
Flexwerk
Vind je volgende baan via Tentoo! Bekijk alle beschikbare vacatures hieronder en solliciteer direct. Tentoo helpt je aan een nieuwe baan door je in contact te brengen met duizenden werkgevers die zitten te springen om medewerkers. Tentoo beweegt met je mee.
Klaar voor een nieuwe stap?
In de snel veranderende arbeidsmarkt kan het ieder moment tijd zijn voor een nieuwe baan of opdracht. Ben jij toe aan een nieuwe functie? Solliciteer op één van onderstaande vacatures, of navigeer direct naar ons matchingsplatform.
Ben je werkgever en op zoek naar personeel? Neem dan direct contact op met Tentoo. Ben je een freelancer en heb je al een opdracht? Neem dan contact op met Tentoo Freelance.

VACATURES
bijbaan als Recruiter bij InterStep
bijbaan als Recruiter bij InterStep
- Bedrijf: GREENBLUE
- Locatie: Utrecht
In samenwerking met Tentoo bieden wij de volgende functie aan:
- bijbaan als Recruiter bij InterStep
Greep uit de werkzaamheden:
- Searchen en screenen van kandidaten via diverse platforms;
- Schrijven van pakkende vacatureteksten en het publiceren hiervan;
- Meedenken met recruitmentmarketing campagnes;
- Voeren van kennismakingsgesprekken;
- Opstellen van profielschetsen en talentpools;
Werkdagen en -tijden
Met een bijbaan als Recruiter bij InterStep werk je gemiddeld 16 tot 28 uur per week. Uiteraard zijn uren in overleg en is dit geen vast gegeven.
We bieden jou de mogelijkheid om op flexibele basis werkzaam te zijn in deze functie.
Tentoo wil als juridisch werkgever jou zo veel mogelijk helpen en ondersteunen in jouw verdere
loopbaan. Wij zullen ervoor zorgen dat jouw rechten als flexwerker in lijn zijn met geldende wet-
en regelgeving.
Solliciteer directGlasvezelmonteur
Glasvezelmonteur
- Bedrijf: D.K. Cable Networks B.V.
- Locatie: Rijswijk
Wil jij graag aan de slag als glasvezelmonteur en heb je al wat ervaring? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Wij zijn voor onze opdrachtgever op zoek naar een glasvezelmonteur. Je krijgt de kans om te werken aan uitdagende projecten en tegelijkertijd te jezelf te ontwikkelen. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan snel verder!
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Aanleggen, lassen, afmonteren en meten van glasvezelkabels;
- Afwerken van de glasvezelbekabeling en connectoren;
- Het uitvoeren van metingen.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het installeren van bedrijfsnetwerken. Het bedrijf is opgericht in 2006 en maakt op dit moment een grote groei door. Onze opdrachtgever is gevestigd in Rijswijk en hebben voornamelijk projecten in de regio Den Haag, Delft, Leiden en Zoetermeer. De organisatie kenmerkt zich als een platte organisatie, met een hecht team en een informele sfeer. De organisatie bestaat uit 12 man personeel en willen graag doorgroeien en daarvoor zijn ze op zoek naar jou!
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Je bent technisch, en vind het leuk om met je handen te werken;
- 5 dagen in de week beschikbaar;
- Ervaring als glasvezelmonteur of als datamonteur;
- Certificaten in deze richting is mooi meegenomen;
- Je beschikt over een rijbewijs B
- Je hebt een VCA, of bent bereid deze te halen
- Je hebt ervaring met het installeren van glasvezelnetwerken;
- Je bent flexibel en loyaal.
Wat heeft onze opdrachtgever te bieden?
- Een salaris tussen €2200 – 2700;
- Je komt te werken in een informeel, divers team met allemaal de neuzen dezelfde kan op;
- Toffe bedrijsuitjes, BBQ, uiteten met collega’s
- Eindejaarsbonus
- Toffe bedrijfsuitjes;
- Een Gezellige vrijdagmiddagborrel.
Klinkt dit interessant? Solliciteer dan meteen, binnen 2 werkdagen laten we je weten of we rond de tafel kunnen zitten of niet. Of bel/ app direct naar Gerrard: 06 – 47 33 55 63, mailen mag uiteraard ook: gerrard@breevaartpersoneel.nl. Wees er snel bij, voor dat je het weet is iemand anders je al voor. De koffie staat al klaar!
Solliciteer direct
Expediteur import / export (Zeevracht)
Expediteur import / export (Zeevracht)
- Bedrijf: Your Cargo Conact B.V.
- Locatie: Aalsmeer
Krijg jij energie van een baan binnen het segment Zeevracht en heb jij daarnaast ruime ervaring als Forwarder/ Expediteur? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Allround medewerker zeevracht ga je iedere werkdag vol energie richting je werkplek om ook die dag weer jouw vracht zo passend en kwalitatief mogelijk op de juiste plaats van bestemming te krijgen. Je gaat onderdeel uitmaken van de afdeling zeevracht en samen met een klein team ben je dagelijks bezig om export & import goederen van jouw klant te organiseren. Het betreft een fulltime functie van 40 uur per week en de voertaal is Engels.
De functie
- Het betreft de behandeling van export & import zendingen voor verschillende Account(s)
- Je verzorgt de afhandeling van zendingen in samenwerking met interne en externe afdelingen conform overeengekomen afspraken met de opdrachtgevers
- Je zorgt voor tijdige en correcte doorgave van papieren, documenten en informatie aan andere afdelingen
- Je communiceert richting klant m.b.t. alle eventueel voorkomende problemen en draagt oplossingen aan die voor alle partijen aanvaardbaar zijn
- Je onderhoudt en ontwikkelt contacten met potentiële/ bestaande klanten, met buitenlandse vestigingen en partners met betrekking tot transporten
- Je bent verantwoordelijk voor de financiële afwikkeling
Wij vragen
- Minimaal 2 jaar ervaring als Forwarder/Expediteur zeevracht
- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en je beschikt over een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift.
- Klant- en servicegericht werken is voor jou vanzelfsprekend
- Je bent pro-actief, oplossingsgericht en hebt doorzettingsvermogen
- Je bent een teamplayer die ook ervaring heeft met het ondersteunen en motiveren van mensen
Datamonteur
Datamonteur
- Bedrijf: D.K. Cable Networks B.V.
- Locatie: Rijswijk
Wil jij graag aan de slag als datamonteur en heb je al wat ervaring? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Wij zijn voor onze opdrachtgever op zoek naar een datamonteur. Je krijgt de kans om te werken aan uitdagende projecten en tegelijkertijd te jezelf te ontwikkelen. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
- Lezen en interpreteren van bouwtekening en schema;
- Assisteren en zelfstandig werken aan elektrotechnische installaties;
- Zelfstandig monteren van kabelgoten, trekken van draden, plaatsen van schakelaars etc.
