Flexwerk
Vind je volgende baan via Tentoo! Bekijk alle beschikbare vacatures hieronder en solliciteer direct. Tentoo helpt je aan een nieuwe baan door je in contact te brengen met duizenden werkgevers die zitten te springen om medewerkers. Tentoo beweegt met je mee.
Klaar voor een nieuwe stap?
In de snel veranderende arbeidsmarkt kan het ieder moment tijd zijn voor een nieuwe baan of opdracht. Ben jij toe aan een nieuwe functie? Solliciteer op één van onderstaande vacatures, of navigeer direct naar ons matchingsplatform.
Ben je werkgever en op zoek naar personeel? Neem dan direct contact op met Tentoo. Ben je een freelancer en heb je al een opdracht? Neem dan contact op met Tentoo Freelance.
VACATURES
Meewerkend Voorman Productie (Heerle)
Meewerkend Voorman Productie (Heerle)
- Bedrijf: Fresh2You B.V.
- Locatie: Heerle
Ben jij opzoek naar een leuke aansturende functie in de productie van een snel groeiend AGF-bedrijf? Lees dan snel verder!
Het betreft een rol waar je de productieprocessen bewaakt en zorgt dat deze soepel verlopen, met als doel het maximale uit de machines te halen. Hierbij heb je afstemming met productie planners, vers coördinatoren en logistieke medewerkers. Als meewerkend voorman geef je instructies aan de operators, lijnmedewerkers en pompwagenchauffeurs. In samenwerking met je collega meewerkend voorman voer je deze werkzaamheden uit. Wat ga jij doen?
• Zorgdragen voor een zo efficiënt mogelijke voortgang van de productie: o.a. tijdig aan- en afvoeren van fust, grondstof en gereed product;
• Aan de hand van de productieplanning de productielijnen zo efficiënt mogelijk invullen (afroepen uitzendkrachten);
• Controle op: lijnadministratie, grondstof kwaliteit, kwalitatief gereed product;
• Verantwoordelijk voor de orde en netheid in en rond de productieruimte (schoonmaken volgens voorschriften);
• Je werkt mee aan een veilige werkomgeving.
Onze opdrachtgever is een familiebedrijf. De organisatie is in ontwikkeling en we vinden het leuk als je met ons mee wilt groeien Eigen ideeën en initiatieven worden gewaardeerd en gestimuleerd. Binnen het bedrijf heerst een informele en persoonlijke werksfeer, waar oog is voor elkaar en voor plezier in het werk. Er staat een behulpzaam team dat je zal helpen bij het groeien in je functie. Onze opdrachtgever levert een breed pakket groenten & fruit aan klanten in Europa. We zijn een jong bedrijf en groeien snel. Onze organisatie zal de komende jaren verder worden uitgebouwd. We houden de keten van plant tot klant zo kort mogelijk. Dagelijks hebben we aanleveringen van de eigen teelt locaties in Nederland, Marokko en Senegal of onze teelt- en handelspartners.Wil jij hier met veel energie aan meebouwen? Binnen ons bedrijf hebben we korte communicatielijnen en zeer betrokkencollega’s, die met hart voor de zaak meewerken aan onze verdere groei. Vind jij het een uitdaging om orders efficiënt voor te bereiden, te organiseren en administratief af te handelen? Lees dan verder!
• Een afgeronde MBO opleiding;
• Bij voorkeur een aantal jaren relevante werkervaring in de AGF-sector;
• Je hebt ervaring in warehouse logistiek;• Je bent op de hoogte en werkt volgens de regels van certificaten zoals Arbo, BRC, IFS, QS;
• Je durft verantwoordelijkheid te nemen
;• Je hebt goede communicatieve vaardigheden en durft feedback te geven;
• Je kunt analytisch en oplossingsgericht denken;
• Je bent betrokken en werkt samen met collega’s;
• Je bent flexibel en stressbestendig;
• Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;Je komt op een afdeling te werken waar er gewerkt word in vroege en late dienst. Werken op zaterdag is onderdeel van deze functie!
Arbeidsvoorwaarden:
• Jij komt direct in dienst bij onze opdrachtgever, 12 maanden contract met optie tot verlenging;
• Een salaris van €2800 – €3800 bruto per maand, afhankelijk van de ervaring en kennis die jij meeneemt;
• Reiskosten 0,21ct per km;
• Werklocatie Heerle – Noord- Brabant;
• Je komt te werken in een dynamische en groeiende organisatie, waar jij ook echt jij kunt zijn;
• Doorgroeimogelijkheden.
Solliciteer direct
Supply Chain Planner Grondstoffen
Supply Chain Planner Grondstoffen
- Bedrijf: W. Heemskerk B.V.
- Locatie: Rijnsburg
Ben jij een echte teamplayer, Ben je analytisch en accuraat aangelegd? Dan is deze functie voor jou op het lijf geschreven dus reageer snel!
Wat ga je doen?
Als Supply Chain Planner Grondstoffen ben je verantwoordelijk voor het effectief plannen en beheren van de voorraad grondstoffen. Je analyseert de vraagpatronen, houdt rekening met productievereisten en onderhoudt nauw contact met leveranciers om tijdige levering te garanderen. Je identificeert mogelijkheden voor voorraadoptimalisatie en werkt samen met verschillende afdelingen om efficiënte processen te waarborgen. Het team bestaat uit Demand Planners, Operationeel Planners, Medewerkers Planning en diverse studenten.
Verantwoordelijkheden:
- Dagelijkse planning van grondstoffenvoorraad om aan productiebehoeften te voldoen.
- Analyseren van vraag- en voorraadpatronen om prognoses te verbeteren.
- Onderhouden van communicatie en relaties met leveranciers voor tijdige leveringen.
- Identificeren van kostenbesparingsmogelijkheden en optimalisatie van voorraadniveaus.
- Samenwerken met productie-, inkoop- en logistieke teams om de supply chain-efficiëntie te verbeteren.
Werktijden en werkdagen
Je werkt samen met je collega’s in een verschoven dienst tussen 07.00 uur en 17.00 uur.
Over de opdrachtgever
Dit familiebedrijf maakt diverse dagverse producten, die geleverd worden aan verschillende supermarkten zowel nationaal als internationaal.
Wat wij vragen
- Heb je passie voor operationele processen;
- Je streeft naar de beste kwaliteit;
- Je bent een echte teamplayer;
- Affiniteit met het maken van Rapportages in diverse systemen;
- Ben je doortastend en heb je oog voor detail met oog op de klant;
- Ben je analytisch, accuraat, daadkrachtig, en ook nog cijfermatig.
Wat wij bieden
- Een uitdagende functie binnen een enthousiast en collegiaal team;
- Een veelzijdige en afwisselende functie binnen een gezond en groeiend bedrijf;
- Goede arbeidsvoorwaarden
- Reiskostenvergoeding;
- Opleidingsmogelijkheden.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer 071-8883348/ 0644822837
Solliciteer direct
Administrator-Salarisadministrateur
Administrator-Salarisadministrateur
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Papendrecht
Voor de opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Administrator-Salarisadministrateur. Verdien tot wel €4.500 per maand bruto (o.b.v. 40 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen je graag meer.
Werkzaamheden als salarisadministrateur:
- Het voeren van een salarisadministratie (muteren/verwerken/controleren).
- Behandelen van diverse salaris gerelateerde vraagstukken op diverse gebieden die voortkomen vanuit de in- en externe omgeving.
