ben je als storingsmonteur klaar voor een leuke nieuwe uitdaging? Dan heeft onze opdrachtgever een mooie kans voor jou!
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Je zal zowel storingsreparaties, onderhoudswerkzaamheden en zodanig het machinepark aanpassen zodat het optimaal blijft functioneren;
- Je bent in staat om zelfstandig storingen te analyseren en te verhelpen
- Je bent in staat om de échte oorzaak van de storing te vinden, voorstellen te doen om tot de beste oplossing voor de situatie te komen én hierover te rapporteren;
- Een verschoven dienst komt wel eens voor (max 1 á 2 keer per maand)
- Je rapporteert aan het Hoofd Operationele Techniek;
- Je legt de dagelijkse werkzaamheden administratief vast.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is een varkensvleesveredelingsbedrijf gevestigd in Lekkerkerk, gelegen in het groene hart van Nederland en vlakbij de wereldhaven van Rotterdam. Ze veredelen al meer dan 40 jaar varkensvleesproducten voor onder andere de worstindustrie, snack- en ready-meal producenten. In navolging van vele generaties in het varkensvlees zijn ze in 1979 opgestart. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een van de grootste verwerkers van varkenskoppen in Europa.
Wat verwacht de opdrachtgever van je?
- Een afgerond technisch diploma of relevante werkervaring als monteur in de (food)industrie;
- Je bent in staat om zelfstandig storingen te analyseren, op te lossen en te rapporteren;
- Je werkt gestructureerd en ben zowel schriftelijk als mondeling communicatief vaardig;
- Je bent stressbestendig;
- Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
Wat bieden wij jou
- Een goed salaris afhankelijk van jouw werkervaring en opleiding;
- Je zal beginnen op basis van een tijdelijk contract met uitzicht op een permanent contract;
- Een vergoeding van de reiskosten;
- Een pensioensregeling;
- Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
- Uitstekende werksfeer met collega’s die betrokken zijn;
- Goede secundaire voorwaarden als 8% vakantiegeld, 2% eindejaarsuitkering, collectieve ziektekostenverzekering
Telefoon van de zaak; - Interessante toeslagen m.b.t. storingsdiensten;
Ontwikkelingsmogelijkheden d.m.v. cursussen en opleidingen;
Wil je gelijk een intake inplannen? Neem dan contact op met Rick via 06-17774879 en stuur je CV naar rick@breevaartpersoneel.nl
Solliciteer direct
Technisch Medewerker Binnendienst
Technisch Medewerker Binnendienst
- Bedrijf: Breko Nieuwbouw B.V.
- Locatie: Papendrecht
Ben jij de Medewerker Binnendienst die we zoeken? Dan ben je verantwoordelijk voor het inkoopproces van materialen en benodigdheden ten behoeve van onze projecten in binnen- en buitenland. Daarnaast onderhoud je contacten met leveranciers voor het aanvragen van prijzen, levertijden en specificaties. Ook het bewaken van inkoopprocessen en zorgdragen voor een juiste registratie van bestellingen hoort tot je werkzaamheden en beantwoord je vragen van leveranciers en klanten. Een veelzijdige functie dus waarbij je met veel verschillende partijen contact hebt.
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Als Medewerker Binnendienst ben je verantwoordelijk voor het inkoopproces van materialen en benodigdheden ten behoeve van onze projecten in binnen- en buitenland.
- Daarnaast onderhoud je contacten met leveranciers voor het aanvragen van prijzen, levertijden en specificaties.
- Ook het bewaken van inkoopprocessen en zorgdragen voor een juiste registratie van bestellingen hoort tot je werkzaamheden en beantwoord je vragen van leveranciers en klanten.