- Installatie van netwerkkabels en -verbindingen.
- Uitvoeren van tests en analyses van netwerksystemen en -verbindingen om problemen op te sporen en op te lossen.
- Werken met andere technici en specialisten om de algehele netwerkprestaties te verbeteren.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in het installeren van bedrijfsnetwerken. Het bedrijf is opgericht in 2006 en maakt op dit moment een grote groei door. Onze opdrachtgever is gevestigd in Rijswijk en hebben voornamelijk projecten in de regio Den Haag, Delft, Leiden en Zoetermeer. De organisatie kenmerkt zich als een platte organisatie, met een hecht team en een informele sfeer. De organisatie bestaat uit 12 man personeel en willen graag doorgroeien en daarvoor zijn ze op zoek naar jou!
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Zelfstandig kunnen werken;
- Technisch inzicht;
- Minimaal 2 jaar ervaring in een verglijkbare functie;
- In het bezit van een rijbwijs;
- Het hebben van een VCA is een pluspunt;
- Loyaliteit aan je opdrachtgever.
Wat heeft onze opdrachtgever te bieden?
- Een salaris tussen €2200 – 2700;
- Je komt te werken in een informeel, divers team met allemaal de neuzen dezelfde kan op;
- Toffe bedrijsuitjes, BBQ, uiteten met collega’s
- Eindejaarsbonus
- Toffe bedrijfsuitjes;
- Een Gezellige vrijdagmiddagborrel.
Klinkt dit interessant? Solliciteer dan meteen, binnen 2 werkdagen laten we je weten of we rond de tafel kunnen zitten of niet. Of bel/ app direct naar Gerrard: 06 – 47 33 55 63, mailen mag uiteraard ook: gerrard@breevaartpersoneel.nl. Wees er snel bij, voor dat je het weet is iemand anders je al voor. De koffie staat al klaar!
Solliciteer direct
Redacteur Non-Fictie
Redacteur Non-Fictie
- Bedrijf: Rebo Productions B.V.
- Locatie: Noordwijkerhout
Heb jij een passie voor taal en een voorliefde voor boeken? Heb jij altijd al je eigen boekproductie willen hebben? Dan is deze baan perfect voor jou! Wij zijn op zoek naar een Redacteur Non-Fictie!
Wat ga je doen?
Jij gaat aan de slag met het begeleiden van verschillende boekproducties. Je bewaakt de kwaliteit en content van de producten en zal je meedenken met het uitgeefplan en andere promoties.
Je werkzaamheden als redacteur zullen o.a. bestaan uit:
- Projectbegeleiding van je eigen boekproducties;
- Het organiseren en uitbesteden van vertalingen en redactie- en correctiewerk;
- Planning van het redactieproces
- Begeleiden van auteurs, illustratoren, vormgevers, studio’s en vertaalbureaus.
- Redactionele werkzaamheden zoals aanbiedingsteksten schrijven;
- Actief meedenken over het uitgeefplan, verkoop en promotie;
- Het onderhouden en uitbouwen van je netwerk.
Werkdagen
Er wordt gewerkt op maandag t/m vrijdag.
Over de opdrachtgever
Je gaat aan de slag bij een internationale non-fictie uitgeverij die al meer dan 40 jaar bestaat. Zij maken de mooiste, leukste en aangrijpende non-fictie titels tegen een aantrekkelijke consumentenprijs. Sinds een aantal jaar ontwikkelen en verkopen zij naast boeken ook puzzels en spellen.
Wat vragen wij?
- Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar werkervaring;
- Ervaring in het boekenvak of als redacteur is een pré;
- Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een must!
- Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
- Nauwkeuring en zorgvuldig;
- Je hebt een eagle eye; belangrijke fouten merk je direct op
- Kennis en ervaring met basisprogramma’s als: Outlook, Word, Excel en Acrobat.
- Kennis en ervaring met ontwerpprogramma’s als bijv. Indesign, Photoshop en Illustrator is een pré;
- Een aanpakker met een voorliefde voor non-fictie boeken.
- Woonachtig binnen een straal van 20 km van Noordwijkerhout.
Wat bieden wij?
- Een informeel en ambitieus bedrijf midden in de Bollenstreek;
- Een boeiende en afwisselende baan;
- Een passend salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
- Een enthousiast team.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv.
Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer 071-8883348.
Solliciteer direct
Bankwerker/ scheepsmonteur
Bankwerker/ scheepsmonteur
- Bedrijf: Scheepswerf en Machinefabriek 't Ambacht B.V.
- Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Voor dit bedrijf zijn we per direct op zoek naar een bankweker / Scheepsmonteur ter ondersteuning van het huidige team, lees snel verder en ontdek of dit iets voor jou is!
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden als bankmedewerker/ scheepsmonteur?
Na uitleg van de voorman of met behulp van een tekening, ga je zelfstandig aan het werk. Je werkt aan nieuwbouw- of renovatieprojecten van jachten. Ook het voorbewerken van lasnaden of de constructie d.m.v. branden, gutsen, slijpen kan tot de werkzaamheden behoren. Je kunt delen hechten en korte lassen leggen. Je hebt ervaring met diverse materialen zoals staal, rvs en aluminium.
Wie is onze opdrachtgever en wat doen ze?
Onze opdrachtgever houd zich bezig met ombouw, groot onderhoud, – het maken van klasse, – her motorisering en reparatie van binnenvaart- en visserijschepen, – baggermaterieel en kleine zeevaart.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Ervaring met elektrisch en Mig/mag lasmethoden, snijbranden en andere standaardapparatuur die u ter beschikking staat.
- Zelfstandig kunnen werken
- Een positieve, praktische en flexibele bijdrage in het team waarin u wordt ingedeeld
- Bereidheid om in voorkomende gevallen extra uren te werken.
Wat mag je verwachten van onze opdrachtgever?
- Salaris boven de CAO norm
- Overwerkvergoeding van 160%
- Vakantiegeld
- Reiskostenvergoeding
Ben jij de bankwerkers / Scheepsmonteur die wij zoeken? Solliciteer dan meteen of neem contact op met Rick. App of bel Rick op 06 17774879 of stuur een mail naar rick@breevaartpersoneel.nl.
Wij kijken er naar uit om jou te ontmoeten, zien we je snel?
Solliciteer direct
Commercieel medewerker binnendienst
Commercieel medewerker binnendienst
- Bedrijf: TKM Diacarb B.V.
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Voor onze verkoopafdeling zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst
Functieomschrijving:
- Deze afdeling is er om intern alles omtrent verkoop en inkoop goed te laten verlopen en om ondersteuning te geven aan ons team van buitendienstmedewerkers
- Je wordt verantwoordelijk voor verkoop, advies, inkoop, planning, offertes, administratie en afspraken plannen. Je vervult een belangrijke rol tussen de buitendienstmedewerkers, klanten en de interne organisatie
- Het is een echte spilfunctie voor iemand die graag organiseert en zijn commerciële talenten wil gebruiken
TKM Diacarb is marktleider op het gebied van industrieel snijgereedschap en service en heeft diverse innovatieve oplossingen ontwikkeld voor de grafische-, chemische-, verpakkings- en voedingsindustrie.
