Flexwerk
Vind je volgende baan via Tentoo! Bekijk alle beschikbare vacatures hieronder en solliciteer direct. Tentoo helpt je aan een nieuwe baan door je in contact te brengen met duizenden werkgevers die zitten te springen om medewerkers. Tentoo beweegt met je mee.
Klaar voor een nieuwe stap?
In de snel veranderende arbeidsmarkt kan het ieder moment tijd zijn voor een nieuwe baan of opdracht. Ben jij toe aan een nieuwe functie? Solliciteer op één van onderstaande vacatures, of navigeer direct naar ons matchingsplatform.
Ben je werkgever en op zoek naar personeel? Neem dan direct contact op met Tentoo. Ben je een freelancer en heb je al een opdracht? Neem dan contact op met Tentoo Freelance.
VACATURES
Junior Subsidiemedewerker
Junior Subsidiemedewerker
- Bedrijf: Moongro Flex B.V.
- Locatie: 's-Gravenhage
Als Junior subsidiemedewerker ondersteun je van A tot Z de uitvoering van de subsidieregeling. Onder je
werkzaamheden vallen onder andere het bewaken van de planning en doorlooptijden. Je bent
verantwoordelijk voor de inhoudelijke- en financiële beoordeling van subsidieaanvragen en hebt
contact met de aanvragers. Medewerkers met ervaring worden ingezet voor het inwerken van
nieuwe collega’s. De medewerker legt verantwoording af aan de uitvoeringscoördinator (functionele aansturing). De Junior subsidiemedewerker kan voor meerdere uitvoeringscoördinatoren werken en voor meerdere afdelingen.
Wat ga je doen?
In de functie van Junior Subsidiemedewerker voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:
▪ Controleren van subsidieaanvragen op juistheid en volledigheid.
▪ Beoordelen aanvragen: inhoudelijke toetsing van doelen en criteria van
de regeling.
▪ Opstellen van motivatieteksten voor het toekennen of afwijzen van een
aanvraag.
▪ Geven van informatie over de regeling en het beantwoorden van vragen
van aanvragers.
▪ Aanmaken van verplichtingen in de financiële administratie SAP, zodat
de subsidie kan worden uitbetaald.
Je onderhoudt daarnaast intensief contact met interne collega’s over subsidiecasussen. Samen
bespreken jullie deze inhoudelijk en zorgen voor een goede informatieoverdracht- en uitwisseling.
Met subsidieaanvragers heb je contact over de beoordeling, beschikking en betaling van de
subsidies.
Solliciteer directAssistent technische dienst
Assistent technische dienst
- Bedrijf: Isolatiespecialist.nl Holding B.V.
- Locatie: Moerkapelle
Ben jij een handige aanpakker die graag alles netjes houdt? Kom dan ons team versterken als Assistent Technische Dienst! en lees verder….
Vacature: Assistent Technische Dienst bij onze opdrachtgever in Moerkapelle
Ben jij een handige aanpakker die graag alles netjes houdt? Kom dan ons team versterken als Assistent Technische Dienst!
Onze opdrachtgever is gevestigd in Moerkapelle en zoeken iemand die ons wil helpen met allerlei klusjes rondom het pand en ons wagenpark. Je hoeft geen ervaring te hebben, als je maar van aanpakken weet!
Wat ga je doen?
- Vegen van het terrein zodat alles er netjes uitziet
- Lampjes vervangen in ons wagenpark
- Klein onderhoud plegen aan het pand
- Zorgen dat alles netjes op zijn plek zit
- Assisteren van de technische dienst waar nodig
Onze opdrachtgever is een écht familiebedrijf, opgericht door Marc en Margreet Anker. Ze zijn getrouwd en hebben samen 4 puberkinderen, die ook veel op de zaak te vinden zijn. Marc is van de techniek en ‘even gauw, handje klap’ (oplossingsgericht) en Margreet van de cijfertjes en ‘de punten en komma’s’.
Wat vijftien jaar geleden begonnen is met een grap in de achtertuin, is uitgelopen op een professioneel isolatiebedrijf. Dagelijks zijn 65 enthousiaste mensen in de weer voor o.a. woningbouwverenigingen, aannemers, VVE’s en particuliere woningeigenaren.
Wie ben jij?
- Je houdt van netjes werken en ziet het werk liggen
- Je bent handig en kunt kleine klusjes uitvoeren
- Je vindt het leuk om in de buitenlucht te werken
- Ervaring is niet nodig, motivatie wel!
Wat bieden wij?
- Een gezellig team en een leuke werkplek
- Een salaris tussen de €14 en €18 per uur
- Flexibele werktijden: je kunt werken van 24 tot 40 uur per week, net wat jou het beste uitkomt
Interesse? Stuur je sollicitatie naar Hans via hans@breevaartpersoneel.nl of bel/app naar 06-27312297. We horen graag van je!
Solliciteer direct
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker
- Bedrijf: DAARRR
- Locatie: Roermond
Vacature: Allround Administratief Medewerker / Office Manager (10-15 uur per week)
Ik ben op zoek naar mijn rechterhand! Bij DAARRR, een kleine sociale onderneming in de zorg, zoek ik iemand die mij ondersteunt bij diverse administratieve en organisatorische taken. Het gaat om een flexibele functie waarbij je een belangrijke rol speelt in het structureren van het bedrijf.
Wat ga je doen?
– Administratie, zoals financiële overzichten, contracten opstellen, en rapporten maken
– Agendabeheer, notuleren en opvolgen van afspraken
– Contacten onderhouden met klanten en zorgpartners
– Structureren van de financiële administratie en inzicht geven in cashflow en kosten
– Juridisch administratieve taken, zoals het opstellen van zorgovereenkomsten en algemene voorwaarden
– Organiseren van evenementen en bijeenkomsten
– Mogelijk leidinggeven aan toekomstige medewerkers
**Wie ben jij?**
– Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in administratie en office management
– Je bent bekend met Google Workspace, Microsoft Office en kunt omgaan met privacygevoelige informatie
– Je bent proactief, werkt zelfstandig en hebt affiniteit met de zorg
– Je kunt goed plannen en communiceren, en bent nauwkeurig in je werk
– Ervaring met juridische administratie is een pré
**Wat bied ik?**
– Flexibele werktijden (10-15 uur per week, met mogelijk meer uren na verloop van tijd)
– Mogelijkheid om thuis te werken of op kantoor in Roermond.
– Een rol waarin je direct bijdraagt aan de groei van een klein bedrijf
– Optie om in loondienst te komen of als zelfstandige te werken
– Een langdurige werkplek waarbij je een vast gezicht wordt binnen de organisatie
– Groeimogelijkheden
Interesse? Stuur je CV en korte motivatie naar [e-mailadres]. Ik kijk ernaar uit om van je te horen!
Magazijnmedewerker
Magazijnmedewerker
- Bedrijf: Goods by Goedegebuure B.V.