- Direct contact met medewerkers, bijvoorbeeld indien men vragen heeft over de salarisstrook etc.
Werken bij de opdrachtgever betekent letterlijk een nieuwe horizon creëren op een zo duurzaam mogelijke manier. In een wereld waar bevolkingsgroei, toenemende wereldhandel, vraag naar (nieuwe) energie en klimaatverandering drijvende krachten zijn, dagen we jou uit om je stempel te drukken op complexe infrastructurele en maritieme projecten. Als salarisadministrateur ben je aan het einde van iedere periode de meest geliefde medewerker van het bedrijf. Samen met je collega’s zorg je er namelijk voor dat circa 10.000 medewerkers hun salaris op tijd en tot op de cent nauwkeurig uitbetaald krijgen. Geen gemakkelijke klus als je bedenkt dat we een scala aan regelingen en uitzendvoorwaarden hebben voor onze medewerkers die wereldwijd actief zijn. Dit in combinatie met de diverse belasting regimes en sociale zekerheidsregelingen maakt jouw werkveld complex maar uitermate interessant.
Wat je meebrengt:
Jij kunt het verschil maken als salarisadministrateur als je het volgende meebrengt:
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als salarisadministrateur;
- Ruime ervaring met AFAS payroll;
- Een afgeronde PDL opleiding, een VPS opleiding is een pré;
- Kennis van en affiniteit met de (water) bouw CAO is een pré;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Fulltime/ parttime: De functie is fulltime (40 uur per week), parttime (32 of 36 uur per week) is bespreekbaar.
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties);
- Reiskosten worden vergoed;
- 1 extra vrije dag vanuit MAYFORCE – om in te zetten voor jezelf;
- pensioensregeling: via STIPP.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Graag ontvangen wij jouw cv en een persoonlijke motivatie waaruit blijkt dat jij over de gevraagde competenties beschikt. Na het versturen van jouw cv en motivatiebrief, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik vanuit beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van onze opdrachtgever.
Solliciteer direct
Manager Projectbeheersing-Onderhoudscontracten
Manager Projectbeheersing-Onderhoudscontracten
- Bedrijf: Mayforce Professionals B.V.
- Locatie: Leeuwarden
Voor de opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Manager Projectbeheersing-Onderhoudscontracten. Verdien tot wel €85 per uur bruto (o.b.v. 36 uur). Bel naar 010 26 88 144 en wij vertellen je graag meer.
Meest essentiële competenties:
- Samenwerken
- Wendbaarheid/ fexibiliteit
- Zelfontwikkeling
- Organisatiesensitiviteit
- Ondernemerschap/ initiatief
Opdrachtomschrijving:
De opdrachtgever werkt aan projecten door middel van het Integraalprojectmanagementmodel(IPM-model). Je maakt deel uit van een projectteam waarbij jij borgt dat het team op basis van de juiste informatie beslissingen neemt. Daartoe lever je waardevolle stuur-, beheers- en verantwoordingsinformatie aan projectteamleden en de sturingslijn.
Als manager projectbeheersing verzorg jij de integrale beheersing voor onderhoudscontracten. Hierbij vul je zelfstandig de integrale beheersing in (scope, tijd, geld, risico’s, planning, informatie, kwaliteit en documentatie) voor één of meerdere contracten. Je creëert overzicht en brengt blinde vlekken binnen de projectbeheersing onder de aandacht. Dit doe je onder meer door de verschillende projectbeheersingsaspecten en de samenhang daartussen te analyseren en te agenderen.
Je bevindingen vertaal je naar heldere voorstellen tot besluitvorming. Hierbij stel je vanuit de projectopdracht duidelijke prioriteiten en doelen. Jij bewaakt samen met jouw collega’s vanuit de afdeling projectbeheersing bij Programma’s, Projecten en Onderhoud (PPO) de kwaliteit en de tijdige levering van die projectbeheersingsproducten.
Jij houdt van het dragen van veel verantwoordelijkheid en dat is maar goed ook. Wanneer planningen afwijken, hangt het hele projectteam namelijk op jou. Je gedijt goed in de dynamische omgeving van het bedrijf van de opdrachtgever. Juist daar zorg jij voor stabiliteit en overzicht.
Eisen:
- Je beschikt aantoonbaar over minimaal een voltooide opleiding in een relevante richting zoals een financiële, economische of bedrijfskundige opleiding op hbo niveau
- Je beschikt aantoonbaar over minimaal 2 jaar kennis van en werkervaring met projectbeheersing binnen een overheidsorganisatie
- Je beschikt aantoonbaar over kennis en werkervaring gericht op het IPM-model en de rol van Manager Projectbeheersing. Je beschikt daarmee aantoonbaar over kennis van relevante projectmanagementmethoden en -technieken
Wat wij bieden:
- Een functie en salaris met groei;
- Eigen People manager die samen met jou een ontwikkelplan maakt;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Regelmatig evaluatiegesprekken om te peilen of jij op je plek zit;
- Gezellige borrels met professionals;
- Sporten met Onefit;
- Jouw talent staat bij ons voorop (en geven regelmatig leuke attenties);
- Reiskosten worden vergoed;
- 1 extra vrije dag vanuit MAYFORCE – om in te zetten voor jezelf;
- pensioensregeling: via STIPP.
Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
Graag ontvangen wij jouw cv en een persoonlijke motivatie waaruit blijkt dat jij over de gevraagde competenties beschikt. Na het versturen van jouw cv en motivatiebrief, nemen wij binnen 48 uur contact met je op. Hierna nodigen we je graag uit voor een informele kennismaking op ons kantoor. Is er een klik? Dan nodigen we jou graag uit voor een volgend gesprek met de opdrachtgever. Dit doen we om jou een impressie te geven hoe het bedrijf is en om echt even kennis te maken met het team waarmee jij komt te werken. Zie jij jezelf al helemaal zitten en is er een klik vanuit beide kanten? Dan ontvang je zo snel mogelijk een reactie met het aanbod van onze opdrachtgever.
Solliciteer direct
(Basis-) Psycholoog
(Basis-) Psycholoog
- Bedrijf: Cura XL
- Locatie: Beerta
De functie van gedragswetenschapper is binnen CURA XL continue in ontwikkeling. Dit zorgt ervoor dat er ruimte is voor eigen inbreng en zelfontplooiing, maar vraagt ook een investering, bijvoorbeeld in de relatie met de collega’s. We zoeken iemand die van nature in staat is om het initiatief te nemen, zelf voorstellen te doen, en actief en met optimisme antwoorden te zoeken. Iemand die niet overal bij de hand genomen hoeft te worden en te allen tijde een constructieve mindset hanteert. We zoeken oplossingsgerichtheid en creativiteit: niet veel is ons te gek, zolang het maar goed onderbouwd is.
Na je inwerktraject door een ervaren gedragswetenschapper ben je op inhoud enigszins solistisch aan het werk op de locaties. Wel heb je regelmatig overleg met de teamleider en kun bij complexere casuïstiek sparren met één van de andere drie gedragswetenschappers of de zorgleider. Met deze collega’s is overleg altijd mogelijk, en daarnaast zijn er gezamenlijke intervisie- en inhoudelijke bijeenkomsten. De zorgleider speelt een actieve rol in de begeleiding en coaching van de gedragswetenschappers, daar heb je geregeld contact mee.
Daarnaast zijn we bezig met de doorontwikkeling van een afdeling behandeling en diagnostiek, en zoeken we mensen die het leuk vinden om zich ook daar mee bezig te houden. Je krijgt de kans om ook te behandelen en diagnostiek uit te voeren.