De kracht van de organisatie is het meedenken met de klant en het leveren van maatwerk.
De sfeer intern is informeel, maar naar buiten toe is deze professioneel. De bedrijfscultuur is ‘Rotterdams’, met korte / directe lijnen.
TKM Diacarb is gevestigd in Capelle a/d IJssel en is een middelgrote onderneming.
Functie-eisen:
- Ervaring in een commerciële binnendienstfunctie (is een pré)
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- Goede kennis van de Engelse en Duitse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Bij voorkeur kennis van SAP
Wat bieden zij:
- Marktconform salaris
- Pensioenregeling
- Reiskosten vergoeding
- Werken in een jong/ dynamisch team
- Vakantiedagen 24 + 3 dagen
- Opleidingsbudget
- Gezellige uitjes / borrels
Solliciteer direct
Commercieel medewerker buitendienst voor de regio West-Nederland
Commercieel medewerker buitendienst voor de regio West-Nederland
- Bedrijf: TKM Diacarb B.V.
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Na een interne opleiding word je als commercieel medewerker buitendienst verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten in de regio West-Nederland. Dagelijks treed je in contact met onze ruime klantenkring in diverse industrieën en introduceer je de organisatie bij nieuwe afnemers. Je formuleert adviezen voor het gebruik, het herslijpen en/of het vervangen van industrieel snijgereedschap en overtuigt (potentiële) klanten van de meerwaarde die onze producten en slijpmethodes bieden.
Waar ga je werken?
Onze klant is een toonaangevende organisatie binnen de Benelux op het gebied van industrieel snijgereedschap en service. Binnen de grafische-, chemische-, verpakkings-, recycling- en voedingsindustrie zijn er diverse innovatieve oplossingen ontwikkeld. De kracht van de organisatie is dan ook het meedenken met de klant, leveren van maatwerk, de pro-activiteit en de vooruitstrevendheid. Er heerst een informele sfeer intern, maar is absoluut professioneel naar buiten toe. De cultuur kan omschreven worden als Rotterdams met een ‘niet lullen, maar poetsen’-mentaliteit. Er is een platte organisatiestructuur waar men zich vooral richt op service, kwaliteit en oplossingen. Zij zijn een middelgrote onderneming, verdeeld over verschillende afdelingen. De verkoopafdeling bestaat uit een binnendienst, buitendienst en wordt aangestuurd door de Sales Manager. Zij zijn onderdeel van de Duitse TKM Groep. Deze groep is wereldwijd actief met meerdere bedrijven binnen het vakgebied van maken, leveren en slijpen van industrieel snijgereedschap. Voldoe je aan dit profiel?
Functie eisen
- Woonachtig ten zuiden van Amsterdam
- Ervaring in een commerciële functie of interesse hiervoor
- Technische interesse en/of aanleg
- Sterke servicegerichtheid en verantwoordelijkheidsgevoel
- MBO werk- en denkniveau (diploma is niet noodzakelijk)
- Je houdt ervan om autonoom te werken, gesteund door de ervaring en knowhow van het verkoopteam onder leiding van de Sales Manager
- No-nonsense mentaliteit
- Doel- en resultaatgericht
- Creativiteit aangaande marktbenadering
- Beheersing van de (basis) Duitse taal
Wat bieden zij jou aan?
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Pensioenregeling
- Auto. laptop en telefoon van de zaak
- Tijdelijke arbeidsovereenkomst, met uitzicht op vast
Solliciteer direct
Accountmanager
Accountmanager
- Bedrijf: LV Trading B.V.
- Locatie: Bergambacht
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde accountmanager voor onze opdrachtgever in Bergambacht.
Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?
- Als accountmanager krijg je de unieke kans om je functie eigen te maken, maar je voornaamste werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Inkoop en verkoop;
- Jij bent het aanspreekpunt van klanten;
- Je gaat een stukje marketing opzetten;
- Het nabellen van offertes;
- Je gaat naar nieuwe klanten toe om nieuw werk op te nemen en werkt dit uit in een offerte.
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in de in- en verkoop en verhuur van stroom transformatoren, installaties en machines. Onze opdrachtgever is opgericht in 2012 en is gevestigd in Bergambacht.Het is een ontzettend informeel, dynamisch en groeiend bedrijf waar je veel verantwoordelijkheid krijgt. Bij hen krijg je de kans om in een hechte groep mee te bouwen aan een mooi bedrijf.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Je hebt ervaring in de elektrotechniek op het gebied van middenspanning;
- Goede beheersing Nederlandse taal;
- Kennis van Ms Office;
- Een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je werkt secuur en je bewaart goed het overzicht;
- Rijbewijs B is een vereiste;
- Bij voorkeur woonachtig in omgeving Krimpenerwaard.
Wat heeft onze opdrachtgever te bieden?
- Salaris tussen €3000 – €6000
- Een goed koffiezetapparaat, een heerlijke werkplek, een zit-sta bureau en een prachtig uitzicht vanaf je bureau over de weilanden van Krimpenerwaard;
- Werken in een modern, jong bedrijf met ambitieuze plannen;
- Electrische auto van de zaak;
- Deelname pensioenfonds PMT;
- Kans op een bonus in December;
- Elke vrijdag wordt er getrakteerd op de snackbar;
- Flexibele werkuren door middel van tijd voor tijd;
- Een baan met veel verantwoordelijkheid;
- Leuke, informele sfeer binnen een snelgroeiend bedrijf.
Enthousiast?
Zie jij jezelf na dit gelezen te hebben hier wel werken? Solliciteer dan meteen, binnen 2 werkdagen laten we je weten of we rond de tafel kunnen zitten of niet. Of bel/ app direct naar Gerrard: 06 – 47 33 55 63. Wees er snel bij, voor dat je het weet is iemand anders je al voor. De koffie staat al klaar.
Solliciteer direct
winkelmedewerker
winkelmedewerker
- Bedrijf: BRITT FASHION AND MORE
- Locatie: 's-Gravenhage
Verkoper/verkoopster voor dameskleding in den haag bij britt fashion and more.
Functie omschrijving klanten deskundig helpen en adviseren waar dit nodig is.
Andere taken kunnen zijn: het prijzen en uitpakken van goederen, het inrichten van een etalage, het adviseren van klanten en de werking van producten uitleggen, het bijhouden het openen en sluiten van de winkel, het opmaken van rekeningen, het inpakken van cadeaus of verkoopklaar maken van producten, de winkel netjes houden en schoon houden.
Solliciteer directGrafisch vormgever
Grafisch vormgever
- Bedrijf: North Actionsports Group B.V.