- Een veelzijdige functie dus waarbij je met veel verschillende partijen contact hebt.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is van origine een familiebedrijf, opgericht in 1974 als bedrijf voor reparatie, revisie en onderhoud van dieselmotoren. Het is samen met hun zusterbedrijf gevestigd aan de oever van de beneden Merwede en de kade van de Ketelhaven in Papendrecht, waarbij ze beschikken over alle faciliteiten die tot onderhoud, reparatie en nieuwbouw van schepen behoren. Daarnaast hebben ze nog twee zusterbedrijven, gevestigd in Servië en België. Ze hebben ongeveer 70 collega’s werkzaam in vaste dienst en tevens diverse ingeleende medewerkers.
Wat verwacht de opdrachtgever van jou?
- Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau;
- Aantoonbare ervaring op het gebied van inkoop in een technische productieomgeving is een pre;
- Je bent daadkrachtig en hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
- Je beschikt over een probleem-oplossend vermogen en hebt een proactieve houding;
- Je bent een no-nonsense type, stressbestendig en goed in multi-tasken;
- Je spreekt goed Nederlands en Engels.
Wat heeft onze opdrachtgever jou te bieden?
- Een salaris boven de CAO-normen, gebaseerd op je kennis en ervaring;
- 25 vakantiedagen en 13 ATV dagen op fulltime basis;
- Een uitdagende baan in een platte, informele organisatie met professionals in een industriële scheepswerf omgeving;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
- Gezellige vrijdagmiddagborrels en een personeelsvereniging die regelmatig leuke uitstapjes organiseert.
Enthousiast geworden? Stuur dan je CV naar rick@breevaartpersoneel.nl of neem contact met hem op via 06-17774879.
Solliciteer direct
Allround Medewerker
Allround Medewerker
- Bedrijf: TFT-Solutions B.V.
- Locatie: Barendrecht
Ben jij de enthousiaste kandidaat met interesse in techniek die ons team komt versterken? Voor onze plaatwerkafdeling is onze opdrachtgever op zoek naar een medewerker voor de productie van metalen behuizingen van hun industriële touchscreen producten. Ze beschikken over een goed uitgerust modern machinepark: CNC kantbank, CNC stiftlasmachine, langbandschuurmachine voor perfecte finishing van geslepen RVS behuizingen, meerdere inpersmachine met automatische aanvoer, CNC freesmachine voor het vervaardigen van aluminium fronten en een nette lasruimte met TIG lasapparatuur. De komende jaren zal dat verder uitgebreid worden.
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
Het werk bestaat uit het bedienen van alle bovengenoemde machines en het TIG-lassen van de geslepen RVS behuizingen. De producten worden overwegend in kleinere aantallen van 1 tot 25 stuks geproduceerd, waardoor het werk iedere dag afwisselend is.
Wie is onze opdrachtgever?
TFT-solutions BV is producent van en groothandel in professionele TFT/LCD en touchscreen producten. Naast een bijzonder breed assortiment in standaardproducten en accessoires bieden ze een verscheidenheid aan mogelijkheden voor maatwerkoplossingen.
Wat verwacht de opdrachtgever van jou?
- Een kandidaat met interesse in techniek, die zich het bedienen van onze apparatuur eigen wil maken.
- Ervaring met plaatwerk is uiteraard welkom, maar is geen absolute vereiste.
- Wat wel vereist is: MBO 2 of 3 niveau, zelfstandig kunnen werken, netjes kunnen werken en minimaal basis computervaardigheden.
- Aangezien we slecht te bereiken zijn met openbaar vervoer is beschikking over eigen vervoer vereist.
- Een rijbewijs is ook benodigd, aangezien er geregeld wat bezorgd en gehaald moet worden.
- Het is wel handig als je geen angst hebt voor honden, aangezien we vrolijke viervoeters hebben rondlopen.
Wat heeft onze opdrachtgever jou te bieden?
- Een collegiaal team van 8 personen, waarbij iedereen altijd bereid is om elkaar te helpen.
- Een nette beloning met 13de maand. Mogelijkheden om TIG-lasdiploma te behalen en een BHV-cursus te volgen.