- Locatie: Aalsmeer
Ben jij een harde werker die graag de handen uit de mouwen steekt en het overzicht weet te bewaren in een dynamische omgeving? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Magazijnmedewerker om ons team te versterken!
- Het laden en lossen van vrachtwagens
- Het controleren en verwerken van binnenkomende goederen
- Orderpicken en klaarmaken van bestellingen
- Zorgdragen voor een nette en georganiseerde werkplek
- Voorraadbeheer en het bijhouden van voorraden in het systeem
Rupskraanmachinist
Rupskraanmachinist
- Bedrijf: Boven Loonwerk B.V.
- Locatie: Slochteren
Heb jij een passie voor grondverzet en ben jij op zoek naar een nieuwe baan als rupskraanmachinist? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!!
Wat houdt de functie in?
Als rupskraanmachinist in Slochteren ben je verantwoordelijk voor het veilig en efficiënt bediening van de rupskraan op de meest uiteenlopende projecten. Als rupskraanmachinist werk je voornamelijk op grondverzet projecten, in de wegenbouw en op bouwplaatsen.
Jouw werkzaamheden bestaan als rupskraanmachinist in Slochteren uit het verplaatsen van zand, grond, puin of andere materialen. Daarnaast voer je als rupskraanmachinist graafwerkzaamheden uit en ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van de rupskraan.
Veiligheid staat bij jou als rupskraanmachinist altijd hoog in het vaandel, evenals een goede samenwerking met jouw collega’s op de werkvloer.
Wat zijn de werkzaamheden?
Dit zijn jouw werkzaamheden als rupskraanmachinist in Slochteren:
- Bedienen van de rupskraan
- Graafwerkzaamheden
- Transporteren van materialen zoals zand, grond en puin
- Onderhouden van de kraan
- Samenwerken met directe collega’s op de werkvloer
Waar ga jij aan het werk?
Als rupskraanmachinist ga jij aan het werk bij een loon- en grondverzetbedrijf in de omgeving van Slochteren. Het bedrijf staat bekend om zijn moderne machinepark, klantgerichtheid en betrouwbaarheid.
Wat wordt er van je verwacht?
Dit zijn de functie-eisen voor deze vacature van rupskraanmachinist in Slochteren:
- Relevante werkervaring als rupskraanmachinist
- In het bezit van een VCA-basis certificaat of bereid om deze te behalen
- In staat om de rupskraan veilig en efficiënt te bedienen
- Fulltime beschikbaar
Wat bieden wij?
- Een uitdagende baan voor een langere periode
- Uurloon tussen €16,- en €18,-
- Reiskosten woon-werkverkeer
- Per direct starten
Klaar voor jouw nieuwe baan als rupskraanmachinist in Slochteren? Aarzel niet en solliciteer nu! Heb je nog vragen? Stel ze aan Goos op het telefoonnummer 06-11430392 of mail naar info@tigoo.nl
Solliciteer directMedewerker Bediening
Medewerker Bediening
- Bedrijf: Hotel Noordzee Exploitatie B.V.
- Locatie: Katwijk
Vind jij het leuk om de gasten een leuke en gezellige tijd te bezorgen? Ben jij fulltime of parttime beschikbaar of ben je opzoek naar een bijbaantje en wil jij werken met leuke collega’s? Laat het ons snel weten!
Wat ga je doen?
Voor een leuk hotel/ restaurant dat onlangs overgenomen is, zijn wij op zoek naar gastvrije medewerkers die samen met het bedrijf het restaurant een boost gaan geven. Het restaurant telt 50 couverts binnen en 30 couverts buiten en kent wintertijden (wo-zo van 12.00 tot 20.00) en zomertijden (ma-zo van 10.00 tot 21.00)
Werkzaamheden:
- Restaurant opdekken en klaar maken voor de service
- Gasten verwelkomen en bedienen van een heerlijke lunch of diner
- Afrekenen met gasten middels het kassa systeem (nieuwe technologie – we werken met handhelds);
- Drankjes klaarmaken en bedienen;
- De shift afronden door het restaurant weer netjes en aangevuld en schoon achter te laten voor de volgende dienst;
- In het geval van het ontbijt – de hotelgasten warm verwelkomen bij het ontbijt, het buffet bijvullen en tafeltjes afruimen + extra werkzaamheden zoals de zaal schoonmaken na het ontbijt en voorbereiden voor de volgende ochtend.
Werktijden
- Ontbijt starten om: 6:00 uur of 8:30 uur.
- Lunch starten om: 12:00 uur.
- Diner starten om: 15:00/ 17:00 uur.
Over de opdrachtgever
Is een gezellig hotel/ restaurant in Katwijk die door de Katwijkse locals en door gasten en toeristen wordt bezocht. De keuken is modern mediterraan
Wat vragen wij?
- Je bent bereid om alles aan te pakken;
- Ervaring is een pré;
- Je bent niet snel tevreden met een gemiddelde prestatie;
- Je stopt pas als het werk klaar is;
- Je neemt verantwoordelijkheid voor het eigen werk;
- Je bent betrokken en je spreekt positief over het bedrijf.
Wat bieden wij?
- Een leuke baan bij een gezellig team;
- De mogelijkheid om door te groeien;
- Een passend salaris;
- Een leuke baan waar je per direct aan de slag kunt.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer 071-8883348.
Solliciteer direct
Magazijnmedewerker Bakkerij
Magazijnmedewerker Bakkerij
- Bedrijf: Casteleijn Brood B.V.
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Voor onze opdrachtgever, een bakkerij in Krimpen aan den IJssel, zijn wij op zoek naar een magazijnmedewerker/productiemedewerker. Interresse? Lees dan verder.
Als magazijnmedewerker bij onze opdrachtgever speel je een cruciale rol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse bakkerijactiviteiten.
Hier is wat je precies gaat doen:
– Je zorgt ervoor dat alle ingrediënten en bakmaterialen op de juiste plaats liggen en tijdig worden aangevuld.
– Je pakt de bestellingen in en bereidt deze voor, zodat de bakkerij alles heeft wat nodig is.
– Je houdt het magazijn schoon en georganiseerd, zodat alles vlot en efficiënt verloopt.
– Je ondersteunt je collega’s bij verschillende magazijnactiviteiten en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.
– Werkdag van 14.00 uur tot 23.00 uur.
Onze opdrachtgever:
Sinds 1888 is onze opdrachtgever een begrip in Krimpen aan den IJssel en omstreken. Bij onze opdrachtgever is het belangrijk dat je past binnen hun bedrijfscultuur, de Christelijke normen en waarden worden als belangrijk gezien. Als familiebedrijf hebben zij een rijke traditie opgebouwd waarin vakmanschap, passie en toewijding centraal staan. Elke dag streven zij naar de allerbeste kwaliteit, creativiteit en service, zodat hun klanten koninklijk kunnen genieten van heerlijke ambachtelijke producten. Deze hoogwaardige bakkerij combineert traditionele recepten met moderne technieken om unieke en smaakvolle lekkernijen te creëren.