Solliciteer directInkoop Assistent
Inkoop Assistent
- Bedrijf: Becky's B.V.
- Locatie: Amsterdam
Becky’s BV is een dochteronderneming van Koopman International. Becky’s, from Holland, is een internationale groothandel in zoetwaren, snacks en cadeauartikelen. Vandaag de dag worden de unieke producten van Becky’s wereldwijd verkocht, dit is bereikt door vast te houden aan ons dynamische karakter en niet toe te geven op de kwaliteit van onze producten.
Wat ga je doen?
Als Inkoop Assistent ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking en opvolging van de inkooporders. Je bent de rechterhand van de inkopers met name op administratief gebied. Dit houdt in dat je alle administratieve taken van de inkopers overneemt, waardoor de inkopers geholpen worden met het succesvol inkopen van ons assortiment. Je onderhoudt tevens contact met leveranciers.
- Nieuwe producten invoeren in de database;
- Het schriftelijk bevestigen van inkoop opdrachten naar de leverancier;
- Contracten opstellen;
- Klant specifieke wensen aanpassen in het systeem;
- Afwijkingen bij leveringen vastleggen;
- Het opvragen en beoordelen van samples;
- Je overlegt met de leverancier over geleverde kwaliteit en prijs van producten;
- In overleg met de inkoper leveranciers voorstellen doen bij klachten over breuk, afwijkingen, en vermissingen die zijn aangetroffen bij ontvangst.
Herken jij jezelf in het volgende profiel?
Ben je scherp, energiek en positief ingesteld? Hou je van snel schakelen en heb je een passie voor inkoop?
- Afgeronde administratieve opleiding op MBO niveau;
- Je beheerst uitstekend de Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Duitse taal is een pre;
- Je kan zelfstandig werken en je bent pro actief en oplossingsgericht;
- Je hebt ervaring en je kunt goed onderhandelen met leveranciers;
- Je bent communicatievaardig en je hebt ervaring met het vastleggen van afspraken;
- Je hebt een doortastende persoonlijkheid;
- Je bent administratief zeer goed onderlegd.
Assistent Deskundige Opsporen Ontplofbare Oorlogsresten
Assistent Deskundige Opsporen Ontplofbare Oorlogsresten
- Bedrijf: Boven Loonwerk B.V.
- Locatie: Delfzijl
Klaar voor een uitdaging waarbij explosieven opsporen je dagelijkse werk is? En waarmee je de werkplek voor anderen een stukje veiliger maakt? Als ‘Assistent Deskundige Opsporen Ontplofbare Oorlogsresten’ is dat je vak. Zelfstandig of in een team hou jij je bezig met achtergebleven explosieven uit de Tweede Wereldoorlog. Dus ben jij graag buiten, en lijkt je dit interessant… lees dan verder!
Wat houdt de functie in?
Assistent Deskundige Opsporen Ontplofbare Oorlogsresten heb je een erg verantwoordelijke functie. Jouw hoofdverantwoordelijkheid is zorg dragen voor een veilige werkomgeving. Het is in deze functie belangrijk dat je in staat bent om veilig te werken.
Waar ga jij aan het werk?
Je gaat in deze functie van Assistent Deskundige Opsporen Ontplofbare Oorlogsresten aan het werk bij een nuchter Gronings bedrijf. Medewerkers van dit bedrijf staan letterlijk met de poten in de Groningse klei. Samen met jouw gemotiveerde collega’s zoek jij naar ontplofbare oorlogsresten en daarmee draag jij bij aan een veilige werkomgeving voor anderen. Zo zoek jij met behulp van een detector naar ontplofbare oorlogsresten.
Wat zijn de werkzaamheden?
Hierbij een greep uit jouw werkzaamheden als Assistent Deskundige Opsporen Ontplofbare Oorlogsresten:
- Assisteren bij het opsporen van ontplofbare oorlogsresten
- Het identificeren van ontplofbare oorlogsresten
- Samenwerken met een kraanmachinist en andere collega’s
- Werken aan de hand van strikte veiligheidsvoorschriften en procedures
Wat wordt er van je verwacht?
Er wordt als Assistent Deskundige Opsporen Ontplofbare Oorlogsresten het volgende van je verwacht:
- In bezit van het certificaat Assistent Deskundige OOO of bereid het certificaat te halen;
- In het bezit van rijbewijs B;
- Fulltime (40 uur) beschikbaar;
- Uiteraard leergierig, flexibel, stressbestendig en kan goed in een teamverband werken;
- Meedenkend over ontwikkelingen en innovaties en is niet bang eigen ideeën in te brengen;
- Communicatief vaardig en kan zelfstandig rapporteren
Wat bieden wij?
- Contract voor 40 uur per week;
- Auto, telefoon, laptop en werkkleding van de zaak;
- Goed salaris;
- Ruimte voor opleiding mogelijkheden;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Enthousiaste, gedreven en gepassioneerde collega’s;
- 30 vakantiedagen;
- Zeer goede pensioenregeling;
- Fantastische bedrijfsuitjes.
Enthousiast geworden? Solliciteren kan nu direct! Nog vragen? Bel Tim op het telefoonnummer: 06-25369335.
Solliciteer directKwaliteitscontroleur
Kwaliteitscontroleur
- Bedrijf: Boven Loonwerk B.V.
- Locatie: Finsterwolde
Heb jij oog voor detail en wil jij graag in dagdienst in een productieomgeving aan het werk? Wellicht is dit dan precies de vacature waar jij naar op zoek bent. Wij zijn namelijk op zoek naar een kwaliteitscontroleur in Finsterwolde.
Wat houdt de functie in?
Als kwaliteitscontroleur is jouw voornaamste taak op geproduceerde pallets op afwijkingen te controleren. Jij controleert of de geproduceerde pallets voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen en specificaties. Dit doe je door visuele inspecties uit te voeren op eventuele beschadigingen en andere afwijkingen.
Dit betreft een fulltime functie in dagdienst. Nauwkeurig werken en oog voor detail zijn erg belangrijke functie-eisen, net als veilig werken en probleemoplossend vermogen.
Waar ga jij aan het werk?
Als kwaliteitscontroleur ga je aan het werk bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in het maken van houten pallets voor veel verschillende industrieën. Bij dit bedrijf is het belangrijk dat je bereid bent om de handen uit de mouwen te steken. Ook gezelligheid en teamwork staat hier hoog in het vaandel.
Wat wordt er van je verwacht?
Er wordt als kwaliteitscontroleur het volgende van je verwacht:
- Je bent fulltime beschikbaar in dagdienst van maandag tot en met vrijdag
- Bij voorkeur heb je ervaring in een productie omgeving
- Je hebt oog voor detail
- Gemotiveerd en een echte aanpakkersmentaliteit
Wat bieden wij?
- Per direct starten in een fulltime functie
- Een goed salaris tussen €14,- en €16,- per uur
- Uitzicht op een vast dienstverband bij onze opdrachtgever
- Volop doorgroeimogelijkheden
Klaar voor jouw nieuwe uitdaging als kwaliteitscontroleur? Solliciteer dan direct! Heb je nog vragen? Stel ze aan Tim op het telefoonnummer 06-25369335 of mail naar info@tigoo.nl
Solliciteer directLasser / Carrosseriebouwer
Lasser / Carrosseriebouwer
- Bedrijf: Theo Mulder B.V.