- Locatie: Katwijk
Heb jij affiniteit met de watersport en ben je een kei in het grafisch en digitaal ontwerpen? Reageer dan snel op deze leuke functie!
Wat ga je doen?
Als grafisch ontwerper bedenk je de mooiste concepten met diepgang en inspiratie uit de watersport. Je vertaalt je concepten naar hoogwaardige ontwerpen met het doel te informeren, inspireren en betrokkenheid te creëren. Samen met het team, die bestaat uit ervaren en getalenteerde creatievelingen, zal je concepten omzetten naar visuele designs die de merken versterken. Je werkt o.a. aan: advertenties, productieboeken, logo’s, banners, social media-items en nog veel meer.
Werktijden
De werkdagen zijn maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.
Over de werkgever
Onze opdrachtgever is een leuk en ontzettend sportief bedrijf! Ze zijn marktleider op het gebied van watersport en ontwikkelen o.a. kleding en andere producten.
Wat vragen wij?
- Affiniteit met watersport is een vereiste;
- Minimaal een MBO/HBO diploma richting grafisch/digitaal ontwerp;
- Minimaal 2 jaar ervaring;
- Uitstekende Adobe vaardigheden;
- een goede mate van zelfstandigheid;
- On- en offline ervaring;
- Je bent proactief.
Wat bieden wij?
- Een marktconform salaris.
- Maar liefst 26 vrije dagen!
- Een afwisselende functie.
- Aantrekkelijke personeelskorting op de producten.
- Personeelsuitjes en vrijdagmiddagborrel.
- Doorgroeimogelijkheden.
- Gezamenlijke lunch en activiteiten vanuit het bedrijf, waaronder massage, yoga en bootcamp.
- Gebruik van de fitnessruimte.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan direct. Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact met ons opnemen via 071-8883348 of 071-4020520.
Solliciteer direct
Allround Elektromonteur
Allround Elektromonteur
- Bedrijf: IJzerman Elektrotechniek B.V.
- Locatie: Ouderkerk aan den IJssel
Als het puntje bij het paaltje komt ben jij degene waar het om draait! Als allround elektromonteur zorg jij voor verbinding en mobiliteit. Je pakt de draad op waar andere die laten liggen en vol energie voorzie je de klanten van het beste resultaat.
Wat houdt het werk in?
- Installeren, onderhouden en repareren van elektrotechnische systemen
- Uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden aan elektrotechnische systemen
- Oplossen van storingen in elektrotechnische systemen
- Adviseren van klanten over elektrotechnische installaties
- Werken volgens veiligheidsvoorschriften en protocollen
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is gevestigd in Ouderkerk aan den IJssel en is een groeiend bedrijf wat zich kenmerkt door een open werksfeer waar je werk wordt gewaardeerd. Onze opdrachtgever richt zich voornamelijk op het installeren en onderhouden van elektrotechnische systemen voor de utiliteitsbouw, industrie en particuliere sector. Hierbij kan gedacht worden aan elektrotechnische installaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten, verlichtingssystemen, beveiligingssystemen, en meterkasten.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Je bent handig en hebt technisch inzicht
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Elektromonteur
- Je bent in het bezit van rijbewijs B en eigen vervoer
- Je hebt een klantgerichte instelling en bent communicatief vaardig
- Je kunt goed zelfstandig werken, maar ook in teamverband functioneer je goed
- Leidinggevende capaciteiten is fijn meegenomen
Wat heeft onze opdrachtgever jou te bieden?
- Onze opdrachtgever biedt je een baan in een energieke sfeer;
- met veel vrijheid, uitdaging en fijne collega’s.
- uitstekende doorstroommogelijkheden
- Salaris tussen de €2400 – €3300
Interesse?
Ben jij de elektromonteur die wij zoeken? Solliciteer dan meteen. Wil je eerst wat meer informatie? Neem dan contact op met Gerrard. App of bel Gerrard op 06 47335563 of stuur een mail naar gerrard@breevaartpersoneel.nl. Zien we je snel? We hebben de koffie klaar staan!
Solliciteer direct
Elektromonteur
Elektromonteur
- Bedrijf: IJzerman Elektrotechniek B.V.
- Locatie: Ouderkerk aan den IJssel
Ben jij een ervaren elektromonteur én wil jij je specialiseren in het plaatsen van laadpalen? Dan zijn wij opzoek naar jou!
Wat houdt het werk in?
- Installeren, onderhouden en repareren van elektrotechnische systemen
- Uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden aan elektrotechnische systemen
- Oplossen van storingen in elektrotechnische systemen
- Adviseren van klanten over elektrotechnische installaties
- Werken volgens veiligheidsvoorschriften en protocollen
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is gevestigd in Ouderkerk aan den IJssel en is een groeiend bedrijf wat zich kenmerkt door een open werksfeer waar je werk wordt gewaardeerd. Onze opdrachtgever richt zich voornamelijk op het installeren en onderhouden van elektrotechnische systemen voor de utiliteitsbouw, industrie en particuliere sector. Hierbij kan gedacht worden aan elektrotechnische installaties voor nieuwbouw- en renovatieprojecten, verlichtingssystemen, beveiligingssystemen, en meterkasten.
Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?
- Je bent handig en hebt technisch inzicht
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Elektromonteur
- Je bent in het bezit van rijbewijs B en eigen vervoer
- Je hebt een klantgerichte instelling en bent communicatief vaardig
- Je kunt goed zelfstandig werken, maar ook in teamverband functioneer je goed
- Leidinggevende capaciteiten is fijn meegenomen
Wat heeft onze opdrachtgever jou te bieden?
- Onze opdrachtgever biedt je een baan in een energieke sfeer;
- met veel vrijheid, uitdaging en fijne collega’s.
- uitstekende doorstroommogelijkheden
- Salaris tussen de €2400 – €3300
Interesse?
Ben jij de elektromonteur die wij zoeken? Solliciteer dan meteen. Wil je eerst wat meer informatie? Neem dan contact op met Gerrard. App of bel Gerrard op 06 47335563of stuur een mail naargerrard@breevaartpersoneel.nl.Zien we je snel? We hebben de koffie klaar staan!
Solliciteer direct
Projectmedewerker HR 2023
Projectmedewerker HR 2023
- Bedrijf: Thermo King Transportkoeling B.V.
- Locatie: Rotterdam
een 3-tal projecten die uitgevoerd moeten worden, maar waar HR niet aan toe komt.
Het gaat om de volgende projecten;
- Onderzoek naar overstap andere Arbodienst
- Optimaliseren Receptie(-functie)
- Digitaliseren personeelsdossiers in ADP
Mijn inschatting is, dat er 6 tot 7 maanden voor nodig zal zijn. De ideale kandidaat is iemand die ervaren is in project management (b.v. Prince2 of vergelijkbaar), en affiniteit heeft met HR. Kan ook iemand zijn die pas is afgestudeerd.