Wat vragen wij?
– Je kunt je vinden in de bedrijfscultuur van onze opdrachtgever
– Enthousiasme: Je bent gemotiveerd en hebt plezier in je werk.
– Organisatorisch talent: Je houdt van overzicht en zorgt ervoor dat alles op de juiste plek staat.
– Teamspeler: Je werkt graag samen en bent behulpzaam naar je collega’s.
– Flexibiliteit: Je kunt goed omgaan met veranderingen en hebt een hands-on mentaliteit.
Wat hebben wij te bieden?
– Je werkt in een familiebedrijf met een gezellig team.
– Salaris tussen de €2300 – €2700 op basis van 40 uur.
Ben jij de logistiek medewerker die wij zoeken? Stuur dan je cv en motivatie naar Maaike. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Maaike via telefoonnummer 06-10953418 of stuur een e-mail naar maaike@breevaartpersoneel.nl.
Solliciteer direct
Medewerker Bandboeketten
Medewerker Bandboeketten
- Bedrijf: Kariflex B.V.
- Locatie: Rijnsburg
Barst jij van de motivatie en wil je graag aan de slag op de bloemenveiling in Rijnsburg? Laat het ons weten, wij helpen je graag aan deze leuke baan, waar je per direct kunt beginnen!
Wat ga je doen?
Als Medewerker Bandboeketten ga je je hoofdzakelijk boeketten bezighouden met het samenstellen van boeketten aan de lopende band. Daarnaast houd je je bezig met alle voorkomende werkzaamheden, zoals inpakken, stickeren etc. Er wordt gewerkt tot het werk klaar is daarom moet je hele dagen beschikbaar zijn.
- De werkdagen zijn van maandag, dinsdag, woensdag en eventueel vrijdag.
- De begintijden zijn afhankelijk van jouw beschikbaarheid. Je kan tussen 7.00 uur en 9.00 uur starten.
Over de opdrachtgever
De opdrachtgever is een leuke en gezellige bloemen groothandel gevestigd op Flora Rijnsburg.
Wat vragen wij?
- Ervaring zou fijn zijn, maar motivatie vinden wij het belangrijkste;
- Beheersing van de Nederlandse of Engelse taal;
- Je bent flexibel;
- Jij bent 24 – 40 uur per week beschikbaar;
- Je woont in de omgeving van Rijnsburg.
Wat bieden wij?
- Een leuke baan bij een gezellig team;
- De kans om, ook zonder ervaring, op korte termijn aan de slag te gaan.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer 071-8883348.
Solliciteer direct
Vrachtwagenchauffeur
Vrachtwagenchauffeur
- Bedrijf: Müller Fresh Food Logistics B.V.
- Locatie: Lekkerkerk
Als vrachtwagenchauffeur ben jij de schakel tussen bedrijf en klant. Jij zorgt ervoor dat goederen goed aankomen en bent het visitekaartje voor een bedrijf. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij misschien wel de kans voor jou!
Wat ga je doen?
- Leveren van goederen bij klanten
- Jouw lading op de juiste manier laden, vervoeren en lossen
- Contact met klanten en collega’s
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever bestaat al meer dan 85 jaar. Het is een echt familiebedrijf waarbij normen en waarden altijd hetzelfde zijn gebleven. Toch passen ze zich continu aan door de veranderende wereld, hierdoor zijn ze na die jaren nog steeds een groeiend en innovatief familiebedrijf.
Wie ben jij?
- Jij hebt een rijbewijs CE en een geldige code 95
- Jij hebt een bestuurderskaart
- Jij spreekt goed Nederlands
- Jij hebt geen 8-5 mentaliteit
Wat hebben wij jou te bieden?
- Arbeidsvoorwaarden volgens het CAO
- Afwisselende baan
- Fijne werksfeer
- Gezellige en ervaren collega’s
Klinkt dit als de ideale kans voor jou? Neem dan contact op met Emy! Mail haar op emy@breevaartpersoneel.nl of bel haar op 06 83413597. Dan zet zij de koffie klaar voor een gesprek.
Solliciteer direct
Receptiemedewerker
Receptiemedewerker
- Bedrijf: STG. NATIONALE OPERA & BALLET
- Locatie: Amsterdam
Receptiemedewerker
Parttime (tussen de 70 en 90 uur per vier weken)
Over ons
Nationale Opera & Ballet is een van de grootste Nederlandse culturele organisaties en bevindt zich in het hart van Amsterdam. Bij ons ontstaat de magie op het toneel. Met ruim 600 collega’s van 30 nationaliteiten werken we elke dag samen om grootse opera- en balletproducties neer te zetten. Elk detail telt en daarom hechten we waarde aan vakmanschap in elk onderdeel van onze organisatie. Het is onze missie om het leven van zoveel mogelijk mensen te verrijken met de verwondering, schoonheid en betekenis van opera en ballet. Wil jij hieraan bijdragen?
Over de functie
Als receptiemedewerker ben je het visitekaartje van NO&B. In deze functie hou je je bezig met het gastvrij ontvangen en faciliteren van medewerkers en gasten. Je werkzaamheden zijn onder andere:
- Toegangscontrole Artiesteningang & Backstage;
- Ontvangst, registratie en afhandeling goederen en post;
- Uitgifte en beheer van sleutels, toegangspassen en parkeerplekken;
- Verwerken van storingsmeldingen;
- Bediening van brandmeldinstallatie & coördineren en communicatie in geval van calamiteiten;
- Inzetbaar als onderdeel van de bedrijfshulpverleningsorganisatie (BHV);
- Je werkt in een onregelmatig dienstverband met zowel ochtend- middag- als avonddiensten.
Over jou
- Als receptionist is het belangrijk om bedrijfshulpverlenging te kunnen bieden, een BHV en EHBO diploma is daarom een vereiste. Heb je (nog) geen geldig certificaat? Dan plannen we graag met jou een cursus BHV en EHBO in;
- Je hebt daarnaast een flexibele en dienstverlenende instelling en bent stressbestendig, er gebeurt namelijk soms veel te gelijk en daarom verwachten wij dat je goed kunt schakelen en rustig kan blijven tijdens piekmomenten;
- Gastvrijheid & Veiligheid. Naast het gastvrij ontvangen van medewerkers en gasten moet je ook oog hebben voor de veiligheid en de daarbij behorende systemen.
- Wij gebruiken diverse geautomatiseerde systemen, ervaring met het gebruiken van dit soort systemen is daarom belangrijk. Heb je wel affiniteit maar nog weinig ervaring hiermee, dan leer je dat van ons.
- Voor deze functie zoeken wij iemand die de Nederlandse en Engelse taal zowel schriftelijk als mondeling uitstekend beheerst, omdat wij binnen onze organisatie met veel internationale collega’s samenwerken;
- Piketdiensten zijn onderdeel van de functie, dat betekent dat je binnen 30 minuten op locatie moet kunnen zijn. Je woont daarom binnen deze reisafstand.