- Locatie: Rijnsburg
Heb jij technisch inzicht en wil jij lekker met je handen bezig zijn? Ben jij creatief en altijd zoekende naar een op maat gemaakte oplossing? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Aan de hand van de technische tekening vervaardig jij samen met je collega’s, de stevige basis van de carrosserie. Door middel van lassen zorg jij er voor dat de verbindingen op de juiste wijze worden gemaakt. Het bedrijf levert maatwerk voor haar klanten, dit zorgt ervoor dat iedere carrosserie weer anders is. Dit zorgt ervoor het werk afwisselend en uitdagend blijft.
Werktijden
De werktijden bij de opdrachtgever zijn van 07.30 uur t/m 16.15 uur.
Over de opdrachtgever
De opdrachtgever is al meer dan 100 jaar specialist in het bouwen van carrosserieën en alles wat daarbij hoort. Denk hierbij aan het plaatsen en onderhouden van transportkoelingen en het verrichten van onderhoud en APK. Door de jaren heen hebben zij de specialisatie uitgebreid met o.a. verkoop/verhuur, spuiterij en reclame.
Functie-eisen
- Een afgeronde MBO opleiding;
- Enig technisch inzicht;
- Twee rechterhanden;
- Kennis van carrosserie en techniek.
Wat beiden wij
- Een fulltime baan, 32-40 uur.
- Salaris en arbeidsvoorwaarden op basis van het CAO.
- 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen!
- Mogelijkheid voor een collectieve zorgverzekering.
- Werken in een familiebedrijf met persoonlijke aandacht.
- Een actief vitaliteitsbeleid.
- Soep en fruit tijdens de lunchpauze!
Interesse?
Interesse in bovenstaand functie? Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul onderstaand inschrijfformulier in en upload je cv. Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348.
Solliciteer direct
Bloembinder
Bloembinder
- Bedrijf: Cum Laude
- Locatie: Rijnsburg
Ben jij een ervaren bloembinder en ben jij per direct beschikbaar? Dan hebben wij een leuke baan voor jou!
Wat ga je doen?
Als Bloembinder houd je je bezig met het samenstellen van handgemaakte boeketten bij een groothandel in bloemen en planten. Je gaat bloem binden op productiebasis en daarom is het belangrijk dat je onder druk kwalitatief goede boeketten kunt maken.
Je werkt binnen een klein en informeel team en de werktijden en dagen zijn bespreekbaar.
Zes keer per jaar is er een piekperiode, die ongeveer een week duurt. Het is belangrijk dat je tijdens deze piekperiodes fulltime beschikbaar bent. Hierbij kun je denken aan drukte voor de kerst, Valentijnsdag en moederdag.
Over de opdrachtgever
Je gaat aan de slag bij een Boeketterie in Rijnsburg. Gespecialiseerd in het maken van hand gebonden – en luxe boeketten.
Wat vragen wij
- Jij hebt ervaring in de bloemenbranche.
- Jij hebt ervaring met het maken van handgemaakte boeketten.
- Kun jij Korenschoof binden dan is dat een pré.
- Fulltime beschikbaarheid tijdens de piekperiodes.
- Gemotiveerd en een echte aanpakker.
- Woonachtig in de omgeving Duin- en Bollenstreek/Leiden.
Wat bieden wij?
- Een leuke parttime baan bij een informeel bedrijf.
- Een goed salaris volgens CAO
- Een gezellig team om mee te werken.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul onderstaand inschrijfformulier in en upload je cv.
Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348.
Solliciteer direct
Allround Hovenier Aanleg
Allround Hovenier Aanleg
- Bedrijf: Hoek Voorhout B.V.
- Locatie: Voorhout
Wil jij werken aan unieke groenprojecten van natuurlijke speeltuinen, stadstuinen (Tiny Forest), groene oases in het stedelijk gebied tot complexe daktuinen? Denk ook eens aan werken aan groene klimaat adaptieve oplossingen, technische oplossingen voor waterberging en het voorkomen van hittestress in de stad. We bieden je een creatieve en veelzijdige baan als Allround Hovenier én mogelijkheden om je verder op te leiden en te ontwikkelen.
Wat ga je doen?
Je werkt aan de mooiste en uniekste projecten in de aanleg. Je gaat werken aan diverse mooie projecten.
De aanleg van onder andere:
- daktuinen en groene gevels,
- groen in de openbare ruimte
- groen rond bedrijven en instellingen
- (natuurlijke) speeltuinen
- historische tuinen en landschapstuinen
- sport- en recreatieterreinen
- groen voor woningbouwcorporaties of VVE’s.
Over de opdrachtgever
Je gaat aan de slag bij een toonaangevend hoveniers- en groenvoorzieningsbedrijf. Het is een leuk en gezellig bedrijf die o.a. werkt op het gebied van boomverzorging, openbaar groen, sport & recreatie en tuinaanleg.
Wat wij vragen
- Relevante werkervaring;
- Het is belangrijk dat we op je kunnen bouwen;
- Jij bent in het bezit van een rijbewijs BE;
- Je kan zowel zelfstandig als in teamverband goed werken.
Wat wij bieden
- Een fulltimebaan binnen een gezellig team;
- Een passend salaris tussen € 2300 en € 2500 bruto per maand op fulltime basis;
- Goede arbeidsvoorwaarden;
- Activiteiten met je collega’s;
- Uitzicht op vast dienstverband;
- Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via 071-8883348.
Solliciteer direct
Monteur kleine en grote bedrijfswagens
Monteur kleine en grote bedrijfswagens
- Bedrijf: P.C. van der Wiel B.V.
- Locatie: Beinsdorp
Sleutel jij graag aan bedrijfswagens van allerlei kaliber? Heb jij ervaring en ben jij zeer gemotiveerd? Ben jij op zoek naar gezellige en gemotiveerde collega’s? Dan is dit zeker de baan voor jou!
Wat ga je doen?
Je gaat werken aan bedrijfswagen en machines binnen een werkplaats met eigen gereedschap.
Je zal verschillende bezigheden hebben waaronder het onderhouden en repareren maar ook het reinigen van de machines.
Over de opdrachtgever
De opdrachtgever is een leuk en gezellig bedrijf en zijn al jaren actief in rioolproblemen, veegwerk, drainagereiniging, groenvoorziening en nog veel meer. Zij zijn uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf in de Duin- en Bollenstreek met o.a. ook een eigen onderhoudsafdeling voor het onderhoud en reparatie van alle bedrijfswagens.
Wat wij vragen
- Een afgeronde opleiding tot (bedrijf) autotechniek;
- Minimaal 1 jaar relevante werkervaring als automonteur;
- Ervaring met pneumatiek, hydrauliek en elektrotechniek
- Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid;
- Een gemotiveerde en enthousiaste houding.
Wat wij bieden
- Een prettige en professionele werkplek met een enthousiast team;
- Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris;
- De mogelijkheid om trainingen te volgen om je verder te ontwikkelen.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul onderstaand inschrijfformulier in en upload je cv.
Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348.
Solliciteer direct
Meewerkend Voorman Kwekerij
Meewerkend Voorman Kwekerij
- Bedrijf: Tilburg Orchids
- Locatie: Rijnsburg
Steek jij graag je handen uit de mouwen? Heb je groene vingers en hou je van het zien opbloeien van mooie bloemen? Laat het ons snel weten! Wij hebben voor jou een leuke uitdagende baan bij een kwekerij.
Wat ga je doen?