Over Ons
Jouw business is onze uitdaging. Of het nu gaat om vraagstukken op het gebied van milieu, geluid of voedselveiligheid: Thermo King Transportkoeling heeft alle kennis en expertise in huis om jouw logistieke proces en koudeketen te optimaliseren. Met oplossingen op het gebied van nationaal en internationaal transport, Pharma, Retail en Intermodaal transport is Thermo King Transportkoeling dé partner op het gebied van geconditioneerd transport. Lees meer over ons op deze pagina.
Thermo King Transportkoeling is gespecialiseerd in het ontwikkelen, monteren en onderhouden van koelmachines voor wegtransport. In samenwerking met Thermo King Europa en onze moederorganisatie Trane Technologies zorgen wij ervoor dat jouw goederen worden vervoerd op de juiste temperatuur. Met 10 servicevestigingen in Nederland, ondersteunen wij jou naast het kiezen van de juiste koelmachine, ook met het monteren en onderhouden van de koelmachine.
Door onze krachten te bundelen met Frigoblock staat een compleet portfolio van producten en diensten voor je klaar. En waar je ook gaat; je kunt vertrouwen op het grootste, wereldwijde serviceapparaat met uitsluitend gecertificeerde technici.
Geschiedenis
Thermo King Transportkoeling, zoals momenteel operationeel in Nederland, is ontstaan in 2001 dankzij een overdracht van alle aandelen Grenco aan Thermo King door Grasso Koninklijke Machinefabrieken N.V., onderdeel van de GEA Grasso groep.
Tot dat moment zorgde Grenco Transportkoeling B.V. voor de distributie van de door Thermo King geproduceerde koelunits, alsmede onderdelen voor trucks en trailers, waarbij tevens de service-, onderhouds- en reparatiediensten door Grenco werden uitgevoerd.
Thermo King maakte deel uit van Ingersoll Rand en produceert en distribueert naast transportkoelsystemen voor zeecontainers, benodigdheden voor o.a. transportkoelsystemen voor onder andere trucks en trailers. Daarna is Ingersoll Rand overgenomen door het huidige Trane Technologies.
Solliciteer direct
schoonmaker
schoonmaker
- Bedrijf: Gom Schoonhouden
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Het schoonhouden en onderhouden van verschillende panden.
De werkzaamheden kunnnen op verschillende tijdstippen plaatsvinden.
De werkzaamheden die verricht moeten worden zijn onder andere:
Alles stof vrij maken, bureaus en of meubells afdoen. Stofzuigen en Dweilen.
Spinnen raggen weg halen. Ze werken met verschillende kleuren doekjes en f methodes.
Solliciteer directSchoonmakeer
Schoonmakeer
- Bedrijf: Gom Schoonhouden
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Het schoonhouden en onderhouden van verschillende panden.
De werkzaamheden kunnnen op verschillende tijdstippen plaatsvinden.
De werkzaamheden die verricht moeten worden zijn onder andere:
Alles stof vrij maken, bureaus en of meubells afdoen. Stofzuigen en Dweilen.
Spinnen raggen weg halen. Ze werken met verschillende kleuren doekjes en f methodes.
Solliciteer directCommissioning Engineer bij VONK (tijdelijke inzet)
Commissioning Engineer bij VONK (tijdelijke inzet)
- Bedrijf: VONK EUA B.V.
- Locatie: Zwolle
VONK is een internationale leverancier van technologische oplossingen op het gebied van Power Conversion, Electrical & Instrumentation (E&I) en Control & Automation (C&A). Met onze ervaring, opgebouwd in de afgelopen 85 jaar, creëren we waarde voor klanten in verschillende marktsegmenten: hernieuwbare energie, nucleaire verrijking, conventionele energie en defensie.
VONK heeft een kantoor in Zwolle en een werkplaats voor de assemblage in Meppel. Daarnaast zijn er vestigingen in Frankrijk, Brunei en Dubai. Onze organisatie richt zich op het versnellen van de energie transitie door slimme oplossingen op het gebied van energieopwekking, -opslag en distributie te leveren. Evenals oplossingen voor groene waterstof-productie. We doen dit met ongeveer 70 collega’s al meer dan 85 jaar.
Iedere klant en elk project van VONK is uniek, maar onze missie blijft hetzelfde:
–de juiste innovatieve oplossing vinden voor de meest complexe uitdagingen–
VONK kan de meeste toegevoegde waarde bieden in complexe projecten waarin snel geleverd moet worden in lastig bereikbare gebieden. Betrouwbaarheid, innovatie, flexibiliteit en vakbekwaamheid zijn waar VONK voor staat.
Voor onze ontwikkelende en groeiende organisatie zijn we, voor de duur van deze opdracht, op zoek naar een Commissioning Engineer. Naar verwachting zal dit enkele weken in beslag nemen.
Takenpakket
Als Commissioning Engineer kun je ingezet worden voor onder andere assemblage-werkzaamheden in onze workshop in Meppel. Verder zul je een belangrijke bijdrage leveren aan het uitvoeren van service- en onderhoudswerkzaamheden bij één van onze opdrachtgevers in Almelo.
Functie eisen
· Je hebt gedegen technische kennis;
· Je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie;
· Een screening van de AIVD is vereist voor het uitvoeren van deze werkzaamheden;
· De uren worden in overleg ingevuld.
Persoonskenmerken
· Je bent communicatief vaardig en een visitekaartje voor onze organisatie;
· Je kunt prima zelfstandig werken;
· Je hebt een grote mate van verantwoordelijkheidsgevoel;
· Je bent flexibel inzetbaar (alles gaat uiteraard in overleg).
Wat bieden wij
· Een prettige werkomgeving met een enthousiast en gemotiveerd team;
· Een marktconform salaris;
· Wij regelen het vervoer naar de opdrachtgever in Almelo indien nodig;
· Jouw bijdrage maakt de energietransitie mede mogelijk!
Interesse
Mocht je interesse hebben in deze veelzijdige functie en voldoe je aan de gestelde eisen, reageer dan zo spoedig mogelijk via deze link:
Nb: De uitslag van de screening door de AIVD kan enkele weken op zich laten wachten, pas daarna kun je worden ingezet bij onze opdrachtgever.
Solliciteer directSalarisadministrateur
Salarisadministrateur
- Bedrijf: Het Flexhuis
- Locatie: Rotterdam
Werksysteem is met AFAS Profit.
De kandidaat moet zelfstandig kunnen werken. Het gaat om de uitvoer van basis administratieve en controle werkzaamheden bij de salarisadministratie van het Maasstad Ziekenhuis.
Werksysteem is met AFAS Profit.
De kandidaat moet zelfstandig kunnen werken. Het gaat om de uitvoer van basis administratieve en controle werkzaamheden bij de salarisadministratie van het Maasstad Ziekenhuis.
