Kennisbank

Suggesties & Klachten

Heb je een idee om onze dienstverlening te verbeteren? Wij horen dat graag.

Een optimale en klantvriendelijke dienstverlening vinden we belangrijk. We luisteren daarom graag naar jouw mening. Heb je een idee, suggestie of verbetering waarmee we jou nog beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten via het onderstaande contactformulier.

Heb je een klacht? Laat het ons weten. Wij nemen jouw feedback zeer serieus.

Jouw mening vinden we heel belangrijk. Daarom ontvangen we graag je mening of reden tot ontevredenheid. Je kunt je suggesties / klachten kwijt op het daarvoor bestemde formulier.

Procedure

Wij hanteren een vast protocol. We nemen telefonisch contact op. Hierna wordt de suggestie of klacht geregistreerd. Hierop geeft de teamleider van de betreffende afdeling binnen maximaal vijf werkdagen een terugkoppeling. Als deze terugkoppeling niet naar tevredenheid is, dan wordt de klacht voorgelegd aan de directie. De directie doet binnen tien werkdagen verslag van de behandeling en de resultaten. Wij streven uiteraard naar een zo goed mogelijk resultaat voor beide partijen.