Binnen een fantastisch mooie bloemenkwekerij in Rijnsburg ga jij je bezighouden met alle voorkomende taken zoals het telen, snijden, verpakken en binden van de bloemen. Daarnaast werk je ook aan de nodige administratie.
Een leuke en zeer afwisselende baan!
Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een bloemenkwekerij en is gevestigd in Rijnsburg. Bij dit gezellige familiebedrijf staan Kwaliteit en kwantiteit hoog in het vaandel.
Wat wij vragen
- Je bent gemotiveerd, leergierig en je hebt overzicht;
- Enkele jaren ervaring binnen een kwekerij;
- Je hebt een grote mate van zelfstandigheid, maar kan ook in een team werken;
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Woonachtig in de buurt van Rijnsburg.
Wat wij bieden
- Een afwisselende baan met verantwoordelijkheid;
- Een goed salaris conform CAO.
- Een groeiende organisatie, waarbij je jezelf kan blijven ontwikkelen;
- Een hecht en gezellig team.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv.
Meer weten? Neem gerust contact met ons op via 071-8883348.
Solliciteer direct
Service Monteur
Service Monteur
- Bedrijf: Bernard Schulte B.V.
- Locatie: Voorhout
Ben jij een ervaren monteur in de installatietechniek en op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Wij hebben een baan voor jou waarbij je kan doen waar je goed in bent en direct in dienst gaat bij onze opdrachtgever.
Wat ga je doen?
Als Service Monteur ben je verantwoordelijk voor het vakkundig oplossingen van storingen en het monteren en repareren van installaties van uiteenlopende aard.
Hierbij moet je denken aan:
- Repareren van installaties volgens voorschriften.
- Onderhouden van installaties volgens voorschriften en checklists.
- Oplossen van storingen aan verschillende werktuigbouwkundige en/of elektronische storingen.
- Uitbrengen van rapportages aan de technisch beheerder.
- Registreren van meerwerk en het rapporteren daarvan aan de Technisch Beheerder.
- Zorgvuldig beheren van bedrijfsmiddelen en gereedschappen.
- Naleven van en toezien op naleving van de voorschriften en procedures op het gebied kwaliteit, arbo, milieu en veiligheid.
Over de opdrachtgever
Dit installatiebedrijf is een begrip in de regio. Ze installeren en onderhouden centrale verwarming, mechanische ventilatie, airconditioning en klimaatbehandelingssystemen bij zowel bedrijven als bij particulieren. Ze staan bekend als opleidingsbedrijf en zijn gericht om mensen op te leiden in de installatietechniek. Zij begeleiden medewerkers in de praktijk en bieden volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen tot volwaardig monteur.
Het is een bedrijf waar hard gewerkt wordt! Maar daar staat een goed salaris, fijne collega’s, bedrijfsfeestjes en ontwikkelingsmogelijkheden tegenover.
Wat wij vragen
- Een MTS diploma of een afgeronde soortgelijke opleiding.
- Relevante werkervaring in de installatiebranche.
- Een F-Gassen diploma.
- VCA certificaat (of de bereidheid deze te behalen).
- Je hebt minimaal NEN 3140.
- Je bent klantvriendelijk en positief ingesteld.
- Je bent prima in staat om zelfstandig te werken.
Wat wij bieden
- Een fulltime baan met uitzicht op vast dienstverband bij een fijn familiebedrijf.
- Je gaat direct in dienst bij onze opdrachtgever.
- Salaris conform CAO.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan direct. Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact met ons opnemen via 071-8883348 of 06-44822837.
Solliciteer direct
Carrosseriebouwer
Carrosseriebouwer
- Bedrijf: Theo Mulder B.V.
- Locatie: Rijnsburg
Heb jij technisch inzicht en wil jij lekker met je handen bezig zijn? Ben jij creatief en altijd zoekende naar een op maat gemaakte oplossing? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s maak je een carrosserie op maat voor de klant. Aan de hand van de tekening wordt bepaald waar de door de klant gewenste elementen, zoals deuren, geplaatst moeten worden. Alles volgens de hoge kwaliteit.
Het vak van carrosseriebouwer kent voor jou geen geheimen. Je weet hoe het vervaardigen, bouwen en monteren van gesloten laadbakken in zijn werk gaat. Of dit nou van hout of kunststof is, maakt voor jou geen verschil. Bij het vervaardigen maak je o.a. gebruik van lijm, kit en rubber.
Je bouwt vanaf niets een complete carrosserie op de achterzijde van een vrachtwagen, oplegger of aanhangwagen. Dit doe je samen in teamverband.
Je voert kleine reparaties uit, zodat klanten snel weer geholpen zijn en hun route weer kunnen vervolgen.
Over de opdrachtgever
Je gaat aan de slag bij een carrosseriebouwer die al meer dan 100 jaar actief is in het bouwen van carrosserie. Zij integreren de transportkoeling en verzorgen ook APK en onderhoud. Door de jaren heen hebben zij zich uitgebreid en doen naast het bouwen van carrosserie ook handel en verhuur, spuiterij en reclame.
Wat vragen wij
- Je werkt zeer klantgericht.
- Je bent in veel opzichte een duizendpoot, bewerking van hout, RVS, aluminium en ijzer gaan je goed af.
- Je hebt minimaal MBO werk en denkniveau.
- Je hebt enkele jaren werkervaring.
- Je bent creatief om oplossingen te verzinnen.
- Je bent fulltime beschikbaar.
Wat bieden wij
- Arbeidsvoorwaarden volgens cao carrosseriebedrijf.
- 25 vakantiedagen en 13 adv dagen per jaar.
- Opleidingsmogelijkheden.
- Werken in een prettige werksfeer met leuke collega’s die zeer begaan zijn met hun vakgebied.
Interesse
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan direct. Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv. Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348.
Solliciteer direct
Monteur Transportkoeling
Monteur Transportkoeling
- Bedrijf: Theo Mulder B.V.
- Locatie: Rijnsburg
Wil jij werken aan koeltechnisch installaties en ben jij op zoek naar een werkgever die goed voor je is? Dan moet je zeker solliciteren!
Wat ga je doen?
Als monteur transportkoeling verzorg je de montage, reparatie en onderhoud van koelinstallaties voor vrachtwagens, opleggers en bestelbussen.
Hierbij werk je met uiteenlopende technieken die in onze producten worden toegepast zoals, compressor, elektronica, hydrauliek, dieseltechniek en koudetechniek. De werkzaamheden zijn heel variërend en hebben betrekking op o.a. plaatsing, installatie, testen, inspecteren en inregelen.
Over de opdrachtgever
Je gaat aan de slag bij een carrosseriebouwer die al meer dan 100 jaar actief is in het bouwen van carrosserie. Zij integreren de transportkoeling en verzorgen ook APK en onderhoud. Door de jaren heen hebben zij zich uitgebreid en doen naast het bouwen van carrosserie ook handel en verhuur, spuiterij en reclame.
Wat vragen wij?
- Je beschikt over een afgeronde relevante mbo-opleiding;
- Vakgerichte werkervaring;
- Communicatief vaardig en een positieve teamplayer;
- De wil om iedere dag het beste uit je te halen.
Wat bieden wij?
- 25 vakantiedagen en 13 adv dagen per jaar;
- Opleidingsmogelijkheden;
- Collectieve zorgverzekering;
- Afwisselende en uitdagende baan;
- Arbeidsvoorwaarden volgens cao-carrosseriebedrijf;
- Werken in een prettige werksfeer met leuke collega’s die zeer begaan zijn met hun vakgebied.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan direct. Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv. Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348.