Solliciteer directProductiemedewerker scooter en fiets reparatie
Productiemedewerker scooter en fiets reparatie
- Bedrijf: MECHS B.V.
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Do you want to be part of a fast growing company?
Are you interested in technology and looking for long-term job at 1 company?
Then we have the perfect job for you!
For our company we are looking for production employees who like to assemble scooters and prepare them for use.
What do we offer:
– A starting salary of €11,75 per hour.
+* vacationhours 0,10%*
+* vacationmoney 0,08%*
– Working hours 8:00 – 17:00.
– Weekly payment of salary (every Wednesday).
– A long-term job.
– Working at one of the most growing companies in the Netherlands!
– Possibility of direct contract at the company after good performance.
Who are we looking for:
– You live in the Den Bosch area.
– You have ambition and want to make a career in the Netherlands.
– You are available full-time.
– You speak good English or Dutch.
– You take the work seriously.
– No mechanic experience necessary.
Are you interested in this job?
Then contact us directly!Do you want to be part of a fast growing company?
Are you interested in technology and looking for long-term job at 1 company?
Then we have the perfect job for you!
For our company we are looking for production employees who like to assemble scooters and prepare them for use.
What do we offer:
– A starting salary of €11,75 per hour.
+* vacationhours 0,10%*
+* vacationmoney 0,08%*
– Working hours 8:00 – 17:00.
– Weekly payment of salary (every Wednesday).
– A long-term job.
– Working at one of the most growing companies in the Netherlands!
– Possibility of direct contract at the company after good performance.
Who are we looking for:
– You live in the Den Bosch area.
– You have ambition and want to make a career in the Netherlands.
– You are available full-time.
– You speak good English or Dutch.
– You take the work seriously.
– No mechanic experience necessary.
Are you interested in this job?
Then contact us directly!
Solliciteer directMedewerker Customer Service
Medewerker Customer Service
- Bedrijf: North Actionsports Group B.V.
- Locatie: Katwijk
Ben jij een klant- en servicegericht, flexibel en stressbestendig? Ben jij accuraat en heb je oog voor details? Heb je dan ook nog administratieve ervaring? Dan ben jij die we zoeken!
Functieomschrijvingen
Als Medewerker Customer Service zal je telefoon aannemen en receptiewerkzaamheden doen zoals verzenddocumenten opstellen en coördineren en service verlenen aan agenten en distributeurs en zal je het contact onderhouden tussen verschillende vervoerders.
Daarnaast:
- Zorg je voor de facturatie van binnen en buiten EU orders;
- Ga je de orders inboeken als zending of gereed maken voor verwerking voor het magazijn;
- Klachten in behandeling nemen en ze te proberen op te lossen;
- Signaleren van tekortkomingen in de processen hoort hier ook bij je taken.
Kortom een leuke en zeer veelzijdige baan!
Over de opdrachtgever
Het is een leuk en sportief bedrijf op het gebied van watersport. Zij zijn uitgegroeid tot de marktleider van producten voor bijvoorbeeld het kitesurfen en inmiddels leveren zij producten aan meer dan 70 landen.
Functie-eisen
- Een afgeronde administratieve mbo-opleiding.
- Ervaring en inzicht in logistieke processen.
- Ervaring m.b.t. het opstellen van verzend documenten.
- Ervaring met ERP-systemen.
- Kennis van diverse computerapplicaties , waaronder MS Office.
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel in woord als in schrift).
Wat beiden wij
- Een goed salaris.
- Een goede pensioenregeling.
- Werken in een dynamische en snelgroeiende organisatie.
- Een aantrekkelijke personeelskorting op producten.
- Bedrijfslunch en leuke bedrijfsactiviteiten zoals fitness, yoga en massage
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul onderstaand inschrijfformulier in en upload je cv.
Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348
Solliciteer direct
Administratief Medewerker P&O
Administratief Medewerker P&O
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Veenendaal
Voor MAYFORCE zijn we op zoek naar een administratief medewerker P&O. Verdien tot wel 2000 per maand bruto (o.b.v. 24 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Over de opdracht:
We werken zowel vanuit kantoor in Veenendaal als vanuit huis. De locatie waar gewerkt wordt wordt in overleg bepaald. Verantwoordelijk voor de volledige administratieve afhandeling tijdens het werving- en selectieproces. Verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling rondom ingehuurde medewerkers van aanvraag tot afhandeling. Het betreft een in eerste instantie tijdelijke inhuur vanwege toegenomen druk op de arbeidsmarkt, stijgende vacatures en het verwerken van achterstanden in het inhuur proces. De organisatie doet onderzoek en laat zich adviseren over structurele inbedding van de taken in de organisatie. De betreffende kandidaat gaat nauw samenwerken met de P-adviseurs, recruiter en administratieve ondersteuning.
Competenties:
- Nauwkeurig
- Communicatief vaardig
- Zelfstandig
Over de organisatie:
De opdrachtgever is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De opdrachtgever heeft een bruisende binnenstad met een groot en gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum voor de regio en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en diverse andere nieuwbouwlocaties zoals Veenendaal-oost, zal Veenendaal naar zo’n 70.000 inwoners groeien. Ook persoonlijke groei van onze medewerkers staat centraal in Veenendaal. De opdrachtgever stimuleert hen om zich steeds verder te ontwikkelen. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.
Functie eisen:
- Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als administratief medewerker;
- Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie;
- Aantoonbare werkervaring met administratieve werkzaamheden irt personeel- en organisatie werkzaamheden;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Excel
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Graag ontvangen wij in een persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat jij over de gevraagde competenties beschikt. Na het versturen van jouw CV en motivatiebrief, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Medewerker Backoffice Burgerzaken
Medewerker Backoffice Burgerzaken
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Nijkerk
Voor MAYFORCE zijn we op zoek naar een medewerker backoffice burgerzaken. Verdien tot wel 4200 per maand bruto (o.b.v. 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Over de opdracht:
Als backoffice medewerker Burgerzaken ben jij het representatieve en klantgerichte aanspreekpunt en gezicht van het bedrijf voor onze inwoners.
Je voert onder andere de volgende werkzaamheden uit:
- Je verstrekt de juiste informatie en behandelt op een zorgvuldige en efficiënte wijze diverse aanvragen, zoals reisdocumenten, rijbewijzen, VOG’s, gegevensverstrekking uit de BRP en uittreksels BRP.
- Je voert primaire taken uit voor de werkzaamheden burgerlijke stand.
- Je brengt mutaties aan in de basisregistratie personen.
- Je voert werkzaamheden uit in het kader van identiteit en fraude en je signaleert en meldt ondermijning.
- Je beoordeelt van legitimiteit van identiteitsdocumenten.
- Je vindt het leuk deze werkzaamheden uit te voeren in wisseldiensten en je bent zodoende eventueel ook op dinsdag en/of donderdag beschikbaar tot 20.00 uur.