Lijkt het je een uitdaging om een ondersteunende rol te spelen binnen deze bijzondere artistieke en internationale omgeving? Vind je het leuk om ook in de avonden en weekenden te werken? En heb je affiniteit met opera en ballet of ben je nieuwsgierig naar deze kunstvormen? We moedigen je aan vooral te reageren. Nationale Opera & Ballet omarmt diversiteit en inclusie. Vacatures staan open voor iedereen. Pas je niet geheel in het profiel, dan moedigen we je aan toch te solliciteren.
Wat wij bieden
- Een tijdelijk contract via Tentoo voor in elk geval een periode van zes maanden met intentie tot verlenging;
- Per week wisselende werktijden volgens een rooster, gemiddeld tussen de 70 en 90 uur per vier weken;
- Het uurloon is afhankelijk van leeftijd en ervaring en bedraagt minimaal €16,42 bruto per uur. Dit bedrag is inclusief een onregelmatigheidstoeslag van 16%;
- Verloning gaat via Tentoo, waar je kunt kiezen voor uitbetaling per week of maand.
Solliciteren
Enthousiast geworden? Solliciteer uiterlijk 29 september 2024 via de knop ‘solliciteren’ op onze website: https://werk.operaballet.nl/vacaturebank/receptiemedewerker. De eerste gesprekken vinden plaats in week 40 of 41.
Contact
Heb je vragen over de functie, stuur gerust een e-mail naar James de Vries, via j.dvries@operaballet.nl. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Susan van der Meulen, adviseur HR via s.vdmeulen@operaballet.nl.
Solliciteer directCommercieel Technisch Adviseur Buitendienst
Commercieel Technisch Adviseur Buitendienst
- Bedrijf: Leitz Service B.V.
- Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
Ben jij op zoek naar een zelfstandige buitendienstfunctie met veel vrijheid? Onze opdrachtgever biedt top arbeidsvoorwaarden zoals een iPad, iPhone en een uitstekende pensioenregeling (98% door het bedrijf). Daarnaast ontvang je €6,50 netto per dag voor lunch en werk je zonder bonussen of targets – jouw prestaties bepalen je beloning. Je start je dag vanuit huis, met flexibele werktijden, zodat je werk en privé perfect kunt combineren. Ervaring in techniek is een plus, maar jouw inzet en commerciële drive zijn het belangrijkst!
Wat ga je doen?
Als Commercieel Technisch Adviseur Buitendienst ziet je dag er als volgt uit:
- Bezoeken van bestaande klanten in jouw regio
- Verlenen van commerciële en logistieke ondersteuning bij de afhandeling van gereedschappen
- Uitbreiden van je klantenkring door het actief werven van nieuwe relaties
- Adviseren van klanten over technische producten en oplossingen
- Starten van je werkdag vanuit huis, op pad gaan naar klanten en afsluiten op de vestiging in Nieuwerkerk a/d IJssel
- Zelfstandig plannen en beheren van je klantbezoeken en dagelijkse activiteiten
- Zorgen voor de juiste balans tussen service en verkoop om de klanttevredenheid hoog te houden
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is een toonaangevende speler in de technische groothandel. Ze leveren hoogwaardige gereedschappen en staan bekend om hun uitstekende service en innovatieve oplossingen. Met een sterke focus op klanttevredenheid en langdurige relaties, investeren ze volop in de ontwikkeling van hun medewerkers. Het bedrijf heeft een informele werksfeer, biedt ruimte voor persoonlijke groei en organiseert regelmatig leuke evenementen voor het team.
Wat verwachten we van jou?
- Enthousiasme, motivatie en leergierigheid
- Een servicegerichte en commerciële instelling
- Technisch inzicht of affiniteit met techniek
- Een technische of commerciële opleiding (MBO-niveau) is een pré
- Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om relaties op te bouwen
- Een zelfstandige werkhouding
- Rijbewijs B is verplicht
Wat hebben wij te bieden?
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.500 en €3.500, afhankelijk van kennis en ervaring
- Een keuzeoptie voor een provisieregeling waarbij de verdiensten vanaf 7 maanden gekoppeld zijn aan jouw prestaties
- Uitstekende pensioenregeling: 2% eigen bijdrage, 98% door het bedrijf
- Dagelijks €6,50 netto voor lunch of andere zaken
- Beschikking over een bedrijfsauto
- iPad en iPhone
- Werken onder de CAO Technische Groothandel
- Regelmatige teamactiviteiten zoals een zomerbarbecue en kerstdiner
- Deelname aan de jaarlijkse WeCare-week, waarin bijvoorbeeld bomen snoeien of andere milieuvriendelijke activiteiten centraal staan
- Interne opleidingen om jouw kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen
- Een lange termijn positie met uitzicht op een vast contract
Heb je interesse?
Is deze functie als Commercieel Technisch Adviseur Buitendienst iets voor jou? Aarzel dan niet en solliciteer direct! Je kunt ook contact opnemen met Gerrard via 06 4733 5563 of een e-mail sturen naar gerrard@breevaartpersoneel.nl.
Solliciteer direct
Trekkerchauffeur
Trekkerchauffeur
- Bedrijf: Boven Loonwerk B.V.
- Locatie: Kolham
Ben jij in het bezit van een geldig trekker rijbewijs, heb je ervaring als trekkerchauffeur en ben jij op zoek naar een nieuwe baan? Wij zijn op zoek naar een trekkerchauffeur in Kolham. Wellicht precies waar jij naar op zoek bent!
Wat houdt de functie in?
Je bent als trekkerchauffeur in het grondverzet verantwoordelijk voor het besturen van een trekker en dumper combinatie. Naast het besturen van de trekker ben je als trekkerchauffeur ook verantwoordelijk voor het laden en lossen van verschillende materialen op de juiste plaats.
Het is als trekkerchauffeur in Kolham erg belangrijk dat je netjes om kunt gaan met de machines waarmee je werkt. Zo voer je als trekkerchauffeur regelmatig onderhouds- en reinigingswerkzaamheden aan het materieel uit.
Daarnaast ben je in staat om te werken aan de hand van de veiligheidsvoorschriften en ben je in staat om goed te communiceren met directe collega’s op de werkplek. Ook ben jij fulltime beschikbaar van maandag tot en met vrijdag.
Wat zijn de werkzaamheden?
Hierbij een greep uit de werkzaamheden als trekkerchauffeur in Kolham:
- Besturen van de trekker en dumper
- Transporteren van materialen
- Laden en lossen
- Onderhouds- en reinigingswerkzaamheden uitvoeren
- Communiceren met verschillende collega’s
Waar ga jij aan het werk?
Je gaat als trekkerchauffeur aan het werk bij een veelzijdig bedrijf, gevestigd in Kolham. Het bedrijf waar jij aan het werk gaat is onder andere specialist in grondverzet, akkerbouw en transport.
Wat wordt er van je verwacht?