Solliciteer direct
Service- en Onderhoudsmonteur
Service- en Onderhoudsmonteur
- Bedrijf: Van Leeuwen Verwarming B.V.
- Locatie: Wassenaar
Ben jij een klantvriendelijke en een ervaren service- en onderhoudsmonteur? Dan zijn we op zoek naar jou!
Functieomschrijvingen
Je begint de dag met het in kaart brengen van alle klanten en opdrachten waar jij heen zal gaan. Dan stap je in de bedrijfsauto en ga je op pad naar de eerste klant voor een onderhoudsbeurt aan de CV-ketel. De volgende opdracht is een klus voor twee man, samen met je collega zorg je voor weer een tevreden klant. Je bent continu bezig met het bedenken van oplossingen waarbij de klant centraal staat.
Over de opdrachtgever
Je komt te werken bij een gespecialiseerd installatiebedrijf met jarenlange ervaring in de installatietechniek. Bij dit familiebedrijf zijn ze gericht op het onderhoud en de installatie van centrale verwarmingsinstallaties, het aanleggen van gas- en waterleidingen en mechanische ventilatie/verkoeling. Daarnaast werken zij hard aan duurzame energieoplossingen.
wat vragen wij
- Zelfstandig kunnen werken.
- MBO diploma richting installatie.
- Aantoonbare ervaring in soortgelijke functie.
- Representatief en klantvriendelijk.
- In bezit van rijbewijs B/E.
Wat beiden wij
- Een gezellig team en een prettige werksfeer.
- Een goed salaris.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Uitzicht op een vast contract.
Interesse?
Interesse in bovenstaand functie? Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul onderstaand inschrijfformulier in en upload je cv.
Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348.
Solliciteer direct
2e Autotechnicus
2e Autotechnicus
- Bedrijf: Abswoude B.V.
- Locatie: Noordwijk
Sleutel jij graag aan verschillende automerken? Heb jij ervaring en ben jij zeer gemotiveerd? Ben jij op zoek naar een goed salaris en leuke collega’s? Dan is dit de baan voor jou!
Wat ga je doen?
Als 2e Autotechnicus ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden van verschillende merken en modellen. Je werkt met moderne elektronica en je zorgt ervoor dat de werkzaamheden op een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige manier worden uitgevoerd zodat onze klanten tevreden zijn met het resultaat.
Over de opdrachtgever
De opdrachtgever is een leuk en gezellig autobedrijf en sinds de jaren ‘60 actief. Zij zijn uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf in de Duin- en Bollenstreek met o.a. een benzinestation, autocarwash, een schadeherstelbedrijf, een reparatie- en onderhoudswerkplaats en een showroom voor gebruikte en nieuwe auto’s.
Wat vragen wij
- Een afgeronde opleiding tot automonteur niveau 2;
- Minimaal 1 jaar relevante werkervaring als autotechnicus;
- APK-bevoegdheid;
- Rijbewijs B is een pré;
- Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid;
- Een gemotiveerde en proactieve houding.
Wat bieden wij
- Een prettige en professionele werkplek met een enthousiast team;
- Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, een pensioenregeling;
- De mogelijkheid om opleidingen te volgen om je verder te ontwikkelen.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul onderstaand inschrijfformulier in en upload je cv.
Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact opnemen via 071-8883348.
Solliciteer direct
1e Autotechnicus + APK
1e Autotechnicus + APK
- Bedrijf: Abswoude B.V.
- Locatie: Noordwijk
Sleutel jij graag aan verschillende automerken? Heb jij ervaring en ben jij zeer gemotiveerd? Ben jij op zoek naar een goed salaris en leuke collega’s? Dan is dit de baan voor jou!
Wat ga je doen?
Als 1e Autotechnicus ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van onderhouds- en reparatiewerkzaamheden van verschillende merken en modellen. Je werkt met moderne elektronica en je zorgt ervoor dat de werkzaamheden op een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige manier worden uitgevoerd zodat onze klanten tevreden zijn met het resultaat.
Over de opdrachtgever
De opdrachtgever is een leuk en gezellig autobedrijf en sinds de jaren ‘60 actief. Zij zijn uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf in de Duin- en Bollenstreek met o.a. een benzinestation, autocarwash, een schadeherstelbedrijf, een reparatie- en onderhoudswerkplaats en een showroom voor gebruikte en nieuwe auto’s.
Wat vragen wij
- Een afgeronde opleiding tot 1e Autotechnicus;
- Aanvullende opleidingen en certificaten op het gebied van autotechniek;
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als autotechnicus;
- APK-bevoegdheid;
- Een rijbewijs B is wel handig;
- Kennis van moderne elektronica en diagnosesystemen;
- Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid;
- Een gemotiveerde en proactieve houding.
Wat bieden wij
- Een prettige en professionele werkplek met een enthousiast team;
- Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris, een pensioenregeling;
- De mogelijkheid om opleidingen te volgen.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul onderstaand inschrijfformulier in en upload je cv.
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via 071-8883348 of stuur een WhatsApp naar 06-44822837.
Solliciteer direct
Bijbaan Orderpicker (middag)
Bijbaan Orderpicker (middag)
- Bedrijf: VDB divers
- Locatie: Noordwijk
Zoek je naast school een leuke bijbaan in de regio mét goede verdiensten? Dan is dit jouw kans!
Wat ga je doen?
Als Orderpicker houd je je bezig met het verzamelen en verzendklaar maken van de juiste producten met behulp van een hand-scan systeem. Omdat je werkt voor een gespecialiseerde groothandel in verswaren, vinden de werkzaamheden niet alleen plaats in het magazijn, maar ook in een koelcel.
Over de opdrachtgever
Je gaat aan de slag bij een gespecialiseerde groothandel van verswaren en aanverwante producten. Zo leveren zij hun producten o.a. aan slagerijen, groentezaken, catering, horeca en supermarkten.
Wat wij vragen
- Jij bent woonachtig in de omgeving van de Duin- en Bollenstreek.
- Je hebt er geen problemen mee om in een koude omgeving te werken.
- Je bent minimaal 2 dagen in de week beschikbaar.
- Ervaring niet persé nodig is, maar motivatie wel!
Wat wij bieden
- Een leuke parttime baan binnen een succesvolle en groeiende organisatie.
- Een bovengemiddeld uurloon!
- Het flexibel inplannen van je uren.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan direct. Voor meer inhoudelijke informatie kan je contact met ons opnemen via 071-8883348 of 071-4020520.
Solliciteer direct
Technisch Tekenaar
Technisch Tekenaar
- Bedrijf: Van Rooijen Hekwerken B.V.
- Locatie: Voorhout
Stroomt er metaal door jouw aderen en heb jij ervaring als technisch tekenaar? Of heb je ervaring in de werkplaats en ben jij juist toe aan een nieuwe uitdaging? Reageer dan snel!
Wat je gaat doen
Als technisch tekenaar houd jij je bezig met het ontwerpen van klant specifieke aanvragen. Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor een mooi ontwerp aan de hand van hun wensen. Je bent creatief en kan goed in oplossingen denken.
Wanneer de klant het ontwerp goedkeurt, dan ga je aan de slag om leesbare werkplaats- en montagetekeningen voor de productie te maken.
Werkdagen
Er wordt gewerkt op maandag t/m vrijdag.