- aanvragen op het terrein van BRP, nationaliteitswetgeving, internationaal privaatrecht, naturalisatie en verwerking mutaties in het systeem;
- 1einschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland;
- beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten;
- aangiften burgerlijke stand, zowel aan de balie als digitaal en verwerken mutaties;
- indelen van huwelijken en partnerschapsregistraties;
Competenties:
- Overzicht bewaren;
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
- Klantgericht;
- Gedisciplineerd en nauwkeurig;
- Stressbestendigheid en toont passende flexibiliteit;
- Teamplayer.
over de organisatie:
De opdrachtgever is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.
Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkel mogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.
De opdrachtgever is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als opdrachtgever faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.
Functie eisen:
- Minimaal een afgeronde opleiding op MBO4 niveau;3.
- Een uurtarief maximaal € 67,50 exclusief btw
- Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker back office Burgerzaken.
- Een afgeronde opleiding AABZ/BOBZ en/ of een diploma persoonsinformatiemanagement/ identiteitsmanagement Publieksacademie NVVB . Aantoonbare kennis en ervaring met applicaties voor Burgerzaken, bij voorkeur Centric .
- Bereidheid om wisseldiensten te draaien, ook tijdens de avond openstelling
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Graag ontvangen wij in een persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat jij over de gevraagde competenties beschikt. Na het versturen van jouw CV en motivatiebrief, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Medewerker team Financieel Klantbeheer (uitkeringsadministratie)
Medewerker team Financieel Klantbeheer (uitkeringsadministratie)
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Bussum
Voor MAYFORCE zijn we op zoek naar een medewerker team financieel klantbeheer (uitkeringsadministratie). Verdien tot wel 3732 per maand bruto (o.b.v. 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Over het team:
Het team Financieel Klantbeheer bestaat uit 4 bevlogen collega’s. Één van hen gaat in de loop van dit jaar met pensioen. We willen zorgen voor voldoende tijd en ruimte voor een goede overdracht van werkzaamheden. En nu zich deze mogelijkheid voordoet gaan we voor een win/win situatie! We zoeken een nieuwe collega die:
- in staat is om goed samen te werken met het team
- het financieel klantbeheer zorgvuldig uitvoert én daarnaast
- verbetermogelijkheden signaleert en implementeert. We willen graag dat je kritisch met ons meekijkt. Hoe doen we het werk nu? Kan dit beter? Efficiënter? Zijn er nog onbenutte mogelijkheden op het gebied van digitaliseren, automatiseren.
De werkzaamheden:
- Het signaleren van verbetermogelijkheden en een bijdrage leveren aan verbeterprojecten;
- Het vervullen van een rol als vraagbaak voor klanten en collega’s;
- Het verwerken van besluiten tot uitbetaling, wijzigingen, opschorting en beëindiging van uitkeringen;
- Het periodiek beoordelen van inkomsten met als doel het verrekenen met de uitkering;
- Het maken van herberekeningen en het opstellen van vorderingen;
- Het afhandelen van verzoeken tot beslaglegging op de uitkering en het afhandelen van info en wijzigingsverzoeken met betrekking tot beslag;
- Draaien van betaalruns, aanmaken van betaallijsten en voorbereiding van de aansluitingen met het financiële systeem (Decade);
- Verwerken en afhandelen van IB-signalen;
- Voorbereidende werkzaamheden van het Jaarwerk.
Competenties:
- Initiatiefrijk
- Samenwerken
- Klantgericht
- Zorgvuldig
Over de organisatie:
Werken bij de opdrachtgever is samen wonen, werken, ondernemen en plezier maken in een groen gebied met een rijke geschiedenis.
De opdrachtgever is de jongste gemeente van het Gooi. Sinds 1 januari 2016 is de opdrachtgever ontstaan uit een fusie van Bussum, Muiden, Muiderberg en Naarden. Het gebied barst van de historie en cultuur en staat bekend om zijn prachtige natuurgebieden en waterrijke omgeving aan het Naardermeer en IJmeer.
De opdrachtgever heeft ongeveer 450 medewerkers. Al deze mensen zijn verschillend. In interesses, overtuigingen, afkomst, leeftijd en passies. We vinden het belangrijk om dit terug te zien in onze organisatie; diversiteit zorgt voor rijkere inzichten en betere resultaten.
Samen met inwoners, ondernemers en andere partijen werken we aan een omgeving waarin iedereen zich thuis voelt. Samen zoeken we continu naar mogelijkheden om blijven verbeteren.
Functie eisen:
- Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
- Een afgeronde opleiding als Medewerker Uitkeringsadministratie bij een gemeente of een vergelijkbare opleiding
- Aantoonbare werkervaring waarbij je een bijdrage hebt geleverd aan verbeterprojecten
- Aantoonbare werkervaring met Suite4SD
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Graag ontvangen wij in een persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat jij over de gevraagde competenties beschikt. Na het versturen van jouw CV en motivatiebrief, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
webredacteur KIJK
webredacteur KIJK
- Bedrijf: ROULARTA MEDIA NEDERLAND B.V.
- Locatie: Amsterdam-Duivendrecht
Voor de website van het tijdschrift KIJK (www.kijkmagazine.nl) zoeken wij een webredacteur voor ca. 10 in de week. Ben jij beschikbaar voor en ca. 10 uur per week?
KIJK bestaat al ruim 50 jaar en veel mensen zijn met het tijdschrift opgegroeid. Je had zelf een abonnement of je las het samen met je broer, zus, vader, oom, tante of de buren. Inmiddels is KIJK, net als veel van zijn lezers, volwassen geworden en uitgegroeid tot een inspirerende gids in de complexe, maar fascinerende wereld van de wetenschap en technologie. En in een tijd van social media, snelle feiten, ongefundeerde meningen en fake news, zijn betrouwbare, journalistieke artikelen belangrijker dan ooit.
Solliciteer directSpecialist jeugd
Specialist jeugd
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Eindhoven
Voor MAYFORCE zijn we op zoek naar een specialist jeugd. Verdien tot wel 4000 per maand bruto (o.b.v. 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Wat ga je doen?
De opdrachtgever richt zich op het inzetten van duurzame en effectieve zorg voor inwoners. Door de focus op duurzaamheid en effectiviteit, creëert het bedrijf grip op o.a. de kosten van de 2e lijn inzet op gebied van WMO en Jeugd.
Als Specialist Jeugd lever je hieraan de volgende bijdrage:
- Je adviseert en coacht SKJ geregistreerde generalisten, gevraagd en ongevraagd, over de te zetten stappen in het ondersteuningstraject van een inwoner.
- Je kijkt hierbij integraal waarbij je werkt volgens de richtlijnen en kaders vanuit de Jeugdwet.
- Je adviseert generalisten bij het aanvragen van product diensten.