- Een goede lunch.
- Flexibiliteit, behoorlijk veel vrijheid en een relaxte werksfeer, maar daar staat tegenover dat er geregeld wel lekker doorgewerkt moet worden.
- Overwerk is zeer uitzonderlijk en werktijden zijn na een inwerkperiode in overleg aan te passen aan je persoonlijke wensen.
Ben jij de enthousiaste kandidaat die wij zoeken? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar rick@breevaartpersoneel.nlof neem contact met hem op via 06-17774879. Tot snel!
Solliciteer direct
Assemblage Medewerker Hoofddorp
Assemblage Medewerker Hoofddorp
- Bedrijf: Pneutec B.V.
- Locatie: Hoofddorp
Hey tech-enthousiasteling! Heb jij een scherp oog voor detail en een hart dat sneller gaat kloppen van fijnmechanische hoogstandjes?
Omschrijving:
Als Assemblage Medewerker kom je terecht in onze cleanroom waar je aan de slag gaat met hetd assembleren van hightech systemen. Je werkt nauwkeurig aan de hand van werktekeningen en zorgt ervoor dat elk product voldoet aan onze hoge kwaliteitsstandaarden.
Training? Check! We zorgen ervoor dat je helemaal klaar bent om te shinen in je nieuwe rol. Je bent een belangrijke schakel in het proces van begin tot eind: van ordervoorbereiding tot de uiteindelijke verzending.
Over onze opdrachtgever:
Bij onze opdrachtgever, een bruisend kenniscentrum en dé pionier in high tech systemen, vormen wij met zo’n 120 gepassioneerde medewerkers een dynamisch team. Elke dag storten we ons vol enthousiasme op het adviseren, verkopen en assembleren van de meest innovatieve technologieën op het gebied van pneumatiek, vacuümtechniek, fluid control en dempingstechniek. Trots schitteren we in de semicon industrie, waar we klanten verblijden met ingenieuze mechatronische (sub-)systemen.
Wat breng je mee?
- Trots bezit van een Mbo-diploma in techniek of een vergelijkbare richting is mooi meegenomen maar is geen eis.
- Een vurige liefde voor techniek en de nodige ervaring met mechanische assemblage.
- Nauwkeurigheid en topkwaliteit zijn jouw handelsmerk.
- Leergierigheid is jouw middle name, je floreert in teamverband maar rockt ook solo.
- Kennis van Lean manufacturing? Geweldig! Ervaring in een productieomgeving of cleanroom? Nog beter!
- Vlotte communicatie in het Nederlands en altijd open voor nieuwe ideeën.
Wat bieden wij jou?
- Een energiek fulltime avontuur (36-40 uur) staat voor je klaar!
- Verdien een bruto maandsalaris tussen €2.000 en €2.600 (op basis van 40 uur) met een extra boost van 16% ploegentoeslag.
- Laat je harde werk nog beter belonen met een aantrekkelijke bonusregeling.
- Geniet van welverdiende ontspanning met 30 vakantiedagen om je batterij weer op te laden.
- Investeer in je toekomst met onze solide pensioenregeling.
- Ontdek volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en benut je creativiteit en vakmanschap.
- Of je nu net bent afgestudeerd of klaar bent voor een carrièreboost, sluit je aan bij ons team en laat zien wat je in huis hebt! 🚀
Voelt dit als de perfecte symfonie voor jou? Aarzel niet en solliciteer direct! Wie weet ben jij wel onze nieuwe muzikale teamgenoot. Voor eventuele vragen over deze geweldige kans, schroom niet om contact op te nemen met onze recruiter Valentijn. Stuur hem een e-mail, of nog beter, schiet hem een WhatsApp-berichtje.