Dit wordt er van jou verwacht als trekkerchauffeur in Kolham:
- Ervaring als trekkerchauffeur
- In het bezit van een geldig trekkerrijbewijs
- Op korte termijn fulltime beschikbaar
- Een flexibele werkinstelling
Wat bieden wij?
- Een uitdagende baan voor een langere periode
- Uurloon tussen €14,50 en €16,50
- Reiskosten woon-werkverkeer
- Per direct starten
Klaar voor jouw nieuwe baan als trekkerchauffeur in Kolham? Aarzel niet en solliciteer nu! Heb je nog vragen? Stel ze aan Goos op het telefoonnummer 06-11430392 of mail naar info@tigoo.nl
Solliciteer directTrekkerchauffeur akkerbouw
Trekkerchauffeur akkerbouw
- Bedrijf: Boven Loonwerk B.V.
- Locatie: Bellingwolde
Heb jij een passie voor akkerbouw en voor trekker rijden? Lees dan snel verder! Voor één van onze opdrachtgevers in de omgeving van Bellingwolde zijn wij namelijk per direct op zoek naar een trekkerchauffeur akkerbouw.
Wat houdt de functie in?
Je bent als trekkerchauffeur akkerbouw een belangrijke schakel tijdens het oogsten van aardappelen, suikerbieten en uien. Als trekkerchauffeur akkerbouw ben jij verantwoordelijk voor het veilig en efficiënt verplaatsen van gewassen naar schuren en andere opslaglocaties.
Voor deze functie als trekkerchauffeur akkerbouw in Bellingwolde is het belangrijk dat je beschikt over ruime ervaring als trekkerchauffeur. Bovendien is het belangrijk dat je als trekkerchauffeur akkerbouw geen 9 tot 5 mentaliteit hebt en een flexibele instelling hebt. Tijdens de oogstperiode wordt er ook in de avonden en in de weekenden gewerkt en het is belangrijk dat je hiertoe ook bereid bent.
Daarnaast ben jij als trekkerchauffeur akkerbouw in Bellingwolde in staat om in teamverband te werken, heb je enige technische kennis en affiniteit met de agrarische sector.
Wat zijn de werkzaamheden?
Hierbij een overzicht van jouw werkzaamheden als trekkerchauffeur akkerbouw in Bellingwolde:
- Besturen van de trekker+kieper
- Transporteren van voornamelijk aardappelen, maar ook suikerbieten en uien
- Ondersteunen bij het rooien
- Onderhoudswerkzaamheden aan de trekker uitvoeren
- Communicatie en samenwerken met collega’s
Waar ga jij aan het werk?
Je gaat als trekkerchauffeur akkerbouw aan het werk bij een groot en modern akkerbouwbedrijf in de omgeving van Bellingwolde. De dagelijkse leiding van het bedrijf is in handen van twee jonge en innovatie agrarische ondernemers en de bedrijfslocaties zijn erg modern.
Wat wordt er van je verwacht?
Er wordt het volgende van jou verwacht als trekkerchauffeur akkerbouw:
- Een geldig T rijbewijs
- Per direct fulltime beschikbaar
- Ruime ervaring als trekkerchauffeur
- Goede communicatieve ervaring en een flexibele werkinstelling
- Affiniteit met de agrarische sector
Wat bieden wij?
- Een uurloon tussen €14,50 en €16,50
- Per direct starten
- Een uitdagende baan als trekkerchauffeur akkerbouw bij een modern en innovatief akkerbouwbedrijf
Klaar voor jouw nieuwe uitdaging als trekkerchauffeur akkerbouw? Aarzel niet en solliciteer direct! Heb je nog vragen? Stel ze aan Goos via het telefoonnummer 06-11430392 of mail naar info@tigoo.nl
Solliciteer direct1e Autotechnicus + APK
1e Autotechnicus + APK
- Bedrijf: Abswoude B.V.
- Locatie: Noordwijk
Sleutel jij graag aan verschillende automerken? Heb jij ervaring en ben jij zeer gemotiveerd? Ben jij op zoek naar een goed salaris en leuke collega’s? Dan is dit de baan voor jou!
Wat ga je doen?
Als 1e Autotechnicus ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden van verschillende merken en modellen. Je werkt met moderne elektronica en je zorgt ervoor dat de werkzaamheden op een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige manier worden uitgevoerd zodat onze klanten tevreden zijn met het resultaat.
Over de opdrachtgever
De opdrachtgever is een leuk en gezellig autobedrijf en sinds de jaren ‘60 actief. Zij zijn uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf in de Duin- en Bollenstreek met o.a. een benzinestation, autocarwash, een schadeherstelbedrijf, een reparatie- en onderhoudswerkplaats en een showroom voor gebruikte en nieuwe auto’s.
Wat vragen wij
- Een afgeronde opleiding tot 1e Autotechnicus;
- Aanvullende opleidingen en certificaten op het gebied van autotechniek;
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als autotechnicus;
- APK-bevoegdheid;
- Een rijbewijs B is wel handig;
- Kennis van moderne elektronica en diagnosesystemen;
- Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid;
- Een gemotiveerde en proactieve houding.
Wat bieden wij
- Een prettige en professionele werkplek met een enthousiast team;
- Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, een pensioenregeling;
- De mogelijkheid om opleidingen te volgen.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul onderstaand inschrijfformulier in en upload je cv.
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via 071-8883348 of stuur een WhatsApp naar 06-44822837.
Solliciteer direct
Servicemonteur Liften
Servicemonteur Liften
- Bedrijf: Liften- en Machinefabriek Lakeman B.V.
- Locatie: Katwijk
Ben je die monteur die enthousiaste wordt van sleutelen, graag samenwerkt en graag iets van A tot Z opbouwt. Heb je een positieve instelling en vind je het heerlijk om variatie in je werkzaamheden te hebben? Dan ben jij die wij zoeken!
Wat ga je doen
Je gaat of alleen of samen met een collega op pad om servicewerkzaamheden aan onze liften uit te voeren. Het servicewerk bestaat uit onderhoud, oplossen van storingen en het samen met een inspecteur keuren van liften.
Ook zal je grotere reparaties uitvoeren en samen met een collega bestaande liften compleet moderniseren naar de laatste stand van de techniek.
Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een gezellig familie bedrijf. Zij hebben veel aandacht voor hun werknemers en hun veiligheid.
Wat wij vragen
- Een opleiding MBO elektrotechniek of mechatronica.
- Ervaring in de schakel- en besturingstechniek.
- Je kunt technische schema’s lezen.
- Een goede teamgeest en een gezonde dosis doorzettingsvermogen.
- Je vindt het leuk contact te onderhouden met de klant.
- Je woont in de regio (Bollenstreek / Rijnland)
Wat wij bieden
- Een afwisselende baan met verantwoordelijkheid.
- Een goed salaris met secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Kansen om te groeien.
- Een fulltime baan (07.00/ 16.00 uur)
- Een prettige werksfeer.