Over de opdrachtgever
De opdrachtgever is een bekende speler in de Duin- en Bollenstreek. Ze adviseren, tekenen, produceren en monteren hekwerken en poorten. Alle specialismen zijn in huis waardoor er altijd producten van hoge kwaliteit en een goede service geleverd kan worden.
Wat wij vragen
- Je hebt kennis en ervaring in de werkplaats;
- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Je beheerst de Nederlandse taal;
- Je hebt oog voor kwaliteit en kan goed in oplossingen denken;
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Wat wij bieden
- Een leuke baan voor 38 uur per week;
- Een goed loon;
- 25 vrije dagen + 13 ADV;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- De mogelijkheid op een vast contract.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer 071-8883348.
Solliciteer direct
Machinist Groen
Machinist Groen
- Bedrijf: Hoek Voorhout B.V.
- Locatie: Noordwijk
Werk je graag in de buitenlucht en werk je graag zelfstandig maar wel met leuke collega’s? Dit is jouw kans!
Wat ga je doen?
Je gaat o.a. met je tractor het onderhoud bijhouden van sportvelden en je assisteert met de kraan bij het snoeien en rooien van bomen.
Daarnaast zal je meewerken aan de aanleg van golfbanen en groene schoolpleinen.
Over de opdrachtgever
Je gaat aan de slag bij een toonaangevend hoveniers- en groenvoorzieningsbedrijf.
Zij zijn een leuk en gezellig bedrijf die o.a. werkt op het gebied van boomverzorging, openbaar groen, sport & recreatie en tuinaanleg van particulieren.
Wat wij vragen
- Beheersing van de Nederlandse taal;
- Rijbewijs BE;
- Creativiteit, planning en organisatievermogen;
- Relevante werkervaring;
- Je werkt graag buiten.
Wat wij bieden
- Een leuke uitdagende fulltime baan;
- Een passend salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
- Een open bedrijfscultuur;
- Ruimte om door te groeien;
- Leuke activiteiten met je collega’s.
Interesse?
Stuur je cv en motivatie naar werk@ftp-personeel.nl of vul het inschrijfformulier in en upload je cv.
Meer weten? Neem gerust contact met ons op via 071-8883348.
Solliciteer direct
Meewerkend voorman Fustwasserij
Meewerkend voorman Fustwasserij
- Bedrijf: The Greenery B.V.
- Locatie: Barendrecht
Spreekt een dynamische 24-uurs organisatie die werkt met de nieuwste technologieën jou aan? Lees dan snel verder!
Als Meewerkend Voorman bij de Fustwasserij ondersteun jij de aansturing op de operationele werkzaamheden en werk je zelf actief mee zonder het proces uit het oog te verliezen. Je geeft leiding aan de Operators. Als Meewerkend Voorman maak je deel uit van de afdeling Fustwasserij en is de Manager Productie Fustwasserij jouw direct leidinggevende. Bij deze werkgever staan we voor elkaar klaar en behalen daardoor samen de beste resultaten. Verder voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:
- Ondersteuning van de Manager Productie Fustwasserij met het behalen van de prestaties van het team;
- Zorgdragen voor een goede werksfeer in het team;
- Doet verbetervoorstellen op het gebied van het productieproces;
- Zorgdragen voor het handhaven van de regels;
- Zorgen voor de administratieve afwikkeling;
- Rapporteren aan de Manager Productie Fustwasserij;
- Gesprekken voeren met medewerkers over het functioneren.
Deze werkgever in de AGF sector streeft naar een marktleiderpositie als beste logistiek dienstverlener in vers. Door continue innovatie, focus op optimalisatie van de bedrijfsprocessen en een uitgebreide kennis van de gehele versketen zijn zij in staat om zich te onderscheiden binnen een concurrerende markt. De groenten, fruit en paddenstoelen worden vervoerd in dozen en kratten, het zogenaamde fust. De kunststof kratten kunnen worden hergebruikt en worden daarom geretourneerd. De fustafdeling sorteert en wast het fust zodat het opnieuw in omloop kan worden gebracht.
Naast jouw leidinggevende capaciteiten beschik je over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, waarmee je je team in beweging krijgt om de gemeenschappelijke doelen te bereiken. Jij behoudt de helicopterview, staat stevig in je schoenen en bent alert voor verbeteringen in het proces. Daarnaast beschik je over:
- MBO3+ werk- en denkniveau;
- De bereidheid om in een drie ploegendienst (inclusief weekenden) te werken;
- Computervaardigheden (bij voorkeur Microsoft Office Word en Excel);
- Spreekt en verstaat basis Engels.
- Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband;
- Uitstekende ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
- Een dynamische werksfeer;
- 26 vakantiedagen;
- Een marktconform salaris.
Solliciteer direct
Salesmanager
Salesmanager
- Bedrijf: Boven Loonwerk B.V.
- Locatie: Hengelo
Heb je een klantgerichte instelling, beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en heb je relevante werkervaring in de sales of als accountmanager? Dan is deze vacature van salesmanager in omgeving Hengelo wellicht de uitdaging waar jij naar op zoek bent!
Wat houdt de functie in?
Als salesmanager ben jij een cruciale schakel voor onze opdrachtgever. Jouw belangrijkste opdracht als salesmanager is het werven van nieuwe klanten in het oosten van Nederland. Je bent ambitieus ingesteld en in staat om klanten te overtuigen van de dienstverlening van onze opdrachtgever, zodat er een langdurige en succesvolle samenwerking opgestart kan worden.
Jouw klanten zijn franchisenemers van onder andere Hema, Jumbo en DA. Met jouw klantgerichte instelling spreek jij de taal van ondernemers zorg jij voor een persoonlijke benadering van klanten. Dit doe je door in samenwerking met een gemotiveerd marketingteam de eerste contacten met deze franchisenemers. Na een succesvolle klantenwerving zet je samen met je collega’s alles in werking om een vlekkeloos opstarttraject te waarborgen. Uiteindelijk draag je het klantcontact over aan onze Client Success Managers.
Wat zijn de werkzaamheden?
Hierbij een greep uit jouw werkzaamheden als salesmanager:
- Werven van nieuwe franchisenemers
- Gesprekken voeren met klanten op locatie
- Begeleiden van nieuwe klanten en zorgdragen voor een vlekkeloos opstarttraject
- Samenwerken met verschillende afdelingen van onze opdrachtgever, zoals het marketingteam en de Client Success Manager
Waar ga jij aan het werk?
Een specialist op gebied van online marketing, werkzaam in omgeving Hengelo. Onze opdrachtgever legt de verbinding tussen franchisenemers en lokale consumenten. Door continu in te spelen op de actualiteiten en trends en de behoeftes van consumenten wordt er uiteindelijk meer verkoop gerealiseerd door franchisenemers.
Jij gaat aan het werk bij een bedrijf waar een energieke en enthousiaste sfeer heerst. Er is volop ruimte voor creativiteit en nieuwe ideeën. Naast hard werken is er ook ruimte voor ontspanning en gezelligheid en kan de vrijdagmiddagmiddagborrel natuurlijk niet ontbreken.
Wat wordt er van je verwacht?
Het is belangrijk dat je als salesmanager aan het volgende voldoet:
- HBO werk- en denkniveau
- Relevante werkervaring in sales
- Je bent in staat om met CRM systemen te werken
- Je hebt een commerciële en klantgerichte instelling
- Woonachtig in provincie: Overijssel, Gelderland, Flevoland of Utrecht
- In het bezit van een rijbewijs
- Affiniteit met social media en online marketing
Wat bieden wij?