Solliciteer direct
Multi Branded Beauty Advisor
Multi Branded Beauty Advisor
- Bedrijf: ESTEE LAUDER BV
- Locatie: Maarssen
As one of our talented sales advisors you will provide welcoming, authentic and personalized service to our customers in order to achieve all customer service and sales targets. With your passion for people; our company; products and services, you will ensure that each customer has a unique and inspirational in-store experience which educates, inspires and delights them.
You will also use your exceptional people skills to build collaborative working relationships with the rest of your dynamic team to ensure that the store meets the Company’s high standards of visual merchandising. If you are an ambitious self-starter looking for a progressive career within the Retail Beauty Industry then this could be the perfect role for you and the first step of your career with a leader in prestige beauty.
As a leader in prestige beauty with a culture that values diversity of thought and people, we offer excelllent training and development and a competitive remuneration and benefits package.
Qualifications
- Previous retail industry/guest services experience is desirable (preferably within beauty)
- All applicants must be able to demonstrate the ability to provide inspirational, authentic and personalized customer service
- Ability to work retail hours including days, nights, weekends and special events in a fast-paced work environment
- Previous experience with retail point-of-sale software is desirable
- Applicants must be able to provide proof of right to live and work in the country if invited to attend for interview
Beauty Advisor Tom Ford
Beauty Advisor Tom Ford
- Bedrijf: ESTEE LAUDER BV
- Locatie: Maarssen
“Tom Ford Beauty is a brand with a strong heritage and reputation for products and services that exceed expectations and are unequaled in quality, prestige and craftsmanship.”
As one of our talented Tom Ford Beauty Specialists, you will consistently exceed customer expectations within this luxury brand. Extraordinary customer service skills, outstanding product knowledge, high makeup artistry expertise and strong commitment to achieving all retail sales targets are essential for this role.
With your passion for people, our company, products and services, you will ensure that each customer has a unique and inspirational in-store experience which educates, inspires and delights them.
As a “leader in prestige beauty” with a culture that values diversity, creativity and passion, we offer excellent training and development opportunities and a competitive remuneration and benefits package.
Qualifications
- 1-2 years retail experience (preferably within beauty)
- 2-3 years makeup artistry experience
- Service expertise in a luxury/specialty environment: ability to provide inspirational, authentic and personalized customer service
- Excellent communication and interpersonal skills
- Ability to work retail hours including evenings, weekends and during special events in a fast-paced work environment
- Languages: Dutch, English
- Previous experience with retail point-of-sale software is desirable
Commercieel Medewerker Binnendienst (32 uur – BBL)
Commercieel Medewerker Binnendienst (32 uur – BBL)
- Bedrijf: Handelsonderneming J. Snoei B.V.
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Voor onze opdrachtgever uit Krimpen aan den IJssel zijn we op zoek naar een Commercieel medewerker binnendienst, liefst iemand die bezig is met zijn BBL-opleiding. Dus sta jij aan het begin van je carriére in de commercie, lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Als commercieel medewerker binnendienst verzorg je het uitwerken van orders, de administratieve en commerciële ondersteuning van de verkoopafdeling, het goed laten verlopen van het klantcontact en het vergroten van de klanttevredenheid door de juiste service- en klachtenafhandeling. Kortom, te taken bestaan uit:
- Uitwerken van ingekomen orders en opstellen van offertes
- Samenwerken met de afdelingen inkoop, tekenkamer en productie
- Verzorgen van marketing en meedenken over omzetverhogende initiatieven
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever, gestart in 1935, maakt nog steeds sterke producten die aan de nieuwste Europese normen voldoen. Ze hebben metalen bekleding, extra’s, en zelfbouwloodsen in hun assortiment. Omdat ze weten waar ze mee bezig zijn en echt betrokken zijn bij hun klanten, geven ze altijd bruikbaar advies. Ze denken op de lange termijn, dus kwaliteit en betrouwbaarheid zijn de belangrijkste dingen voor hun spullen en service. Dus als je het mij vraagt, zijn zij echt de go-to voor degelijke producten en service.