- Je neemt deel aan multidisciplinaire gespreksvoering ten behoeve van ondersteuning van de generalist.
- Je sluit aan bij casuïstiekbesprekingen om daarin generalisten op jouw expertisegebied extra te bevragen.
- Je herkent en onderkent signalen van veiligheidsrisico’s en weet hoe je hierin dient te handelen.
- Je werkt kostenbewust met de transformatie en de financiële uitdagingen van de stad in gedachten.
- Je neemt beslissingen t.a.v. de inzet van 2e lijn jeugdhulp en draagt dit besluit ten behoeve van de administratieve verwerking over aan administratief medewerkers SB.
- Je draagt bij aan beleid- product- en methodiekontwikkeling, zodat vanuit inhoudelijk perspectief door middel van het beleid en de methodieken is ingespeeld op ontwikkelingen en bijbehorende innovaties .
- Je geeft gedurende 8 uur per week invulling aan cliëntcontact om te voldoen aan de richtlijnen van jeugdwerk.
Uiteraard spelen de hoofddoelen van de Jeugdwet in jouw advisering en handelen een belangrijke rol, te weten het versterken van de eigen kracht en het probleemoplossend vermogen van kinderen, jongeren en gezinnen, het organiseren van hulp dichtbij de burger en het op elkaar afstemmen van de verschillende vormen van zorg en hulp (één gezin, één plan, één regisseur).
Over de opdrachtgever:
De stad Eindhoven is bijzonder door de combinatie van technologie, design en kennis en barst van de energie. Verbeelding, creativiteit en daadkracht gaan hier hand in hand. De opdrachtgever faciliteert en ondersteunt de stad en haar inwoners. We hebben één gezamenlijk doel: Eindhoven beter en sterker maken. Daarvoor zetten we elke dag onze talenten en vakmanschap in.
Jouw profiel:
- Een afgeronde HBO-opleiding Social Work of aanverwant.
- SKJ registratie.
- Kennis van (erkende) (therapeutische) (crisis)interventies en behandelmethoden en in dat verband het herkennen van problematiek en zorgbehoefte op het snijvlak van 1e en 2e lijn jeugdhulp.
- Kennis van het jeugdzorgsysteem.
- Kennis hebben van en ervaring hebben in één van de volgende specialismen: psychiatrie, GGz jeugd, LBV, Verslavingszorg, drang- en dwang jeugdzorg.
- Ervaring met het raadplegen en toepassen van een ‘product- en diensten-catalogus’ of een ‘wegwijzer jeugdhulp’.
- Procesregie bij stagnatie: in staat zijn om in gesprek te gaan met ouders en betrokken generalisten om de ondersteuningsvraag van het gezin helder te krijgen en de mogelijke oplossingen in kaart te brengen.
- Verbinder zijn tussen partijen (in allerlei vormen) en sturen op adequate oplossingen in het belang van het gezin en kind.
- Affiniteit met aanpalende terreinen, zoals contractmanagement en inkoop.
- Sterke communicatieve en schriftelijke vaardigheden.
- Proactieve, inventieve outreachende attitude.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Graag ontvangen wij in een persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat jij over de gevraagde competenties beschikt. Na het versturen van jouw CV en motivatiebrief, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct
Klantondersteuner-WMO & Jeugd
Klantondersteuner-WMO & Jeugd
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Vlissingen
Voor MAYFORCE zijn we op zoek naar een klantondersteuner-WMO & jeugd. Verdien tot wel 4000 per maand bruto (o.b.v. 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen graag meer.
Een helpende hand bieden aan onze inwoners met een hulpvraag. Dat is wat jij graag doet en waar je goed in bent. Met een dienstverlenende aanpak help jij inwoners op het gebied van maatschappelijke ondersteuning.
Dit ga je doen:
Jij bent iemand met een groot inlevingsvermogen. Je verdiept je in de klant en zorgt dat die zich op zijn of haar gemak voelt. Tijdens het directe contact observeer en signaleer je wat wat de klant nodig heeft om mee te kunnen doen in de samenleving. Je gaat op huisbezoek, voert keukentafelgesprekken en onderzoekt op deze manier de hulpvraag. Je maakt een analyse van je observatie, stelt samen met de klant een ondersteuningsplan op en zet daarna de benodigde zorg in. Dit doe je met oog voor de behoefte van de klant en oog voor een gezond financieel kader met ondersteuning zo lang als het moet en zo kort als het kan.
Verder bewaak en beheer je het totale proces vanaf de melding tot aan het behalen van het gewenste resultaat.
Team Wmo en Jeugd:
Als een inwoner hulp, zorg of ondersteuning nodig heeft, zoekt de inwoner deze in eerste instantie in de eigen omgeving. Als dat niet of onvoldoende lukt, kan de inwoner terecht bij het Team Wmo en Jeugd. Zo kan iedereen zo lang mogelijk mee blijven doen in de samenleving.
Het Team Wmo en Jeugd is verantwoordelijk voor de uitvoering van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo), de jeugdwet, leerlingenvervoer, collectief vervoer, Wet verplichte geestelijke gezondsheidszorg (Wvggz), openbare geestelijke gezondheidszorg (Oggz), inburgering en ze voeren casusregie voor complexe casuïstiek waarin risico en veiligheidsissues spelen.
Het team biedt ondersteuning vanuit de hierboven genoemde wetten. Niet iedereen komt hiervoor in aanmerking. Als team zijn ze wettelijk verplicht om te onderzoeken of de inwoner deze ondersteuning echt nodig heeft.
Wonen in Vlissingen is wonen in een stad aan zee, met bijna 45.000 inwoners. De opdrachtgever bestaat uit 5 woonwijken en de kernen Oost-Souburg en Ritthem. De opdrachtgever biedt ruimte, natuur, strand, een rijke historie, een levendig centrum en een diversiteit aan voorzieningen.
Dit neem je mee:
- Je bent een ervaren klantondersteuner, ervaring met WMO is een must.
- Je bent een goede match met onze kernwaarden klantgericht, transparant, vakmanschap en samenwerken;
- Je beschikt bij voorkeur over een (para) medische hbo-diploma; bijvoorbeeld ergotherapie, fysiotherapie;
- Je hebt kennis van en affiniteit met de volgende aspecten: Wmo en de verschillende aandachtsvelden daarbinnen en bij voorkeur met klassieke Wmo-voorzieningen zoals hulpmiddelen, vervoer en (complexe) woningaanpassingen;
- Je bent kostenbewust
- Je hebt kennis van de Sociale Kaart;
- Je bent creatief en no-nonsense in jouw aanpak.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties).
- Reiskosten worden vergoed.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Graag ontvangen wij in een persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat jij over de gevraagde competenties beschikt. Na het versturen van jouw CV en motivatiebrief, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt samen te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik van beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van de werkgever.
Solliciteer direct