Kennisbank
FAQ

Hoe werkt my.tentoo?

Hoe vul ik een werkbrief in?

Het invullen van een werkbrief op my.tentoo gebeurt in drie eenvoudige stappen:

  1. Je logt in op my.tentoo.nl
  2. In een formulier vul je de gegevens van jezelf en je opdrachtgever in. Je geeft hier ook je prijsafspraak en gewerkte dagen aan ons door.
  3. Je stuurt je werkbrief voor controle naar je opdrachtgever. Wanneer je opdrachtgever akkoord is met jouw werkbrief, word je binnen zeven dagen uitbetaald.
Hoe registreer ik mezelf bij Tentoo?

Wil je via Tentoo aan de slag? Dan kun je je in drie eenvoudige stappen registreren via my.tentoo.nl.

Stap 1. Vul je persoonlijke gegevens in en beantwoord enkele vragen over je arbeidsverleden.
Stap 2. Tijdens je registratie kun je jouw registratieformulier bij Tentoo downloaden. Op dit formulier staan de persoonlijke gegevens die je bij stap 1 hebt ingevuld. Onderteken dit formulier en maak er met je smartphone een duidelijk leesbare foto van.
Stap 3. Upload dit ondertekende registratieformulier in my.tentoo. Zorg er op dit moment ook voor dat je met je smartphone een foto maakt van je paspoort of identiteitskaart. De foto’s van de voor- en achterzijde van de plastic kaart stuur je op dit moment naar ons toe.

Hiermee is je registratie bij ons afgerond. Binnen 24 uur na je registratie kun je in my.tentoo.nlwerkbriefjes invoeren.

Ik heb geen inloggegevens ontvangen

Heb je na je registratie geen inloggegevens voor my.tentoo ontvangen? Neem dan contact op met onze adviseurs via 020 420 20 70 of info@tentoo.nl. Wij helpen je graag.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ga naar my.tentoo.nl en klik op de button Gebruikersnaam of Wachtwoord vergeten.

Ter controle, word je gevraagd om je loginnaam en e-mailadres in te vullen. Hierna ontvang je op je e-mailadres een nieuw wachtwoord om in te loggen op my.tentoo.nl.

Kan ik werkbriefjes wijzigen of verwijderen

Het is zeker mogelijk om een werkbrief te wijzigen of te verwijderen. Maar het werkbriefje mag dan nog niet zijn goedgekeurd door je opdrachtgever.

Ga naar het overzicht van je werkbriefjes en dubbelklik op het werkbriefje dat je wilt wijzigen of verwijderen. Onderaan de pagina kun je het werkbriefje wijzigen of verwijderen.

Heb je het werkbriefje gewijzigd? Klik dan op Wijzigingen opslaan en verstuur de werkbrief naar je opdrachtgever.

Heb je het werkbriefje verwijderd? Dan wordt je opdrachtgever hierover geïnformeerd per e-mail.

Wat betekent pre-pay status?

De pre-pay status betekent dat een werkbrief wordt uitbetaald zodra de opdrachtgever onze factuur voor dit werkbriefje heeft voldaan.

Je kunt meer informatie over de pre-pay status lezen in onze Algemene Voorwaarden.

Hoe vul ik een werkbrief in voor een medewerker?

Het invullen van een werkbrief gebeurt in drie eenvoudige stappen:

  1. Je logt in op my.tentoo.nl
  2. In een formulier vul je de gegevens van jezelf en je opdrachtnemer in. Je geeft hier ook de prijsafspraak en gewerkte dagen aan ons door.
  3. Je stuurt de werkbrief voor controle naar je opdrachtnemer. Wanneer je opdrachtnemer akkoord is met de werkbrief, word de medewerker binnen zeven dagen uitbetaald.
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?

Het wijzigen van de bedrijfsgegevens kan heel eenvoudig in my.tentoo.

Log in op my.tentoo, ga naar het menu-item Bedrijfsgegevens en kies de pagina Bedrijfsgegevens. Op deze pagina kun je de gegevens wijzigen.

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Ga naar my.tentoo.nl en klik op de button Gebruikersnaam of Wachtwoord vergeten.

Ter controle, word je gevraagd om je loginnaam en e-mailadres in te vullen. Hierna ontvang je op je e-mailadres een nieuw wachtwoord om in te loggen op my.tentoo.nl.

Kan ik werkbriefjes wijzigen of verwijderen?

Het is zeker mogelijk om een werkbrief te wijzigen of te verwijderen. Maar het werkbriefje mag dan nog niet zijn goedgekeurd door je opdrachtnemer.

Ga naar het overzicht van alle werkbriefjes en dubbelklik op het werkbriefje dat je wilt wijzigen of verwijderen. Onderaan de pagina kun je het werkbriefje wijzigen of verwijderen.

Heb je het werkbriefje gewijzigd? Klik dan op Wijzigingen opslaan en verstuur de werkbrief naar je opdrachtnemer.

Heb je het werkbriefje verwijderd? Dan wordt je opdrachtnemer hierover geïnformeerd per e-mail.

Wat houdt de pre-pay status in?

De pre-pay status betekent dat een werkbrief wordt uitbetaald zodra jij als opdrachtgever onze factuur voor dit werkbriefje hebt voldaan.

Je kunt meer informatie over de pre-pay status lezen in onze Algemene Voorwaarden.

Is er een handleiding voor het werken met my.tentoo?

My.tentoo kent vele mogelijkheden. Wil je graag meer uitleg over de mogelijkheden van my.tentoo? Neem dan contact op met onze adviseurs via 020 524 60 52. Wij helpen je graag.