Wat verwachten we van jou?
- Je bent bezig met een MBO opleiding, of wil deze op korte termijn gaan volgen
- Communicatief vaardig in Nederlands, je moet kunnen redden in het Engels, Duits is mooi meegenomen maar niet verplicht
- Is een positieve, opbouwende en resultaatgerichte medewerker met technisch inzicht
Wat bieden we jou?
- De organisatie kent een informele werksfeer en respect voor elkaar is voor hun belangrijk
- Een salaris tussen de €1900 – €2600 en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Ze hanteren de CAO Metaal en Techniek
Heb je interesse?
Is deze functie als Commercieel medewerker iets voor jou? Aarzel dan niet en solliciteer direct! Je kunt ook contact opnemen met Rick via 06 1777 4879 of een e-mail sturen naar rick@breevaartpersoneel.nl. Zien we je snel?
Solliciteer direct
Meewerkend Voorman Logistiek (Heerle)
Meewerkend Voorman Logistiek (Heerle)
- Bedrijf: Fresh2You B.V.
- Locatie: Heerle
Vind jij het een uitdaging om orders efficiënt voor te bereiden, te organiseren en administratief af te handelen, in een snel groeiend familiebedrijf? Lees dan verder!
Samen met je collega logistiek medewerker voer je de werkzaamheden uit. Op locatie Heerle werkt een team van 12 vaste mensen en ca 40 uitzendkrachten in de operatie om de groenten te verwerken en verpakken.De logistiek medewerker is verantwoordelijk de volgende taken:
- Aanspreekpunt voor chauffeurs
- Los- en laadvolgorde coördineren aan de dokboards.
- Lossen van vrachtauto’s met heftruck of elektrische pompwagen
- Controleren van de ontvangsten;
- Aftekenen van de papieren
- Ontvangsten registreren in computersysteem
- Wegzetten van de pallets op locatie in koelcel of in de loods
- Beheren en coördineren van de koelcelruimte
- Afstemmen laden, lossen en celruimte met productieplanner
- Gereed zetten van orders;
- Omstapelen of bij elkaar stapelen van producten
- Laden van pallets en het controleren en verzorgen bijbehorende papieren
- Controleren of gereedstaande orders tijdig op transport gaan of opgehaald zijn
- Je zorgt voor een goede verbinding tussen de locaties Heerle & Barendrecht op logistiek gebied;
- Werkt mee aan de uitvoeringg van ons kwaliteitsborgsysteem
- Werkt mee aan een veilige werkomgeving met een prettige werksfeer van ‘schouders eronder en als één team het werk verzetten’.
Onze opdrachtgever is een familiebedrijf, en levert een breed pakket groenten & fruit aan klanten in Europa. Dagelijks hebben ze aanleveringen van de eigen teeltlocaties in Nederland, Marokko en Senegal of de de teelt- en handelspartners. De keten van plant tot klant houdt men zo kort mogelijk. De organisatie is in ontwikkeling en zij vinden het leuk als je met hen mee wilt groeien. Eigen ideeën en initiatieven worden gewaardeerd en gestimuleerd. De organisatie is volop in ontwikkeling en zal de komende jaren verder worden uitgebouwd. Binnen het bedrijf heerst een informele en persoonlijke werksfeer, waar oog is voor elkaar en voor plezier in het werk. Er staat een behulpzaam team dat je zal helpen bij het groeien in je functie. Binnen dit bedrijf zijn er korte communicatielijnen en zeer betrokken collega’s, die met hart voor de zaak meewerken aan de verdere groei.
- Goede rijvaardigheid heftruck en elektrische pompwagen;
- Ervaring in warehouse logistiek;
- Analytisch denken en gestructureerd kunnen werken;
- Zelfstandig;
- Verantwoordelijkheid durven nemen;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Samenwerker en verbinder;
- Flexibel en stressbestendig;
- Oplossingsgericht;
- Ervaring met het werken met ERP softwarepakketten;
- MBO werk- en denkniveau;
- Mondelinge beheersing van Nederlands en Engels.