- Mogelijkheid op een vast dienstverband bij de opdrachtgever.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv.
Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348
Solliciteer direct
Logistiek Medewerker
Logistiek Medewerker
- Bedrijf: Colours & Green B.V.
- Locatie: Rijnsburg
Word jij gelukkig van structuur en overzicht? Ga dan aan de slag als logistiek medewerker!
Wat ga je doen?
Je zorgt ervoor dat het magazijn op orde is, klanten tevreden zijn en dat het systeem keurig wordt bijgehouden. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van inkomende en uitgaande goederen, én de opslag hiervan.
Over de opdrachtgever
Je gaat werken bij een bedrijf die wereldwijd al meer dan 25 jaar een betrouwbare leverancier van bloemisten, tuincentra, woonwinkels en stylisten is.
Wat vragen wij?
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Zelfstandigheid en secuur werken;
- In het bezit van een rijbewijs B;
- Goede beheersing van Nederlandse taal;
- Een goede motivatie.
Wat bieden wij?
- Weekenden vrij;
- Een passend salaris;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv.
Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via 071-8883348.
Solliciteer direct
Servicemonteur Installatietechniek
Servicemonteur Installatietechniek
- Bedrijf: Bernard Schulte B.V.
- Locatie: Voorhout
Ben jij een ervaren monteur in de installatietechniek en op zoek is naar een nieuwe uitdaging?
Wat ga je doen?
Als Service Monteur ben je verantwoordelijk voor het vakkundig oplossingen van storingen en het monteren en repareren van installaties van uiteenlopende aard.
Hierbij moet je denken aan:
- Repareren van installaties volgens voorschriften.
- Onderhouden van installaties volgens voorschriften en checklists.
- Oplossen van storingen aan verschillende werktuigbouwkundige en/of elektronische storingen.
- Uitbrengen van rapportages aan de technisch beheerder.
- Registreren van meerwerk en het rapporteren daarvan aan de Technisch Beheerder.
- Zorgvuldig beheren van bedrijfsmiddelen en gereedschappen.
- Naleven van en toezien op naleving van de voorschriften en procedures op het gebied kwaliteit, arbo, milieu en veiligheid.
Over de opdrachtgever
Dit installatiebedrijf is een begrip in de regio. Ze installeren en onderhouden centrale verwarming, mechanische ventilatie, airconditioning en klimaatbehandelingssystemen bij zowel bedrijven als bij particulieren. Ze staan bekend als opleidingsbedrijf en zijn gericht om mensen op te leiden in de installatietechniek. Zij begeleiden medewerkers in de praktijk en bieden volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen tot volwaardig monteur.
Het is een bedrijf waar hard gewerkt wordt! Maar daar staat een goed salaris, fijne collega’s, bedrijfsfeestjes en ontwikkelingsmogelijkheden tegenover.
Wat wij vragen
- Een MTS diploma of een afgeronde soortgelijke opleiding.
- Relevante werkervaring in de installatiebranche.
- Een F-Gassen diploma.
- VCA certificaat (of de bereidheid deze te behalen).
- Je hebt minimaal NEN 3140.
- Je bent klantvriendelijk en positief ingesteld.
- Je bent prima in staat om zelfstandig te werken.
Wat wij bieden
- Een fulltime baan met uitzicht op vast dienstverband bij een fijn familiebedrijf.
- Je gaat direct in dienst bij onze opdrachtgever.
- Salaris conform CAO.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan direct. Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact met ons opnemen via 071-8883348 of 06-44822837.
Solliciteer direct
Growth Marketer UK
Growth Marketer UK
- Bedrijf: DOG SUPPY
- Locatie: Kortrijk
**We’re looking for an English-speaking working student in Amsterdam for this role**
DogSuppy is a direct-to-consumer brand in pet health. We create tasty supplements to enhance the health and wellbeing of dogs. Developed by veterinary nutrition specialists with science-backed ingredients. Endorsed by thousands of happy pet owners.
Every day, we receive messages from customers through email and social channels showcasing before-and-after pictures or videos of how their dog’s health has progressed. This is what drives us in our mission to inspire the next million pet owners to support their dog’s health with natural supplements.
We have exciting times ahead of us. Within one year of launching, we became the leading and fastest growing pet supplements brand in the Benelux with close to 100.000 customers and a #1 rating on Trustpilot. Now, we’re further scaling our brand in the Benelux and experiencing serious traction in new markets – all while having a ton of fun along the way!
We’re looking for a English-speaking Digital Marketing working student to accelerate our growth in the United Kingdom. 10-20 hours a week, at least one full day per week at our office in Amsterdam-Central.
On a daily basis, you’ll:
- Create and execute campaigns to reach our ambitious growth targets in the United Kingdom;
- Scale new customer acquisition through paid media and influencer marketing channels;
- Collaborate with our video-editors and designers to create videos and ads.
This is for you if:
- You’re available 10-20 hours per week and can work at our office in Amsterdam-central at least one full day per week;
- You like to build and creating impact is what drives you;
- You’re versatile, you learn significantly faster than your peers and you enjoy having to figure new things out;
- You perform well in a dynamic start-up environment.
**We’re looking for an English-speaking working student in Amsterdam for this role**
Solliciteer directGrowth Marketer DE
Growth Marketer DE
- Bedrijf: DOG SUPPY
- Locatie: kortrijk
We’re looking for a German-speaking working student in Amsterdam for this role**
DogSuppy is a direct-to-consumer brand in pet health. We create tasty supplements to enhance the health and wellbeing of dogs. Developed by veterinary nutrition specialists with science-backed ingredients. Endorsed by thousands of happy pet owners.
Every day, we receive messages from customers through email and social channels showcasing before-and-after pictures or videos of how their dog’s health has progressed. This is what drives us in our mission to inspire the next million pet owners to support their dog’s health with natural supplements.
We have exciting times ahead of us. Within one year of launching, we became the leading and fastest growing pet supplements brand in the Benelux with close to 100.000 customers and a #1 rating on Trustpilot. Now, we’re further scaling our brand in the Benelux and experiencing serious traction in new markets – all while having a ton of fun along the way!
We’re looking for a German-speaking Digital Marketing working student to accelerate our growth in Germany. 10-20 hours a week, at least one full day per week at our office in Amsterdam-Central.
On a daily basis, you’ll:
Create and execute campaigns to reach our ambitious growth targets in Germany;
Scale new customer acquisition through paid media and influencer marketing channels;
Collaborate with our video-editors and designers to create videos and ads.
This is for you if:
- You’re available 10-20 hours per week and can work at our office in Amsterdam-central at least one full day per week;
- You like to build and creating impact is what drives you;
- You’re versatile, you learn significantly faster than your peers and you enjoy having to figure new things out;
- You perform well in a dynamic start-up environment.