- Een bruto maandsalaris tussen €3250,- en €4000,-
- Een aantrekkelijke bonusstructuur
- Een leaseauto
- Een fulltime functie voor de lange termijn
- Doorgroeimogelijkheden bij onze opdrachtgever
- Een contract rechtstreeks bij onze opdrachtgever
Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature van salesmanager? Solliciteer dan direct! Heb je nog vragen? Neem contact op met Tim via het telefoonnummer 06-25369335.
Solliciteer directManager Productie Fustwasserij
Manager Productie Fustwasserij
- Bedrijf: The Greenery B.V.
- Locatie: Barendrecht
Heb jij ervaring in de productie en vindt jij het leuk om bestaande processen uit te bouwen en continue te verbeteren? Lees dan snel verder!
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de afdeling Fustwasserij. De afdeling Fustwasserij draagt er zorg voor dat de kunststof kratten gewassen worden. Je bent lid van het managementteam en bent ook verantwoordelijk, om op een kwalitatieve en optimale wijze, de productie van de fustwasserijen te laten verlopen conform de planning en de flexibele behoefte van de klant.
De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
• Een visie ontwikkelen op het productieproces en voorstellen formuleren om structurele, technische en operationele verbeteringen aan te brengen;
• Het sturen op kwaliteit, veiligheid en hygiëne en toezien op de naleving van de geldende richtlijnen;
• Het direct leidinggeven en begeleiden van de Teamleider Technische Dienst en Meewerkend Voormannen en het indirect leidinggeven en begeleiden van de Operators, Productiemedewerkers, Logistieke Medewerkers en Monteurs;
• Draagt de verantwoordelijkheid voor een correcte rapportering van de productiecijfers alsook het behalen van de overeengekomen KPI’s;
• Zorgt voor een correcte rapportering van de productiecijfers.
Deze werkgever levert jaarrond een compleet en dagvers assortiment groente en fruit aan internationale supermarktketens, groothandelaren, cateraars en de verwerkende industrie. De groente, fruit en paddenstoelen van worden vervoerd in dozen en kratten, het zogenaamde fust. De kunststof kratten kunnen worden hergebruikt en daarom geretourneerd. De fustafdeling sorteert en wast deze door middel van een zeer moderne volautomatische installatie, zodat het opnieuw in omloop gebracht kan worden. Het wasproces loopt bijna 24/7 door, waardoor er gewerkt wordt in 4 ploegen in 17 diensten.
De afdeling fustwasserij bestaat uit 33 medewerkers, waarbij je direct leiding geeft aan 5 FTE en indirect aan 28 FTE. Je rapporteert aan de locatiemanager. Deze organisatie werkt met korte lijnen, waarbij er veel verantwoordelijkheid en vrijheid bij de werknemer ligt.
Je beschikt over een helicopterview in verband met de complexiteit en grootte van het productieproces. Ook is plannen en organiseren datgene waar je hart sneller van gaat kloppen. Je bent niet iemand die afwacht, maar neemt zelf de regie. Verder beschik je over:
• Een afgeronde HBO opleiding;
• Minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring in de voedingsmiddelensector, idealiter minimaal 2 jaar leidinggevende ervaring. Je bent iemand die mensen aan elkaar verbindt en het beste uit het team weet te halen;
• Kennis van MS Office (Excel), procesautomatisatie en productiemachines;
• Je hebt ervaring met methodes om bedrijfsprocessen te optimaliseren en verbeteren (zoals Lean);
• Je bent resultaat- en kwaliteitsgericht en stressbestendig;
• Mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
• Een dynamische functie waarmee je een bijdrage levert aan een gezonde samenleving en een gezonde organisatie;
• Een competitief salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden:
• Naast een basispensioenregeling een aanvullende pensioenregeling;
• Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei;
• Iedere 4 weken een groente/fruitpakket tegen een kleine bijdrage;
• 26 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband en de mogelijkheid tot bijkopen van verlofdagen;
• Prettige samenwerking met gedreven collega’s uit verschillende teams;
• Leuke sporttoernooien;
• Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
• FiscFree®; leuke producten kopen met belastingvoordeel.
Solliciteer direct
Salesmanager
Salesmanager
- Bedrijf: Boven Loonwerk B.V.
- Locatie: Zuidbroek
Heb je een klantgerichte instelling, beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en heb je relevante werkervaring in de sales of als accountmanager? Dan is deze vacature van salesmanager in Zuidbroek wellicht de uitdaging waar jij naar op zoek bent!
Wat houdt de functie in?
Als salesmanager ben jij een cruciale schakel voor onze opdrachtgever. Jouw belangrijkste opdracht als salesmanager is het werven van nieuwe klanten in het noorden van Nederland. Je bent ambitieus ingesteld en in staat om klanten te overtuigen van de dienstverlening van onze opdrachtgever, zodat er een langdurige en succesvolle samenwerking opgestart kan worden.
Jouw klanten zijn franchisenemers van onder andere Hema, Jumbo en DA. Met jouw klantgerichte instelling spreek jij de taal van ondernemers zorg jij voor een persoonlijke benadering van klanten. Dit doe je door in samenwerking met een gemotiveerd marketingteam de eerste contacten met deze franchisenemers. Na een succesvolle klantenwerving zet je samen met je collega’s alles in werking om een vlekkeloos opstarttraject te waarborgen. Uiteindelijk draag je het klantcontact over aan onze Client Success Managers.
Wat zijn de werkzaamheden?
Hierbij een greep uit jouw werkzaamheden als salesmanager:
- Werven van nieuwe franchisenemers
- Gesprekken voeren met klanten op locatie
- Begeleiden van nieuwe klanten en zorgdragen voor een vlekkeloos opstarttraject
- Samenwerken met verschillende afdelingen van onze opdrachtgever, zoals het marketingteam en de Client Success Manager
Waar ga jij aan het werk?
Een specialist op gebied van online marketing, gevestigd in Groningen. Onze opdrachtgever legt de verbinding tussen franchisenemers en lokale consumenten. Door continu in te spelen op de actualiteiten en trends en de behoeftes van consumenten wordt er uiteindelijk meer verkoop gerealiseerd door franchisenemers.
Jij gaat aan het werk bij een bedrijf waar een energieke en enthousiaste sfeer heerst. Er is volop ruimte voor creativiteit en nieuwe ideeën. Naast hard werken is er ook ruimte voor ontspanning en gezelligheid en kan de vrijdagmiddagmiddagborrel natuurlijk niet ontbreken.
Wat wordt er van je verwacht?
Het is belangrijk dat je als salesmanager aan het volgende voldoet:
- HBO werk- en denkniveau
- Relevante werkervaring in sales
- Je bent in staat om met CRM systemen te werken
- Je hebt een commerciële en klantgerichte instelling
- Woonachtig in provincie: Groningen, Friesland of Drenthe
- In het bezit van een rijbewijs
- Affiniteit met social media en online marketing
Wat bieden wij?
- Een bruto maandsalaris tussen €3250,- en €4000,-
- Een aantrekkelijke bonusstructuur
- Een leaseauto
- Een fulltime functie voor de lange termijn
- Doorgroeimogelijkheden bij onze opdrachtgever
- Een contract rechtstreeks bij onze opdrachtgever
Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature van salesmanager in Zuidbroek? Solliciteer dan direct! Heb je nog vragen? Neem contact op met Tim via het telefoonnummer 06-25369335.
Solliciteer direct