- Marktconfrom salaris;
- Werkweek van 40 uur;
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Meegroeien in een zich snel ontwikkelend familiebedrijf;
- Ruimte voor eigen inbreng en initiatieven.
Solliciteer direct
Medewerker Ontvangst & Afgifte
Medewerker Ontvangst & Afgifte
- Bedrijf: Bakker Centrale Inkoop B.V. admi. org.
- Locatie: Ridderkerk
Wil de regie verzorgen in een splinternieuw DC, en ben jij communicatief sterk? En heb jij geen moeite met wisselende diensten (3ploegen)? Dan is deze functie wellicht interessant voor jou!
In de regiekamer zul je samen met de planners de inkomende en uitgaande goederenstroom van groenten en fruit verzorgen in ons distributiecentrummagazijn. Je zult de contactpersoon zijn voor de chauffeurs die hun goederen komen afleveren of ophalen bij onze klant.. Bovendien ben je functie ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van administratieve werkzaamheden op het gebied van ontvangst en afgifte van goederen. Daarnaast zal jij:
• Nauwkeurig alle gegevens nakijken en eventuele verschillen registreren;
• De administratieve gegevens correct verwerken in het systeem;
• De chauffeurs en leveranciers op een klantvriendelijke manier te woord staan en op de hoogte houden van de laad- en losprocedure;
• Samen met de collega’s zorgen voor een strakke organisatie van de werkzaamheden;
• Contact houden met andere afdelingen over eventuele afwijkingen en deze tijdig communiceren;
• Service en nauwkeurigheid zijn bij jouw werkzaamheden twee belangrijke onderdelen.
Uiteraard behoud je het overzicht over de inkomende en uitgaande orders door contact te onderhouden met de planners, teamleiders en andere afdelingen. Zelfs wanneer de druk oploopt, behoudt jij het overzicht en blijf je nauwkeurig je werkzaamheden uitvoeren.
Onze opdrachtgever is een van de grootste internationale groente- en fruitbedrijven van Nederland. Met ca. 1000 medewerkers in Nederland doen zij er alles aan om de verwachtingen van klanten te overtreffen. Onze opdrachtgever focust zich op kwaliteit, servicelevel, kosten, responsiviteit en productspecialisatie. Het werkplezier draagt in grote mate bij aan de groei. De diensten van onze opdrachtgever omvatten handel, logistieke diensten (o.a. warehousing, verpakken, rijpen, transport) en kenniscentrum. Samenwerken is belangrijk, aangezien veel afdelingen afhankelijk zijn van elkaar. Dat geeft een unieke sfeer. Iedereen heeft zijn specifieke bijdrage aan het eindresultaat en voelt zich verantwoordelijk. Dat komt ook omdat betrokkenheid en eigen initiatief erg worden gewaardeerd.
- Minimaal een afgeronde MBO niveau 3 opleiding;
- Aantal jaren relevante werkervaring;
- Bereid om te werken in ploegendiensten, dat betekent ook nachtdiensten en weekenden;
- Je bent flexibel, werken in ploegendiensten (12 weken rooster);
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een pré;
- Ervaring in de AGF branche of logistieke omgeving is een pré.
Wanneer je geen bereidheid hebt tot het werken in wisselende diensten en in de weekend heeft het geen zin om te solliciteren op deze functie!
- Salarisindicatie afhankelijk van de kennis en ervaring die jij meeneemt ( €2150 – €2400 bruto per maand exclusief toeslagen. In de schalen kan men zich ontwikkelen van €2150 – €2800).
- Reiskostenvergoeding van 0,21ct per km;
- Onregelmatigheidstoeslagen en overwerkvergoeding;
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen en verder te groeien;
- Een prima werksfeer in een informeel bedrijf.
Solliciteer direct