Customer Support Medewerker
Customer Support Medewerker
- Bedrijf: DOG SUPPY
- Locatie: kortrijk
Als Customer Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van foto’s en video’s van klanten en hun honden. Daarnaast ondersteun je bij verschillende operationele taken die bijdragen aan de groei van het bedrijf. Je werkt nauw samen met andere teams om een optimale klantenervaring te waarborgen en draagt bij aan het realiseren van onze bedrijfsdoelen.
Als Customer Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van foto’s en video’s van klanten en hun honden. Daarnaast ondersteun je bij verschillende operationele taken die bijdragen aan de groei van het bedrijf. Je werkt nauw samen met andere teams om een optimale klantenervaring te waarborgen en draagt bij aan het realiseren van onze bedrijfsdoelen.
Solliciteer directEvent Medewerker
Event Medewerker
- Bedrijf: WINKELCENTRUMPROMOTIE.NL BV
- Locatie: Rosmalen
Functieomschrijving
Als event medewerker bij Winkelcentrumpromotie.nl ben je een essentieel onderdeel van ons team. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding, coördinatie en uitvoering van verschillende evenementen, zowel vanuit ons kantoor als op locatie. Je werkt nauw samen met collega’s, externe partners en artiesten om elke promotie tot een succes te maken.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Voorbereiden en opzetten van evenementen in winkelcentra.
- Coördineren van de logistiek en materiaalbeheer.
- Onderhouden van contact met leveranciers en artiesten.
- Assisteren bij de promotie en marketing van evenementen via off- en online media.
- Begeleiden en ondersteunen van evenementen op locatie.
- Verzorgen van administratieve taken gerelateerd aan onze evenementen.
Profiel:
- Minimaal een MBO-diploma.
- Beschikbaar voor minimaal 2 dagen per week (16-20 uur).
- Flexibel inzetbaar, zowel op kantoor als op locatie.
- Goede organisatorische en communicatieve vaardigheden.
- Proactief, zelfstandig en stressbestendig.
- Ervaring met mailingprogramma’s zoals Mailchimp
- Kennis in het gebruik van social media zoals Facebook en Instagram is vereist.
- Affiniteit met evenementen en promotiewerk is een pre.
- In bezit van rijbewijs B is een must.
Wat bieden wij:
- Een dynamische en afwisselende functie binnen een enthousiast team.
- Marktconform salaris.
- Flexibele werktijden.
- Mogelijkheid om werkervaring op te doen in de evenementenbranche.
Over Winkelcentrumpromotie.nl:
Winkelcentrumpromotie.nl is dé specialist in het promoten en organiseren van evenementen in winkelcentra door heel Nederland. Ons doel is om winkelcentra aantrekkelijker te maken en bezoekers een onvergetelijke winkelervaring te bieden. We werken samen met diverse winkelcentra, leveranciers en artiesten om creatieve en boeiende evenementen te realiseren.
Interesse?
Stuur ons je CV en een motivatie en vertel ons vóór 18 augustus waarom jij de perfecte aanvulling bent voor ons team. Wij kijken uit naar je sollicitatie!
Soort dienstverband: Parttime
Expected hours: No more than 20 per week
Solliciteer directErvaren Schilder – Regio Rotterdam
Ervaren Schilder – Regio Rotterdam
- Bedrijf: Het Hart Vastgoedonderhoud B.V.
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Onze opdrachtgever is een toonaangevend bedrijf in het onderhouden en renoveren van vastgoed, daarnaast houden zij zich ook bezig met het schilderen en herstellen van monumentale panden. Wij zijn op zoek naar een ervaren schilder die vakmanschap en oog voor detail combineert met passie voor het behoud van erfgoed. Heb jij ervaring met schilderwerk aan vastgoed en monumentale panden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving:
Als schilder bij onze opdrachtgever werk je voornamelijk aan de renovatie en het onderhoud van woonwijken en monumentale panden. Je zorgt ervoor dat deze gebouwen hun authentieke uitstraling behouden door gebruik te maken van traditionele en moderne technieken. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband aan uitdagende projecten in Rotterdam en omstreken.
Over onze opdrachtgever:
Onze opdrachtgever staat voor kwaliteit en vakmanschap. Zij zijn gespecialiseerd in het onderhouden, restaureren en renoveren van vastgoed, waarbij ze veel aandacht besteden aan monumentale panden. Hun team bestaat uit gepassioneerde vakmensen die trots zijn op hun werk en ernaar streven om elk project perfect af te leveren.
Wat wij vragen:
- Minimaal 5 jaar ervaring als schilder, bij voorkeur met monumentale panden
- Kennis van schildertechnieken en materialen
- Nauwkeurigheid en oog voor detail
- Zelfstandig kunnen werken en initiatief tonen
- In het bezit van een rijbewijs B
- VCA-diploma (of bereidheid dit te behalen)
Wat wij bieden:
- Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een groeiend bedrijf
- Marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden
- Werken aan unieke projecten
- Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen je vakgebied
- Een gezellig en professioneel team van collega’s
Interesse?
Ben jij de ervaren schilder die wij zoeken? Stuur dan je CV naar lars@breevaartpersoneel.nl of bel hem op 0682094793 en wie weet versterk jij binnenkort hun team!
Solliciteer direct
Fazse 3 contract
Fazse 3 contract
- Bedrijf: Coffee Bru
- Locatie: amsterdam
Heb jij een passie voor koffie en wil je werken in een dynamische en gezellige omgeving? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste barista die met liefde de perfecte koffie bereidt en onze gasten een warm welkom biedt.
Wat ga je doen?
- Bereiden van verschillende koffiespecialiteiten (espresso, cappuccino, latte, etc.).
- Adviseren van klanten over ons koffieassortiment.
- Onderhouden van de koffiemachines en zorgen voor een schone werkplek.
- Serveren van koffie, thee en lichte snacks met een glimlach.
- Creëren van een fijne sfeer waarin klanten zich thuis voelen.
Wat vragen wij van jou?
- Ervaring als barista of grote interesse om het vak te leren.
- Passie voor koffie en gastvrijheid.
- Goede communicatieve vaardigheden en klantvriendelijkheid.
- Stressbestendig en in staat om snel te schakelen tijdens drukke momenten.
- Teamspeler met een flexibele instelling.
- Bereidheid om te werken in weekenden en/of avonden.
Wat bieden wij?
- Een leuke en inspirerende werkomgeving in een gezellig team.
- Mogelijkheden om je barista-skills verder te ontwikkelen.
- Flexibele werktijden (parttime/fulltime).
- Marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Personeelskorting op heerlijke koffie en producten.
Interesse?
Ben jij de koffieliefhebber die we zoeken? Stuur je CV en een korte motivatie naar [e-mailadres] of kom langs bij onze locatie!
Wij kijken uit naar je sollicitatie! ☕️
Solliciteer directErvaren Hovenier Onderhoud – Drechtsteden
Ervaren Hovenier Onderhoud – Drechtsteden
- Bedrijf: Boudewijn Hoveniers B.V.
- Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Onze opdrachtgever een gerenommeerd hoveniersbedrijf met een passie voor groen, is op zoek naar een enthousiaste en ervaren hovenier gespecialiseerd in het onderhoud van particuliere tuinen. Met hun persoonlijke aanpak en oog voor detail, streven zij naar perfectie in elke tuin die we verzorgen. Ben jij de hovenier die zij zoeken?
Functieomschrijving:
Als ervaren hovenier onderhoud bij onze opdrachtgever zorg je ervoor dat de tuinen van onze klanten er het hele jaar door prachtig bij liggen. Je werkzaamheden bestaan uit het verzorgen van bomen, struiken, gazons, beplanting, en het uitvoeren van klein onderhoud aan bijvoorbeeld bestrating.
Over onze opdrachtgever:
Bij onze opdrachtgever staan vakmanschap, kwaliteit en klanttevredenheid voorop. Zij zijn trots op hun jarenlange ervaring en hun toegewijde team van hoveniers. Het werkgebied strekt zich uit over heel Drechtsteden en omgeving, waar ze met passie tuinen verzorgen en onderhouden.
Wat wij vragen:
- Minimaal 3 jaar ervaring als hovenier in het onderhouden van particuliere tuinen
- Kennis van verschillende planten, bomen en bloemen en hun verzorging
- Ervaring met tuinmachines en -gereedschappen
- In staat om zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te nemen
- Klantgerichte en vriendelijke instelling
- Rijbewijs B (BE is een pre)
Wat wij bieden:
- Een uitdagende functie in een hecht team van vakmensen
- Een goed salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingen
- Diversiteit in projecten en mooie, unieke particuliere tuinen om in te werken
Interesse?
Ben jij de ervaren hovenier die wij zoeken? Stuur je CV naar Lars@breevaartpersoneel.nl of bel hem op 0682094793 en wie weet word jij binnenkort onderdeel van hun enthousiaste team!
Solliciteer direct
E-Commerce Medewerker
E-Commerce Medewerker
- Bedrijf: Trendzone B.V.
- Locatie: Nieuw-Vennep
Ben jij een dynamische marketingprofessional met een passie voor e-commerce die een grote impact wil maken? Of heb je net je opleiding afgerond en wil je graag jouw technieken laten zien? Dan is deze vacature voor jou!
Wat ga je doen?
Als marketing specialist zorg jij ervoor dat de resultaten in binnen- en buitenland iedere dag weer verbeteren. Je stelt marketingstrategieën op en zorgt voor het verbeteren van de online zichtbaarheid. Samen met het marketing team bestaande uit 5 toegewijde collega’s, werk je samen aan zichtbaarheid, optimalisatie van foutloze en duidelijke contents.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:
- Beheren, analyseren en optimaliseren van productinformatie;
- Schrijven en bewerken van SEO-geoptimaliseerde content;
- Bewerken van product afbeeldingen met Photoshop;
- Actief zoeken naar mogelijkheden om de verkoopresultaten op nationale en internationale marktplaatsen te verbeteren;
- Bedenken van creatieve oplossingen om producten effectief onder de aandacht van klanten te brengen;
- Monitoren en reageren op klantbeoordelingen;
- Samenwerken met het team om de volledige content te beheren.
Over de opdrachtgever
Je gaat aan de slag bij een goedlopend en snelgroeiend bedrijf dat zicht bezighoudt met de verkoopt van o.a. hoesjes en accessoires voor mobiele telefoons en tablets.
Wat vragen wij?
- 1-3 jaar ervaring met marktplaatsbeheer (Amazon en/of Bol).
- Een commerciële instelling met oog voor detail.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je bent resultaatgericht en heb de drive om altijd beter te presteren.
- Een afgeronde opleiding richting marketing of een aantal jaar ervaring in een soortgelijke functie.
- Basiskennis van Photoshop.
- Kennis van MS Office en handig met computers.
Wat bieden wij?
- Een leuke uitdagende baan voor 32-40 uur per week;
- Een aantrekkelijk salaris van € 3300 bruto per maand, afhankelijk van je vaardigheden en ervaring;
- De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Een gezellige vrijdagmiddag borrel met Mario-Kart en elke woensdag een gratis lunch;
- Kansen om samen met het bedrijf te groeien en jezelf verder te ontwikkelen.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv.
Meer weten? Neem gerust contact met ons op via 071-8883348.
Solliciteer direct
Hulpmonteur Installatietechniek
Hulpmonteur Installatietechniek
- Bedrijf: Bernard Schulte B.V.
- Locatie: Voorhout
Jij bent klaar met school en weet nog niet goed voor welke vervolgopleiding jij moet kiezen. Maar een ding weet jij wel, jij wilt werken in de techniek! Jij hebt ook al wat werkervaring opgedaan hier en daar en daarom heb jij kennis van gereedschap en technisch inzicht! Nu nog een richting! Herken jij jezelf hierin? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als Hulp Monteur voer je reguliere werkzaamheden uit in de installatietechniek en ondersteun je je collega’s waar het nodig is. Zo ga je met je collega mee de daken op voor bijvoorbeeld renovatie werkzaamheden, het aanleggen van nieuw dakbedekking of het monteren van lood- en zinkwerk. Hoogtevrees is dus niet handig in dit vak!
Ook moeten er loodgieterswerkzaamheden uitgevoerd worden, hierbij kun je denken aan het ophangen van een CV ketel of leidingwerk aanleggen. De werkzaamheden worden uitgevoerd bij zowel particulieren als bedrijven. Kortom het is een zeer afwisselende functie waarbij je veel leert van jouw collega’s.
Over de opdrachtgever
Dit installatiebedrijf is een begrip in de regio. Ze installeren en onderhouden centrale verwarming, mechanische ventilatie, airconditioning en klimaatbehandelingssystemen bij zowel bedrijven als bij particulieren. Ze staan bekend als opleidingsbedrijf en zijn gericht om mensen op te leiden in de installatietechniek. Zij begeleiden medewerkers in de praktijk en bieden volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen tot volwaardig monteur.
Het is een bedrijf waar hard gewerkt wordt! Maar daar staat een goed salaris, fijne collega’s, bedrijfsfeestjes en ontwikkelingsmogelijkheden tegenover.
Wat vragen wij
- Motivatie!
- Minimaal een afgeronde VMBO opleiding.
- Twee rechterhanden en al wat ervaring in de techniek.
- Jij bent in het bezit van je rijbewijs B.
- Jij bent leergierig en een echte aanpakker.
- Je bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag.
- Woonachtig in de omgeving van de Duin- en Bollenstreek.
Wat wij bieden
- Een fulltime functie, waarbij onze opdrachtgever je graag rechtstreeks in dienst neemt als je goed functioneert.
- Je leert het vak in de praktijk in een team van leuke (vak)collega’s.
- De mogelijkheid om een BBL-opleiding te volgen, die wij voor je betalen.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan direct. Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact met ons opnemen via 071-8883348 of 071-4020520.
Of stuur een WhatsApp naar 06-44822837
Solliciteer direct